Appartement Soleil Vacances Résidence Les Jardins de la Balme

Appartement Soleil Vacances Résidence Les Jardins de la Balme
5,3

Matig

• Ligging t.o.v. pistes7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Soleil Vacances Résidence Les Jardins de la Balme voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Soleil Vacances Résidence Les Jardins de la Balme in het Nederlands

• Onvoldoende: 1 - 5

typisch versleten wintersportappartement

thierry
25-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

Een typisch (te klein) Frans appartement. Het appartement is versleten vuil en niet meer van deze tijd. het keukentje is te klein (2 pitten) maar verder redelijk compleet. Zelf hoef je niet te gaan koken want voor de prijzen uit de supermarkt kan je ook een pizza halen.

Moeilijk te vinden vanaf de weg, je moet door een garage lopen naar de receptie. Pas op want men heeft de sneeuw niet geruimd dus je gaat gegarandeerd onderuit. Daar sprak slechts één dame redelijk Engels. Extra kosten voor de garage van 70 Euro, welke zeer slecht is verlicht en luguber aandoet.

Het gehele complex is verlicht met spaarlampen en geschakelt op timers. het is dus contunue donker en je zoekt je wezenloos naar de schakelaars. Men drukt vaak op de verkeerde schakelaar (=deurbel) waardoor je soms midden in de nacht wakker schrikt.

Typisch appartement voor jongeren want een blind paard kan er geen schade doen...

De piste ligt op 400m lopen (licht hellend) dat vonden wij eigenlijk te veel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Soleil Vacances Résidence Les Jardins de la Balme in Val d'Isère, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Soleil Vacances Résidence Les Jardins de la Balme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Soleil Vacances Résidence Les Jardins de la Balme scoort een 5.33 uit 10 op basis van 2 reviews.