Hotel Le Bel Horizon

• Ligging t.o.v. pistes9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Le Bel Horizon voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Le Bel Horizon in het Nederlands

mooie ligging met uitstekend eten

E. van Rheenen
27-4-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

eten is verassend geod , familie kamers wat aan de kleine kant

• Ligging t.o.v. pistes9

Mooi hotel met gratis Wifi voor de gasten! De kamers zijn wat klein maar compleet.

Het eten is prima!

2003

leuk hotel, aardige eigenaar die ook een aardige website heeft, met een van de beste webcams in Frankrijk.

kamers zijn klein en eenvoudig vooral als je in de andere alpenlanden gewend bent. Dat is dan wel even schrikken. Het eten is goed.

Vooral de Raclette is aan te bevelen, ook voor mensen die in een appartement elders in VT zitten.

de ligging is perfect! ski in, ski out!

We hebben een aantal aanbieders voor Le Bel Horizon voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Bel Horizon in Val Thorens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Bel Horizon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Bel Horizon scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.