Appartement
7,9

• Ligging t.o.v. pistes9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Les Valmonts de Cenis voor je op een rij gezet:

19 reviews over Appartement Les Valmonts de Cenis in het Nederlands

Oud en versleten

Bianca
25-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Bij aankomst is het al erg. Er staan 2 mensen en wel 100 mensen te wachten. 1 uur in rij moeten staan!! Belachelijk.

Dit appartement ziet eruit als of ik in goedkoop hotel in Spanje zit! Alles is oud! Het enige wat er goed aan is is de ligging en het uitzicht. Maar dat hoeft voor mij niet als ik 1 week in die zooi moet zitten!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

de ligging is prima , wel hebben we de ski,s op het balcon gezet . (skilockers waren moeilijk berijkbaar)

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

fijne vakantie!

cdebruecker
28-4-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

We gingen in de paasvakantie voor het eerst 1 week naar Val Cenis. Vriendelijk onthaal. Bij een vraag of opmerking (bv defect licht) werd dit dadelijk in orde gebracht. Alles was er netjes. De keukenhoek is MINI maar voldoende ingericht, enkel het aantal potten en pannen is onvoldoende wanneer je er echt wil koken. Het hele appartement is erg klein (en we namen met 4 een appartement voor 6 en zelfs dan was de ruimte heel beperkt), maar dat is meestal zo in Frankrijk. Weinig bergruimte. Aangenaam terras. Skiberging in de kelder. De broodjesservice 's ochtends is praktisch. De ligging tot de pistes is goed, skiën kon tot nagenoeg vlak aan de appartementen, zelfs met dit zonnige weer. Naar de winkel is een fikse wandeling want de appartementen liggen aan de rand van het dorp. Prijs/kwaliteit: prima

Gereisd met oudere kinderen in april 2015

Goede prijs/kwaliteit verhouding

shanna
6-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Lift aanwezig in complex. Waren met z'n zessen en hadden een 4-en een 6-pers app. Dat was fijn. Het wordt krap als er nog 2 in de huiskamer moeten slapen. Badkamer en keuken prima. Voldoende bestek, servies en pannen. Vriendelijke mensen. Gratis Wifi in receptieruimte. Zwembad klein maar prima, water is niet zo warm. Vanuit complex ski je in 2 min naar pleintje waar de skiklassen verzamelen (les van 09.15-11.45 en/of van 14.30-17.00). Hier zijn ook de stoeltjesliften. Skigebied niet al te groot maar mooi en niet erg moeilijk. Veel groen en blauw maar ook rood. Pistes goed onderhouden. Niet druk dus geen lange wachtrijen. Het dorpje (Lanslebourg) is sfeervol, wel stukje lopen. Kleine supermarkt en diverse lokale winkeltjes. Bij office du Tourisme haal je de skipas, geen pasfoto nodig. Wel paspoort meenemen! Bij Skiset materiaal gehuurd, aardige mensen maar niet groot. Tegenover Tourisme zit Ski 2000, groter en dichterbij. Zeer tevreden over het complex, de ligging en het skigebied

Gereisd met jonge kinderen in december 2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Groot complex bestaande uit diverse appartementen over 5 gebouwen.

Mogelijkheid tot huur van een plek in een overdekte parkeergarage a 29 euro per week. Wel ook voldoende openbare parkeergelegenheid.

Wij hadden een 3 kamerappartement met 2 kinderen. Prima te doen. Je mist wel wat opbergruimte. Badkamer met klein bad en wastafel en apart toilet. 1 slaapkamer met 2 persoonsbed en 1 slaapkamer met 2 aparte bedden. Groot balkon over de volle breedte. Eenvoudig ingericht maar wel helemaal compleet met (kleine) vaatwasser en magnetron/grill.

Het complex beschikt over een klein, eenvoudig zwembad (met uitzicht op de piste) en een sauna. Vanuit je appartement wandel je zo de skipiste op. Ook de thuisblijvers zitten midden in de wintersport. Het dorpje met restaurants, winkel, bakker, etc. is op 15 minuten loopafstand gelegen, maar het complex beschikt over een broodjesservice. Zeker een aanrader om te boeken.

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

Eenvoudig appartement op toplocatie

se_eijlander
8-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hadden een 8 persoonskamer gereserveerd voor z'n 6-en. Ieder een eigen kamer met uitzicht op de piste. Zit direct aan de groene afdeling 'l'escargots'. Overdag vol zon op het balkon, en genoeg ruimte voor de apres-ski. Er pas 35 man in het huisje, al moeten ze wel hun eigen stoelen meenemen ;) Nadeel is dat je wat trappen omhoog moet voordat je bij het complex ben, vooral nadelig als je boodschappen gehaald heb. Interieur is basis/simpel, redelijke bedden van 180cm lang. Ski-lockers onder het appartement. Goede prijs kwaliteit verhouding

Gereisd met vrienden in februari 2012

Ideale locatie om lekker te skieën

witte_keniaan
7-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ligging is geweldig, zo vanuit het complex de piste op. Appartement erg klein, temperatuur binnen slecht te regelen. Het was of heel heet of koud s nachts, meenemen van eigen dekbed is een aanrader!

s ochtends brood/croissants bij de receptie te halen is heerlijk. Zwembad was niet heel groot, maar net leuk om even lekker te spelen voor de kinderen.

Eén nadeel; skischool had geen plek meer voor les s ochtends en de snowboardlessen starten in een ander dorp Lansvillard.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Perfecte ligging aan de piste

Annemiek
28-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Bij aankomst viel het appartement qua inrichting tegen. Als je er wat langer bent, vind ik het eigenlijk wel meevallen. Je went aan de saaie inrichting. Voor franse begrippen is het appartement nog redelijk qua ruimte. Wel weinig kastruimte. De Hammam is heerlijk. De ligging t.o.v. de piste is perfect. Ski-in en ski-out. Dichtbij de skischool.

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

prima appartementen

HdJ
28-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het appartement was érg "frans" en waarschijnlijk niet vooraf gecontroleerd. Dus een kapotte lamp, loshangende verwarming, etc. kom je soms tegen. Wordt wél snel opgelost, prima. App. (wij hadden 2 kmr app. met 4 pers.) was niet heel ruim, maar zeker voldoende.

Appartementen hebben een schitterend uitzicht op en liggen direct aan de piste. Ideaal als er, zoals bij ons, voldoende sneeuw ligt. Dit is "ski-in, ski-out" zoals het in de schoolboekjes staat! Veel groene en blauwe pistes, ideaal voor de familie.

Inchecken verloopt idd op zijn Frans. Een formulier, nog eentje, gegevens op een ander lijstje overschrijven, losse papieren en grote klappers met nóg meer papieren...

Broodservice uitstekend. Parkeerplaats huren (€25,-) is zeker aan te raden. Wel heel slecht dat de weg naar boven niet goed wordt schoongehouden/gestrooid. Daardoor waren de appartementen op de ochtend van vertrek (en de avond ervoor) niet bereikbaar vanwege aangevroren verse sneeuw.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi, net en ruim appartement. Zeker gezien (onze) ervaringen in Frankrijk. Wij hadden een 3 kamer appartement met 2 volw. en 2 kinderen. Weinig lopen ivm auto in de parkeergarage, dat is een "must"

Ligging tov de pistes is ideaal. Helaas gaat het inchecken op zijn "Frans", lekker ongeorganiseerdect.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2008

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Valmonts de Cenis in Val Cenis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Valmonts de Cenis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.