Géén boekingskosten

Appartement Les Valmonts de Cenis

FrankrijkRhône - AlpsVal Cenis

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Les Valmonts de Cenis voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 21 reviews

Meer appartement info

22 Reviews over Les Valmonts de Cenis

• 6William09-01-2022

Slechtste optie in Val Cenis

Het inchecken is een drama. De incheck balie gaat om 16.00 uur open. Wij stonden met ons gezin om 16:05 uur in de rij voor de incheck balie. Op dat moment bestond de rij al uit ongeveer 100 personen. Uiteindelijk waren wij verkleund door de kou en hadden om 19:00 uur de sleutel. Er wordt niets gedaan om dit leed te verzachten. Bij het inchecken wordt geen informatie gegeven omtrent de faciliteiten, denk hierbij waar kan je het vuilnis brengen, waar de skilockers zijn etc etc.

Na al het incheck leed en slechte informatie, communicatie voorzieningen moet je binnen 24 uur een inventarisatie lijst ondertekend inleveren, zonder dat je precies weet wat de inventarisatie van het appartement zouden moeten zijn. Indien je dit niet doet, wordt er 60 euro ingehouden van je borg. De wegen en stoepen zijn ook een spekglad en worden niet sneeuw/ijs vrij gemaakt. Wij komen al 13 jaar in Val Cenis en dit hebben wij nog nooit meegemaakt!!

• 6Natuur
  • 2Bianca25-02-2017

Oud en versleten

Bij aankomst is het al erg. Er staan 2 mensen en wel 100 mensen te wachten. 1 uur in rij moeten staan!! Belachelijk. Dit appartement ziet eruit als of ik in goedkoop hotel in Spanje zit! Alles is oud! Het enige wat er goed aan is is de ligging en het uitzicht. Maar dat hoeft voor mij niet als ik 1 week in die zooi moet zitten!

• 7r nijkamp16-02-2017

is ons goed bevallen , ik raad het iedereen aan

de ligging is prima , wel hebben we de ski,s op het balcon gezet . (skilockers waren moeilijk berijkbaar)

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 7cdebruecker28-04-2015

fijne vakantie!

We gingen in de paasvakantie voor het eerst 1 week naar Val Cenis. Vriendelijk onthaal. Bij een vraag of opmerking (bv defect licht) werd dit dadelijk in orde gebracht. Alles was er netjes. De keukenhoek is MINI maar voldoende ingericht, enkel het aantal potten en pannen is onvoldoende wanneer je er echt wil koken. Het hele appartement is erg klein (en we namen met 4 een appartement voor 6 en zelfs dan was de ruimte heel beperkt), maar dat is meestal zo in Frankrijk. Weinig bergruimte. Aangenaam terras. Skiberging in de kelder. De broodjesservice 's ochtends is praktisch. De ligging tot de pistes is goed, skiën kon tot nagenoeg vlak aan de appartementen, zelfs met dit zonnige weer. Naar de winkel is een fikse wandeling want de appartementen liggen aan de rand van het dorp. Prijs/kwaliteit: prima

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8shanna06-01-2013

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Lift aanwezig in complex. Waren met z'n zessen en hadden een 4-en een 6-pers app. Dat was fijn. Het wordt krap als er nog 2 in de huiskamer moeten slapen. Badkamer en keuken prima. Voldoende bestek, servies en pannen. Vriendelijke mensen. Gratis Wifi in receptieruimte. Zwembad klein maar prima, water is niet zo warm. Vanuit complex ski je in 2 min naar pleintje waar de skiklassen verzamelen (les van 09.15-11.45 en/of van 14.30-17.00). Hier zijn ook de stoeltjesliften. Skigebied niet al te groot maar mooi en niet erg moeilijk. Veel groen en blauw maar ook rood. Pistes goed onderhouden. Niet druk dus geen lange wachtrijen. Het dorpje (Lanslebourg) is sfeervol, wel stukje lopen. Kleine supermarkt en diverse lokale winkeltjes. Bij office du Tourisme haal je de skipas, geen pasfoto nodig. Wel paspoort meenemen! Bij Skiset materiaal gehuurd, aardige mensen maar niet groot. Tegenover Tourisme zit Ski 2000, groter en dichterbij. Zeer tevreden over het complex, de ligging en het skigebied

• 8Burgt30-12-2012

Prima appartement op de piste met zwembad

Groot complex bestaande uit diverse appartementen over 5 gebouwen. Mogelijkheid tot huur van een plek in een overdekte parkeergarage a 29 euro per week. Wel ook voldoende openbare parkeergelegenheid. Wij hadden een 3 kamerappartement met 2 kinderen. Prima te doen. Je mist wel wat opbergruimte. Badkamer met klein bad en wastafel en apart toilet. 1 slaapkamer met 2 persoonsbed en 1 slaapkamer met 2 aparte bedden. Groot balkon over de volle breedte. Eenvoudig ingericht maar wel helemaal compleet met (kleine) vaatwasser en magnetron/grill. Het complex beschikt over een klein, eenvoudig zwembad (met uitzicht op de piste) en een sauna. Vanuit je appartement wandel je zo de skipiste op. Ook de thuisblijvers zitten midden in de wintersport. Het dorpje met restaurants, winkel, bakker, etc. is op 15 minuten loopafstand gelegen, maar het complex beschikt over een broodjesservice. Zeker een aanrader om te boeken.

• 8delcour01-05-2012

à refaire

excellent rapport qualitté/prix

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8se_eijlander08-03-2012

Eenvoudig appartement op toplocatie

Wij hadden een 8 persoonskamer gereserveerd voor z'n 6-en. Ieder een eigen kamer met uitzicht op de piste. Zit direct aan de groene afdeling 'l'escargots'. Overdag vol zon op het balkon, en genoeg ruimte voor de apres-ski. Er pas 35 man in het huisje, al moeten ze wel hun eigen stoelen meenemen ;) Nadeel is dat je wat trappen omhoog moet voordat je bij het complex ben, vooral nadelig als je boodschappen gehaald heb. Interieur is basis/simpel, redelijke bedden van 180cm lang. Ski-lockers onder het appartement. Goede prijs kwaliteit verhouding

• 0Placent alexis03-02-2012

Trés belle station

appartement les valmonts sont correctes attention à l'isolation des fenétres et de la portes d'entrée (la température dans chambre des parents etait juste malgrés un chauffage électrique à fond faute d'un courant d'air important et d'une isolation de merde malgrés un batiment casiment neuf....a revoir au plus sinon la résidence ne p tenir son standing...)

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 8witte_keniaan07-01-2012

Ideale locatie om lekker te skieën

Ligging is geweldig, zo vanuit het complex de piste op. Appartement erg klein, temperatuur binnen slecht te regelen. Het was of heel heet of koud s nachts, meenemen van eigen dekbed is een aanrader! s ochtends brood/croissants bij de receptie te halen is heerlijk. Zwembad was niet heel groot, maar net leuk om even lekker te spelen voor de kinderen. Eén nadeel; skischool had geen plek meer voor les s ochtends en de snowboardlessen starten in een ander dorp Lansvillard.

Appartement Les Valmonts de Cenis info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Telefoonnummer+33 47 920 3211
  • Adresgegevens