Hotel Des Trois Vallees

Hotel Des Trois Vallees
8,9

• Ligging t.o.v. pistes8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Des Trois Vallees voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Des Trois Vallees in het Nederlands

ontzettend gaaf hotel

stefanie
19-5-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

bizar goede ervaring in een wintersportgebied. fijn hotel, ruime kamer, goede service (we waren vroeg dus onze kamer werd als eerste schoon gemaakt) heerlijk eten.

Fantastic hotel with lovely staff and great food

Melissa Horberry
6-4-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel des Trois Vallees is situated 50 m from the pistes to ski out and a very short walk back. The cocoon bedroom we stayed in was small but very comfortable. The food is wonderful, with a good choice each evening, and a children's menu which offered home-cooked food, the puddings are to die for. What really makes the hotel is the staff who are all friendly, helpful and very good at what they do.

Supergezellig

Melissa
2-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij verbleven er een nacht in de vierpersoonskamer. We hadden onze skivakantie vroeger gestart om het drukke verkeer te vermijden en boekten daardoor een extra nacht in Valtho. We hadden er gerust de ganse week willen verblijven. Ligging tov de pistes is idd niet zo super, maar zo zijn er veel. De vriendelijkheid en gastvrijheid van het personeel is uitmuntend. Iedereen doet enorm zijn best je het naar je zin te maken. We hebben enkel mogen genieten van het ontbijt, maar het was werkelijk perfect! Gerookte zalm en vers fruitsap... Wij zouden ZEKER teruggaan.

prima hotel!

jackeline tijsseling
17-6-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijk genoten van hotel en eten. Vriendelijk personeel

Heerlijk genieten

Michael
16-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Uitstekend hotel in Val Thorens, zeker als je van lekker eten houdt. Je hebt elke dag keuze uit 3 voorgerechten, 2 hoofd gerechten (vlees of vis) en diverse nagerechten. Indien gewenst voor het nagerecht nog een lekker kaasplankje. Ontbijtbuffet 's ochtends ook prima verzorgt. De kamers zijn recent (2009) vernieuwd en smaakvol ingericht. Ondanks dat alles er in zat wat je nodig hebt vond ik ze wel aan de kleine kant. Dit was voor mij niet storend, immers overdag ben je op de piste, 's avonds in het restaurant (in 2011 vernieuwd) en 's nachts slaap je toch. De paar minuten die dan nog overblijven lig je lekker op je bed, een lekkere stoel om op te zitten ontbreekt, maar je kunt altijd ook nog even wat drinken in de bar na een dag op de piste ook erg lekker uitzakken. Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, eigenaar ook een aardige man. Kamers waren schoon, ook altijd belangrijk. Piste 50m van het hotel.

te duur voor gebodene

Mischa
30-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Superkleine kamer, konden net om bed heen lopen. Ontbijt goed, diner keuzemenu, maar niet echt top. Koude eetzaal en kamer, temperatuur niet regelbaar. In onze ogen te duur voor wat er geboden werd, net zoals bijna overal in Val Thorens momenteel. Prachtig groot skigebied, maar prijzen zijn over the top.

2008

Zeer goede service en lekker eten

Stijn Degraer
8-8-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn er vorig jaar voor de eerste keer geweest en dit was meteen een voltreffer. Vooral de rust en het lekkere eten zijn ons bijgebleven.

Hoewel dit hotel temidden van het bruisende uitgaansleven ligt, ondevonden wij hier rust.

Ook niet ver van de pistes.

Een echte aanrader voor wie skiën wenst te combineren met gastronomie.

2007

Prima hotel Wij waren met 2 kinderen

Monique
7-5-2007

Prima hotel

Wij waren met 2 kinderen. Hadden de familiekamer onder de receptie. Lawaaierig, iedereen doet boven je hoofd zijn ski schoenen uit. Ook geen leuk uitzicht. Maar ze hebben ook kamers met uitzicht op de piste.

Eten is fantastisch, culinair frans. Wel vanaf 19.00 De kinderen aten wat ze lusten en dat viel ons nog erg mee. Er is altijd brood bij. Ontbijt is uitgebreid voor de fransen, lekker yoghurt en fruitsalade, omelet en worstjes naast de verse broodjes en croissantjes.

Voor de deur stopt de skibus. maar het is 5 minuten lopen van de piste.

Tegenover het hotel is de speeltuin met bankjes in de zon voor pa en ma. heerlijk

Volgend jaar laten we ons weer lekker verwennen

2004

Klein, mooi gelegen hotel

Danielle
31-8-2004

Klein, mooi gelegen hotel. Als je het goed doet ski je zo vanaf de piste naast het hotel. Voor de liefhebber kan je hier heerlijk eten. Keuze uit 3 voor hoofd en nagerechten, met een kaasplankje als derde gang. Elke dag 4 gangen dus.

Wij hebben geboekt met de bus dus werden voor het hotel afgezet. In dit kleine dorpje vind je alles wat je skivakantie nodig heeft.

Volgende keer weer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Trois Vallees in Val Thorens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Trois Vallees zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Des Trois Vallees scoort een 8.94 uit 10 op basis van 9 reviews.