Appartement Dôme de Polset

Top prijs/kwaliteit/ligging

Hanne
4-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Deze kleine studio had al het noodzakelijke. Dat de studio zo klein is stoorde ons niet omdat we toch maar met z'n twee waren en een koppel zijn.

De studio is lichtjes verouderd maar dit was geen erg vermits wij enkel 's avonds daar waren en geen hoge eisen hadden om naar daar te gaan.

De ligging is uitstekend. Zo goed als in het centrum en de medical clinic lag recht tegenover. (Gelukkig hadden wij dit niet nodig. ) In het centrum zijn genoeg supermarkten, eetgelegenheden en een apotheek.

Het gebouw lag ook aan de piste waardoor je gewoon naar buiten moest gaan en de ski's kon aandoen.

Waar je zeker rekening mee moet houden is dat wanneer je met de auto gaat, het verplicht is de auto te parkeren op een betaald parkeerterrein of garage. (De politie komt wekelijks langs voor boetes te schrijven.)

Prijs/kwaliteit echt een topper.

Wij gaan zeker terug!

Verouderd en niet proper

Lybeer J
24-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een weekje skivakantie. Door gebrek aan sneeuw in val frejus omgeboekt naar dit complex in Val Thorens. Al heel blij dat we toch sneeuw hadden dus konden we al veel verdragen. Dat studio's in ski oorden klein zijn weet je natuurlijk op voorhand maar appartement was niet proper te noemen zoals vuil tapijt, niet alle kookplaten werkte, oven werkte niet. Niet voor herhaling vatbaar. Wel rekening houden elk appartement een andere eigenaar heeft dus kan de kwaliteit verschillen.

Top appartement met rustige ligging bovenin dorp

heer van der Voort
5-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ideale ligging schoon en ruim appartement met balkon op het zuiden met prachtig uitzicht

We hebben een aantal aanbieders voor Dôme de Polset voor je op een rij gezet:

apartement is meer geschikt voor jongeren in plaat

heer van der Wekken
30-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

geen net apartement ,smoezelige bedden en dekens , slordige afwerking , vieze vloerbedekking

NEVER AGAIN!!!

Nils
25-5-2011

The hotel Dome de Polset ruined our entire vacation. I won't even tell about the interior, because the room was worth 10 euros per night. You'll need to pay a deposit and we didn't get anything back. In fact, we had to pay 1200 Euros more because the hotel director/worker meant that we had ruined the window in our room. The window was broken when we got there, and we told our trip advisor. We didn't even get to change a room during our stay. He threathed us that we wouldn't reach our plain, and that he would call the police if we didn't pay the 1200 euros. The sad history ends when the police that Nick called asked if we were the ones who were going to sleep in the cell.

I strongly recommend to find another hotel if you're staying in Val Thorens.

Voor 2 personen uitstekend

Jikke Amesz
21-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ook wij hadden van te voren gelezen dat het voor vier personen zeker te klein zou zijn, en ook wij kunnen dit beamen.

Met zn tweeen was het prima te doen, maar klein is het zeker wel. Vraag via je reisorganisatie van te voren om een lijst van wat er allemaal in moet zijn.

Bij ons zou er een kopje en bord te weinig zijn, maar met dank aan die inventarisatielijst geen problemen gehad gelukkig.

Maar goed, als je kijkt naar de prijs moet je ook niet klagen.

Het ligt echt ideaal aan de piste, je kunt direct voor het app je ski's al aandoen, en aan het eind van de dag halverwege een pannenkoeklift 'uitstappen' en je moet zelfs nog remmen om niet het appartement weer in te skieen ;-)

Prijs/kwaliteit goed Appartement

Maikel
28-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heb veel slechte dingen gelezen over dit appartement. Nu weet ik niet of wij (3 personen) toevallig geluk hebben gehad met het appartement, maar ons appartement op de beganegrond was simpel, maar schoon en goed. Wij hadden een 4 persoons app. en dit was goed te doen. Met 4 personen zou het krap zijn geweest.

Ons app. had een klein keukentje met 2 pitjes, geen afzuigkap en tv. Verder was er 1 stapelbed en 1 los staand bed met daaronder een extra lattenbodem met matras voor een evt. 4de persoon. Dus gezien het feit dat ik veel negatieve dingen heb gelezen was mijn indruk erg goed.

simpel

rianne
23-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij gaan elk jaar met z'n 2en nar dit complex. we hebben dan een studio en ja je moet daar inderdaad niet met z'n vieren in gaan. veel te klein. Maar met z'n 2en heel goed te doen. wij gaan elk jaar met snowtime en we hebben nog nooit problemen gehad met wat dan ook. gewoon je inventarisatielijst invullen. als er al iets kapot is dan komen ze het maken. complex meteen naast de piste. en ja wij gaan altijd in januari en dan is het super goedkoop.ook goede ligging voor winkels en uitgaan(je hebt geen last van lawaai van cafe's)

Eenvoudig maar prima

Rachel
18-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het appartement is aan de kleine kant en erg simpel, maar voor de prijs was het prima. Dankzij alle horrorverhalen hieronder hadden we de inventarislijst goed ingevuld en kregen we zonder enkele problemen onze borg terug. Onze studio bestond uit een slaapbank, stapelbed, eettafel met bankjes, keuken en een badkamer met bad.

De ligging t.o.v. het uitgaanscentrum en de piste kon niet beter.

afzetters

staaf
3-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het was op zich best te doen met ze 3e. lekker dicht bij de kroeg de winkel en de piste. en kamers zijn ook best. Maar met die borg zijn het echte afzetters. Wij hadden bijvoorbeeld opgeschreven bedden zijn smerig/vlekken. en toch moesten we 50 euro betalen voor een vlek op het bed wat er al zat. Ook 100 euro voor een een barst die er ook al zat in een plank van een kast en nog 50 euro kosten voor een lampje in de kookplaat dat kapot ging met schoonmaken. Echt en de mensen van husk helpt je niet. Ze geven je geld gewoon weg aan die fransen

We hebben een aantal aanbieders voor Dôme de Polset voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dôme de Polset in Val Thorens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dôme de Polset zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Dôme de Polset scoort een 6.34 uit 10 op basis van 43 reviews.