Géén boekingskosten
/Frankrijk/Rhône - Alps/Val Thorens/Appartementen Val Thorens/Appartement Chalet Résidence Le Sabot de Venus

Chalet Résidence Le Sabot de Venus

Appartement
FrankrijkRhône - AlpsVal Thorens

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Chalet Résidence Le Sabot de Venus voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 13 reviews

8.8FantastischScore uit 13 reviews
  • 8.9Inrichting
  • 8.6Ruimte
  • 9.8Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

13 Reviews over Chalet Résidence Le Sabot de Venus

• 8Jeroen05-01-2018

Mooi appartement op een fantastische toplocatie

Plus: Vanaf de piste kan je rechtstreeks naar de skiroom van het complex. Die zat op dezelfde etage als ons 6-kamer appartement. Dus vanaf ons appartement was het letterlijk 20 stappen tot de piste. Ook terug kan je letterlijk tot aan het complex komen met je skies/snowboard. Tegen een vergoeding kan je de auto onder het appartement parkeren. De dichtstbijzijnde supermarkt was 5 minuten lopen. En de prijzen van de supermarkten in Val Thorens zijn tegenwoordig prima (vergelijkbaar met Nederland of net iets duurder). Het personeel van het complex was super vriendelijk en behulpzaam. Centraal gelegen in het dorp. Beter dan dit kan je eigenlijk niet zitten.

Min: Het appartement heeft 5 slaapkamer, 5 badkamers en 3 wc's. Voor ons was dat voldoende. Maar 3 wc's voor 9 volwassenen en 2 kinderen kan op sommige momenten enigszins onhandig zijn. Geen wasmachine in het huis (wasserette zit echter letterlijk tegenover het complex).

• 9Birgit Janssens24-05-2016

Super

Een appartement op een superlocatie op de piste. Rechtstreeks van je appartement skiën naar de liften en de laatste après ski meepikken in La Folie Douce, kortom ideaal!

De kamers hebben allen een kleine badkamer wat heel aangenaam is. Indien je graag verder wil ontspannen kan dit 's avonds in de sauna/haman.

• 8mevrouw Janssens31-03-2015

De chalet voldoent aan alle verwachtingen.

Voldoende kamers. Voldoende badkamers. Jammer genoeg wel lang moeten wachten om op de kamer te kunnen bij aankomst (19u).

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 10heer van der Kuilen30-03-2015

uitstekend appartement

Appartement aan de piste en dichtbij het centrum. Goede supermarkten.

• 9heer Semler16-03-2015

Prachtig skigebied

Zeer mooi uitgebreid skigebied. Geen massale drukte en wachttijden bij de skiliften daardoor.

• 8heer Sengonul13-05-2014

Aanrader

Aan de piste, in het centrum, ruime appartement Vroeg 'sochtends lopende kinderen op de bovende etage waren lastig

• 8heer Zweekhorst11-03-2014

onderhoud appartement loopt terug !!

je ziet dat het onderhoud en de service terug loopt

• 0Alex07-02-2012

Top appartement met een perfecte ligging

Ik heb een 2 weken geleden een week lang in appartement le Sabot de venus gezeten. Wij waren met 8 vrienden en hadden het luxe 10 persoons appartement van 130m2, helemaal bovenin in het gebouw. Het was in alle opzichten ehct helemaal top geregeld! Heel veel ruimte, gezellige woonkamer met openhaard, zeer vriendelijke Nederlandstalige receptie en een perfect service. Bij aankomst vroegen we of we van een 2 persoonsbed, 2x een 1 persoonsbed konden laten maken. Dat werd direct geregeld. Zeer vriendelijk, gezellig en behulpzaam personeel. OOk de ligging is perfect. Direct aan de piste, maar ook centraal op een goede locatie in het dorp zelf.Wat mij betreft kom ik hier ieder jaar terug.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9EvdM29-01-2012

aanrader van de bovenste plank

Mooie, ruime, schone en compleet ingerichte appartementen direct aan de piste. Wij verbleven met 5 stellen in een 10 persoonsappartement.

Prima keuken welke is voorzien van oven en losse magnetron, veel borden/bestek/bekers/etc. Iedere kamer heeft 2 bedden, een klein maar net badkamertje. 1 kamer heeft een toilet, 1 heeft een bad. er zijn 2 toiletten op de gang.

Woonkameris voorzien van mooie 2+3 zits bank, openhaard, grote 12 persoons eettafel+stoelen, LCD tv en draadloze router. Het balkond is alleen via de woonkamer bereikbaar.

In de ski-opslag-ruimte staan bankjes en een prive kast. De handschoen/skischoen verwarmers zijn top maar nemen veel ruimte in, hierdoor hebben 10 personen eigenlijk 2 kasten nodig. Vanuit de skiruimte sta je na 5 m op de piste. Vanaf daar ski je gemakkelijk naar meerdere skiliften.

Personeel is vriendelijk; ligging is zeer centraal. Mijn complimenten voor de uitbater van dit complex; we hebben mede door het fijne appartement een top vakantie gehad!

• 10Pascal09-12-2010

Zeer ruime appartementen echt direct aan de piste

Le Sabot de Venus heeft hele mooie appartementen, echt direct aan de piste gelegen. Even remmen op de piste (Plein Sud), 10 treden de trap af en direct je skilocker in! Super. We hadden een van de drie 'kleinste' appartementen, maar 85m2 met 4 personen is echt immens. Een keuken/woonkamer (met openhaard, vaatwasser, magnetron, oven, grote flatscreen TV, etc etc), drie badkamers, 3 slaapkamers. Allemaal keurig verzorgd en modern ingericht, het complex is pas vanaf 2008 open. We waren het laatste weekend van november in Val Thorens en de pistes waren werkelijk al fantastisch. Meer dan voldoende sneeuw, alleen waren de doorsteken naar de Trois Vallees nog niet open. Alleen Vallei Val Thorens was open, maar dat was geen probleem: mooie pistes genoeg, ook enkel in Val Thorens!

Appartement Chalet Résidence Le Sabot de Venus info

• Adresgegevens