Hotel Koh I Nor

Uitmuntend!

Armanda Willems,
4-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Was de 1e keer in dit hotel en was het geld volledig waard. Het is even flink doorsparen maar de appartementen zijn ruim, restaurant is top en ook de service is super. Ze hebben zelfs een shuttle die je naar het dorp brengt & haalt wanneer je in de avond het dorp in wilt. Ook zit er een gratis sauna & zwembad bij in die het heerlijk ontspannend maken.

Enig minpuntje is dat ze direct aan de piste liggen en deze rood is....wat voor mij as beginner uitdagend was...maar dit lost zich op door de gratis shuttle taxi te nemen.

Verder zeker een aanrader en wij gaan hier ooit nog zeker naar terug!

• Ligging t.o.v. pistes10

alles klopt aan dit hotel, teveel om op te noemen, je kunt beter vragen wat is er niet goed

Nou heel simpel niks

Fantastisch!

Anja Cals
26-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Uitstekend hotel midden op de piste van Val-Thorens. Heerlijk eten, vriendelijk en behulpzaam personeel. Hotel is splinternieuw en voorzien van allerlei moderne gemakken. Welness helaas alleen in badkleding toegankelijk. Nadelen: veel luidruchtige Russen in het hotel. Prijzen van wijn in het restuarant en drankjes aan de bar veel te hoog!

We hebben een aantal aanbieders voor Koh I Nor voor je op een rij gezet:

Vrij Uit
Vrij Uit
Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Koh I Nor in Val Thorens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Koh I Nor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.