ZorghotelWeer vandaag11°-1°
7,7

• Ligging t.o.v. pistes9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Latitudes L'Aigle des Neiges voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Latitudes L'Aigle des Neiges in het Nederlands

Niet zo tevreden

isabel van bever
13-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ideaal voor de pistes maar zeer lawaaierig. Onze kamer was op de 1e verd, aan de straatkant,boven restaurant, waar ook de los en laadkade was. Dag en nacht veel lawaai dus. Zeer warm op de kamers. Zeker geen 4 sterren waard. het eten lijkt mooi gepresenteerd maar geen smaak in. Gestoomde uitgedroogde vis. Een voorgerecht dat in 1 hap op is, kindermenu s steeds hetzelfde. Ontbijt was wel ok. Wel vriendelijk personeel. Duur voor wat het is.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

Vriendelijkheid en service zijn top!

Hella
2-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi schoon hotel, goede service. Kamers werden goed schoongemaakt en we kregen wel twee keer per dag schone handdoeken. Wij waren zonder kinderen, maar zo te zien was er ook een (binnen)speelruimte voor kinderen. Zowel in de skiruimte als aan de receptie en in het restaurant, supervriendelijk en behulpzaam personeel. De drankjes aan de bar en in het restaurant zijn behoorlijk prijzig (een glas witte wijn voor 8,- !!) Uitstekende ligging ten opzichte van de pistes en het centrum. Ontbijt en diner waren prima verzorgd en van goede kwaliteit. We hadden de laatste week van maart ook elke dag stralend mooi weer. Alles zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in maart 2012

Wat een geweldige service!!

N. Kloosterman
17-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wat een ontzettend goed hotel. De Fransen waren hier ontzettend aardig en behulpzaam, niets teveel. Elke dag schone handdoeken en ze komen zelfs voordat je gaat slapen je bed openslaan!!!! Het ontbijt is goed. Je moet zelfs je eigen eitje koken, dus weet je dat alles vers is. In het hotel zelf kan je ook skischoenen en ski's huren. En na een dagje op de piste, staan ze klaar om je ski's en schoenen aan te nemen. Je krijgt dan je eigen schoenen netjes terug. Het hotel lig op een 1 minuutje van de piste. Een weggetje over en dan sta je op de piste, super!!! Wij zaten in dit hotel 2 weken na de schoolvakantie. Het is er dan erg rustig. Op de piste prima. De apres-ski is op de piste gezellig en geweldig, voor franse begrippen zeker!!!. Zeker bij La Folie Douce. Maar na 17.00 uur is het klaar. In het dorpje zelf zijn genoeg restaurantjes e.d. De bar in het hotel is ook gezellig, maar wel erg prijzig. Het is een duur hotel, maar wel met de service die je daarbij kan verwachten.

Gereisd met vrienden in maart 2011

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Latitudes L'Aigle des Neiges in Val d'Isère, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Latitudes L'Aigle des Neiges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.