Appartement L'Altineige

Parkeren mogelijk

26 reviews over Appartement L'Altineige in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

Wij zitten momenteel in dit complex en kunnen nu al zeggen; nooit meer. Wat een ellende. Het meest verschrikkelijke is de geluidsoverlast. De gehele avond en nacht zijn dronken jongeren te horen. Wij doen werkelijk geen oog dicht. Voor ons nooit meer. Wij huren via een privé eigenaar en daarom treffen we het met het appartement zelf nog redelijk. Maar het complex en de huurders zijn 1 groot drama.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

"Red mijn vakantie"

Robert
20-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mocht je in een aflevering willen van "red mijn vakantie" dan is je kans. Een opsomming:

- niet schoongemaakt maar ook geen middelen aanwezig om het schoon te houden;

- schimmel in de badkamer met een bepaalde pis lucht;

- bedden doorgezakt en te klein, vooral stapelbed klein en wachel, matrassen erg oud en voorzien van de nodige onbestemde vlekken;

- kookpitten werkte niet helemaal goed, keuken was afgeschreven;

- bestek en servies veel te weinig , zelfs voor drie personen

- veligheid is slecht, gebouw is open voor iedereen en sloten zijn slecht

- het gebouw is in zijn geheel afgeschreven zelfs geen keuring van de lift was te zien, skiboxen te klein voor aantal personen en die van ons had geen slot. Jammer zeiden ze bij de receptie;

Kortom we gaan al 15 seizoenen naar Valtho veel soort accomodaties gezien en Frankrijk staat niet erg goed bekent om haar luxe maar hier nooit meer naar toe! Ik zou eerder zeggen onveilig!

Gereisd met vrienden in maart 2016

Onmenselijk

De Leur
21-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

We gingen met een groep van 200 mensen; georganiseerd door touroperator. Nooit van mijn hele leven doe ik nog zoiets als dit want dit wil ik niet meer meemaken. De residentie deed me denken aan een scène uit 'From Paris With Love' aan 1 van de kraakpanden uit de banlieu van Parijs. Alleen sliepen ze daar met 7 op zo'n kamer. Er stonden 4 fransmannen te wateren tegen de deuren en de gangen lagen bij aankomst vol met glas en vlekken van braaksel. Toen we er om 17u in mochten, in ons appartement waren de gangen wel school. Op het einde van onze week zagen de gangen in de residentie er 2x zo erg uit. Aan de gordijnen hingen ook nog eens bloed, leuk!. De kamers stralen behalve leuke schimmel ook nog koude depressie uit. Badkamer heeft geen douche maar een beschimmeld bad. Lichten werkten maar half. Warm water was er wel, werkte ook goed. Dat is ook het enige. Muren zijn van karton en de gangen zijn erger dan smerig. Afrader; save some money for some comfort...

Gereisd met vrienden in februari 2016

nooit meer

stefanie de graaf
17-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Degoutant dat deze mensen hun kamers nog durven te verhuren. Alles was vuil bij aankomst. De badkamer hing vol schimmel, iedereen is zwaar ziek geworden hierdoor. Er was 200 euro van onze waarborg bijgehouden omdat de kamer zogezegd vuil achtergelaten was, terwijl deze er properder bij lag dan bij aankomst. Zeer onvriendelijk personeel. Gewoon degoutant, ga hier nooit logeren.

Gereisd met vrienden in januari 2016

Geen warm water

Rik
29-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Dat het klein en gehorig is weet je van te voren, maar dat je drie avonden in dec 2014 geen warm water hebt is beschamend. Uiteindelijk van welwillende meedenkende reisleiding twee zwembadkaartjes om daar te douchen gekregen, om 22:00 's avonds. Blijkbaar waren nog niet alle warmwatertanks geactiveerd door de eigenaar. Niet fijn. Een rokende onderbuurman op het balkon waardoor 's nachts geen frisse lucht was ook jammer maar niemand aan te rekenen.

Gereisd met vrienden in december 2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor ruim € 300,- geboekt via touroperator. Dat het klein zou zijn wisten we maar dit was wel heel krap, zeker dat er in diezelfde ruimte ook 4 mensen geplaatst kunnen worden. Wij hebben de 'matrassen' op de grond gelegd om een bed te creeren. Er is geen ventilatie aanwezig waardoor er met name in de badkamer een hele vieze geur hangt. Ook is er geen raam die je open kan laten staan bijvoorbeeld. Verder maar 2 pitten om op te koken... Nogmaals, voor het geld kan je niet veel verwachten maar ik zou dit niet nog een keer boeken. En ja, de enige luxe is wel goud waard: de vaatwasser!

Gereisd met partner in april 2013

redelijk appartement

Hennie en ton
19-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

prijs, kwaliteit een goed appartement, wel gevaarlijk om uit skikelder naar boven te klimmen ook nooduitgang was onbereikbaar. Geen super appartement maar voor die prijs kun je ook niet veel verwachten

Gereisd met partner in maart 2012

Brabant!!
17-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

We hadden een appartement voor 5 pers (met 3 personen) niet veel ruimte maar voldoende, je bent toch meer buiten. Alles was netjes (aanwezig) absoluut geen luxe maar wel proper. Vaatwasser ook erg handig!

Ligt direct naast het centrum, supermarkt ook naast de deur. Er loopt een blauwe piste achter het appartementencomplex. Erg handig! Voor weinig geld goed verblijf gehad. Verder hadden we ook nog een weekje volop zon! Geslaagde vakantie dus!

Gereisd met vrienden in februari 2011

Perfect voor studenten

Joost
27-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn hier geweest met een grote groep studenten. Het was geweldig! je moet niet teveel verwachten, het is er een beetje smerig en oud, maar er is wel een vaatwasser! Wij zagen onze kamer meer als een hok om te eten en te slapen, en dat lukte prima met wat inprovisatievermogen. Je komt er om een week te snowboarden en te drinken. Het laatste waar wij ons dan druk om maken is de ruimte van ons appartement. Helaas kon de congierge onze muziek niet altijd waarderen, maar uiteindelijk werd er niet moeilijk over gedaan. Kortom, ga hier niet met je gezin heen, maar met een groep vrienden/studenten kan je prima een week vertoeven!

Gereisd met vrienden in maart 2009
2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Toen ik dit allemaal leesde had ik echt schrik om te vertrekken, maar al bij al viel dit enorm mee. Het was wel krap (5 op 5) maar dat weet je al van bij je boeking als je zo reserveert in Frankrijk. De badkamer is ook enorm klein maar dat stoorde mij zo niet. Als er één ding een probleem vormde was het wel het kookvuurtje. 1 pan en 1 pot op de 2 vuurtjes stonden eigenlijk al te dicht bijeen. Ligging is wel perfect. De gang van étage 3 doorwandelen en je bent recht in het centrum alles dicht bij huis. Pistes, winkels, supermarkten, discotheken. Etc... Voor wie goedkoop na VT wilt en niet de nodige luxe nodig heeft een aanrader.

Gereisd met vrienden in maart 2008

Sneeuwfun

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement L'Altineige in Val Thorens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement L'Altineige zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.