Appartement Cimes de Caron

5,8

• Ligging t.o.v. pistes7,3

9 reviews over Appartement Cimes de Caron in het Nederlands

Met vrienden

Goedkoop en zo is het ook

Bas
10-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Verwacht hier geen op en top appartementje. Je betaald hier weinig en verwacht dat ook. Wat ook al eerder genoemd is, is dat je zeker de inventarisatielijst en de apparatuur moet checken en niets moet slopen, want dan slopen ze jou financieel. De ligging is perfect. Wij sliepen met 4 man (2 stapelbedden) op een kamer. Dit was dan ook de keuken/woonkamer. Dit alles op max 30m2 is niet heel ruim. Wel een klein balkon. De badkamer was best oud en smerig. Wij zaten op de 7e verdieping en de lift gaat maar tot de 6e, dus dat was elke dag lopen met je spullen, want van de skistalling was geen sleutel (de reisleiding had geen idee waar die was...). Prima vakantie gehad daar.

Goed en goedkoop!

MultiMiedema
14-4-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het appartement Cime Caron waar we verbleven was prima. Wel superklein en voor max. 2 personen. Alles redelijk netjes en gelukkig een balkon op het zuiden. Ligging direct aan de rand van het centrum, vlakbij Centre Sportif en winkels/restaurants. Geen receptie aanwezig. Mogelijk om direct vanuit appartement achterlangs naar de piste te skieen. Terug alleen de weg oversteken vanaf een pistepad en je bent weer binnen. Als je iets kapot maakt is het wel dokken! Gordijnen kapot? 300 euro! Kruk stuk? 50 euro! Pan eran? 30 euro lappen graag enz. Gelukkig bleek dit meer bangmakerij, maar ja je moet er wel voor tekenen. Goed opletten dus of alles in goede orde aanwezig is bij aankomst. Les 3 Vallees blijkt na 4x nog steeds een topgebied!

Wees op je hoede

maria
30-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Oud en onvoldoende, maar daar was de prijs ook naar. Maar schoon is dan toch wel het minste wat je mag verwachten. Dat was het allerminst. Ronduit smerig. Het leek erop dat er in geen half jaar een poetsdoek doorheen gegaan was. En k overdrijf echt niet. De reisleider van Sportura heeft na veel aandringen zelf eea te hand genomen. Goed bedoeld maar onvoldoende. Borg hebben we niet betaald, omdat het er vies was en omdat er niets klopte van de inventaris en de inventarislijst.

We hebben een aantal aanbieders voor Cimes de Caron voor je op een rij gezet:

Goed te doen om te slapen en eten

Skiester
5-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heb er met drie personen ingezeten... Zelf twee pers. bed gefabriceerd, was er niet. Verder wel goed te doen om te slapen en eten. Tov piste goed. bijna om de hoek. Met borg deden ze wel moeilijk. Bij het kleinste vlekje/kruimel al minder.

2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima ligging en je betaalt er niet veel voor dus hoef je er ook niet veel voor te verwachten..echt iets om alleen te slapen. Een 4 pers.app heeft een stapelbed in de woonkamer en een 2 pers. bed in de hoek (geen deur/aparte kamer). Alles is erg stoffig, de dekens, de vloerbedekking dus neem zoveel mogelijk eigen linnengoed mee of huur het.

• Ligging t.o.v. pistes7

ze doen zeer belachelijk met borg, en boetes, meer dan de nieuw waarde betaal je. zelfs meer dan op de inventaris lijst staat!!!!

• Ligging t.o.v. pistes8

bedden vond ik te klein, en ze deden zeer moeilijk met borg! en dan bedoel ik ZEER moeilijk, om de kleinste dingen, meer geld vragen dan de echte waarde!!!!

Wij hebben er begin maart 2007 gezeten

peter
13-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hebben er begin maart 2007 gezeten. 4 persoon app, met 2 personen. Dan is het zeker groot genoeg, nadeel 2 stapelbedden, geen slaapbank of 2 persoons bed. Redelijk dicht bij de piste, kunt in 1 minuut op de piste zijn. In een paar minuten in centre sportief. Supermarkt enkele minuten lopen. Verder rustig app, en lift ed aanwezig

2006

Koude douche, stapelbedden, wordt snel borg ingehouden,

rik
    8-1-2006

Koude douche, stapelbedden, wordt snel borg ingehouden,

We hebben een aantal aanbieders voor Cimes de Caron voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cimes de Caron in Val Thorens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cimes de Caron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.