Tijdelijk €25 aanbetaling

L'Altineige

We hebben de beste aanbieders voor Appartement L'Altineige voor je op een rij gezet:

5.8VoldoendeScore uit 24 reviews

5.8VoldoendeScore uit 24 reviews
  • 5.3Inrichting
  • 4.8Ruimte
  • 7.9Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

24 Reviews over L'Altineige

• 4Willeke26-02-2018

Wil je de gehele nacht wakker liggen, boek dan!

Wij zitten momenteel in dit complex en kunnen nu al zeggen; nooit meer. Wat een ellende. Het meest verschrikkelijke is de geluidsoverlast. De gehele avond en nacht zijn dronken jongeren te horen. Wij doen werkelijk geen oog dicht. Voor ons nooit meer. Wij huren via een privé eigenaar en daarom treffen we het met het appartement zelf nog redelijk. Maar het complex en de huurders zijn 1 groot drama.

• 4Ligging t.o.v. pistes
  • 3Robert20-03-2016

"Red mijn vakantie"

Mocht je in een aflevering willen van "red mijn vakantie" dan is je kans. Een opsomming: - niet schoongemaakt maar ook geen middelen aanwezig om het schoon te houden; - schimmel in de badkamer met een bepaalde pis lucht; - bedden doorgezakt en te klein, vooral stapelbed klein en wachel, matrassen erg oud en voorzien van de nodige onbestemde vlekken; - kookpitten werkte niet helemaal goed, keuken was afgeschreven; - bestek en servies veel te weinig , zelfs voor drie personen - veligheid is slecht, gebouw is open voor iedereen en sloten zijn slecht - het gebouw is in zijn geheel afgeschreven zelfs geen keuring van de lift was te zien, skiboxen te klein voor aantal personen en die van ons had geen slot. Jammer zeiden ze bij de receptie;

Kortom we gaan al 15 seizoenen naar Valtho veel soort accomodaties gezien en Frankrijk staat niet erg goed bekent om haar luxe maar hier nooit meer naar toe! Ik zou eerder zeggen onveilig!

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 4De Leur21-02-2016

Onmenselijk

We gingen met een groep van 200 mensen; georganiseerd door touroperator. Nooit van mijn hele leven doe ik nog zoiets als dit want dit wil ik niet meer meemaken. De residentie deed me denken aan een scène uit 'From Paris With Love' aan 1 van de kraakpanden uit de banlieu van Parijs. Alleen sliepen ze daar met 7 op zo'n kamer. Er stonden 4 fransmannen te wateren tegen de deuren en de gangen lagen bij aankomst vol met glas en vlekken van braaksel. Toen we er om 17u in mochten, in ons appartement waren de gangen wel school. Op het einde van onze week zagen de gangen in de residentie er 2x zo erg uit. Aan de gordijnen hingen ook nog eens bloed, leuk!. De kamers stralen behalve leuke schimmel ook nog koude depressie uit. Badkamer heeft geen douche maar een beschimmeld bad. Lichten werkten maar half. Warm water was er wel, werkte ook goed. Dat is ook het enige. Muren zijn van karton en de gangen zijn erger dan smerig. Afrader; save some money for some comfort...

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 4stefanie de graaf17-02-2016

nooit meer

Degoutant dat deze mensen hun kamers nog durven te verhuren. Alles was vuil bij aankomst. De badkamer hing vol schimmel, iedereen is zwaar ziek geworden hierdoor. Er was 200 euro van onze waarborg bijgehouden omdat de kamer zogezegd vuil achtergelaten was, terwijl deze er properder bij lag dan bij aankomst. Zeer onvriendelijk personeel. Gewoon degoutant, ga hier nooit logeren.

• 3Rik29-01-2016

Geen warm water

Dat het klein en gehorig is weet je van te voren, maar dat je drie avonden in dec 2014 geen warm water hebt is beschamend. Uiteindelijk van welwillende meedenkende reisleiding twee zwembadkaartjes om daar te douchen gekregen, om 22:00 's avonds. Blijkbaar waren nog niet alle warmwatertanks geactiveerd door de eigenaar. Niet fijn. Een rokende onderbuurman op het balkon waardoor 's nachts geen frisse lucht was ook jammer maar niemand aan te rekenen.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 5Chantal06-05-2013

Beoordeling afhankelijk van wat je verwacht.

Voor ruim € 300,- geboekt via touroperator. Dat het klein zou zijn wisten we maar dit was wel heel krap, zeker dat er in diezelfde ruimte ook 4 mensen geplaatst kunnen worden. Wij hebben de 'matrassen' op de grond gelegd om een bed te creeren. Er is geen ventilatie aanwezig waardoor er met name in de badkamer een hele vieze geur hangt. Ook is er geen raam die je open kan laten staan bijvoorbeeld. Verder maar 2 pitten om op te koken... Nogmaals, voor het geld kan je niet veel verwachten maar ik zou dit niet nog een keer boeken. En ja, de enige luxe is wel goud waard: de vaatwasser!

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 4Louison Mathieu06-04-2012

Très moyen

Balcon plein de mégos avec vue sur poubelles. La résidence est bien placée, mais c'est le souk toutes les nuits à l'heure des rentrées de boites. Je déconseille très fortement aux familles. Le rapport qualité prix n'y est pas et c'est la premiere fois que ski horizon me déçoit. Heureusement que Val Tho est un petit paradis et que le soleil était au rdv.

• 6Hennie en ton 19-03-2012

redelijk appartement

prijs, kwaliteit een goed appartement, wel gevaarlijk om uit skikelder naar boven te klimmen ook nooduitgang was onbereikbaar. Geen super appartement maar voor die prijs kun je ook niet veel verwachten

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 5DUMARQUEZ14-03-2011

CHER POUR UN APPARTEMENT AUSSI VETUSTE

APPARTEMENT PETIT ET VETUSTE - TOUTE PETITE BAIGNOIRE - PARKING OBLIGATOIRE PAYANT A SAVOIR 60 EUROS DE PLUS - SINON TRES BELLE STATION POUR LE SKI

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 7Carmo08-03-2011

bien mais peut mieux faire

L'appartement est assez bien conçu. Le notre n'était pas très propre à notre arrivée. l'équipement est très correct (lave-vaisselle, four et four micro-ondes, frigo) La salle de bain est petite. Le lit gigogne fait mal au dos.

Appartement L'Altineige info

• CafeNiet beschikbaar