Chalet Grand Pares

• Kinderopvang
Meer chalet info

37 reviews over Chalet Grand Pares

• 9Rosalie Rauwenhoff17-02-2020

De ligging is geweldig zo direct bij lift en piste

We hebben wel pech gehad een halve ochtend. Een paar liften hadden ze uitgezet vanwege te harde wind. Maar dit was het enige 'minpuntje', want de rest was super. We hadden een chalet host die het chalet helemaal in z'n eentje runde en veel ervaring heeft. Hij kan super goed koken en is heel aardig en behulpzaam. Over het chalet niks dan goeds. De ligging is geweldig zo direct bij de gondelbaan en bij de piste. Beter kan je het niet treffen. Het chalet is schoon, netjes en gezellig. Bij thuiskomst na het skiën stond er altijd een culinaire verrassing voor ons klaar. Gezellig met een wijntje erbij want dat is natuurlijk allemaal gratis in dit concept.

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 2019
    9Luc Verhaeghe25-11-2019

Très fantastique. Geweldige kok.

We zien wel oude foto's hier op Zoover staan van het chalet. Het is veranderd hoor, dus geen zorgen. We komen al jaren hier in dit chalet. We zijn Belgen en we zijn als Bourgondiërs wel wat gewend. Al een paar jaar achter elkaar gaan we naar dit chalet en niet voor niets. Al jaren runt een landgenoot dit chalet en we krijgen altijd z'n befaamde eendenborst. Als we terugkomen van de piste dan komt die lekkere geur al uit z'n keuken. We kijken er ieder jaar naar uit en genieten er met volle teugen van. Ook belangrijk natuurlijk dat het chalet prachtig gelegen is, direct bij de lift en piste. Très fantastique!

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 2018
    10Jojanneke van der Vlist16-07-2018

Mooi chalet direct bij lift en piste.

Direct bij de gondelbaan en skipiste in een prachtige wijk met alleen maar schitterende chalets. Val d'Isere is een bestemming die we iedere liefhebber van de wintersport aanbevelen. Het is een mooie en sfeervolle plaats zonder lelijke hoogbouw. We hebben een top verzorging gehad in skichalet Grand Pares. We kijken zelf ook altijd op Zoover als we een vakantiehuis willen boeken, vandaar dat we nu ook een recensie schrijven. Kortom: dit chalet bevelen wij voor de volle 100% aan.

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 9Jos Berenschot28-02-2018

Geweldig zo direct bij de piste en lift.

Mooi chalet direct bij de piste en direct bij de gondelbaan. Je bent meteen in het skigebied van Tignes-Val d' Isère. Een van de beste locaties die we ooit gehad hebben. In een prachtige omgeving, midden in het berglandschap en in een prachtige chaletwijk. Het centrum van Val d'Isère is dichtbij. Heerlijke diners werden geserveerd in het chalet. Het was een super weekje.

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

9Big 510-04-2017

Super leuk verblijf met aangename service!

Leuke ruime chalet met directe toegang tot het skigebied! We werden dagelijks in de watten gelegd door Jan en Lenie met heerlijk ontbijt, ontspannende 5-uurtjes en een verrassend 3-gangen menu 's avonds. Zij zorgen ervoor dat je zorgeloos van je vakantie kan genieten.....heerlijk en super geweldig bedankt hiervoor!!

Gereisd met vrienden in april 2017

• 9Ans13-02-2017

Skigebied geweldig, en verblijf nog 10 keer beter

Gastvrijheid van Jan en Lenie waren top, eten verrassend goed. Skigebied met gondel aan de overkant top ontsloten, en met de bus makkelijk zijn de overige delen prima te bereiken. Zeer prettige manier van een wintersportvakantie. De blauwe dalafdaling was lastiger dan je zou verwachten van een blauwe piste.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2017

• 9Anoniem01-02-2017

geweldige gastvrouw en gastheer

Super knus sfeertje in chalet. Het eten was bijzonder. Een echte aanrader

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 8Jan Piet Starreveld29-01-2017

Gastheer & Vrouw waren vrolijk en toegewijd

Lange reis vanuit NL en nogal veel file-leed. Fantastisch ski-gebied

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 9Anne-Floor04-01-2017

Geweldig!

Eigenlijk was alles dik in orde. Lenie en Jan gaan niets uit de weg om hun gasten in de watten te leggen. Dit ook met het eten, ze hielden heel veel rekening met allergieën en vegetarisch eten. Echt helemaal top! Dank jullie wel! En hopelijk tot volgend jaar!

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

• 10Saskia Wilbers - De Mol23-11-2016

Centrum, maar twee minuutjes Direct bij lift/piste

Het centrum van Val d’Isère is op maar twee minuutjes van het chalet. Je bent daar zo. Ook ligt het skichalet super, direct bij de lift en piste. Dit mooie ski chalet Grand Pares ligt in een prachtige chaletwijk met wat restaurantjes en gezellige cafeetjes. In het tegenover het chalet gelegen restaurant kan je heerlijk eten. We hebben hier vaak geluncht. Echt zo’n knus met veel hout en natuursteen restaurant en met voortreffelijk eten. We moeten ook heel eerlijk zijn dat we in het catered chalet ook super hebben gegeten. Er is naar alle monden super gekookt door de chalet staf. Onze complimenten. Het huis ligt in Val d’Isère en niet in Tignes. Tignes vinden wij veel te modern met al die flats. Val d’Isère is authentiek en zeker waar dit chalet gelegen is. Prachtige huizen hier en allemaal met veel natuursteen en dat oude houtwerk. Echt sfeervol. Al heel wat jaartjes zijn we van de partij bij deze organisatie en we zijn iedere keer weer blij verrast

Gereisd met vrienden in februari 2016

3 tips over Chalet Grand Pares

• B, 03-03-2014 Rapporteren

De wegen in Val d'Isere worden zo goed schoongemaakt dat zelfs na een week met elke dag 10cm sneeuwval, we zonder sneeuwkettingen de berg weer af konden. Lang leve de sneeuwruimers van Val d'Isere! Zeker een pluspunt!

• elegbalk, 10-02-2013 Rapporteren

Sneeuwkettingen zeker mee nemen. Kijk uit waar je parkeert. (vraag Erwin waar je wel mag staan)

• Henny Ros, 23-03-2015 Rapporteren

Hou Jan en Lenie in de gaten, waar hullie in de keuken staan is het smikkelen en smullen !

0 vragen over Chalet Grand Pares

Chalet Grand Pares info