Hotel Ormelune

Weer vandaag-1°-10°

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Ormelune voor je op een rij gezet:

Laatste review

Nieuw en eigenzinnig hotel

anoniem,
10-6-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het hotel is net nieuw. Leuke begane grond met zitplekken, en een bar. In de ochtend een lekker ontbijt. Kamers zijn super. Wij hadden een lekker ruim balkon waar je kon genieten van het mooie uitzicht (bergen, lucht).

1 review over Hotel Ormelune in het Nederlands

Nieuw en eigenzinnig hotel

anoniem
10-6-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ormelune in Val d'Isère, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ormelune zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.