Appartement Les Chalets de Flambeau

FrankrijkRhône - AlpsVal Cenis

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Les Chalets de Flambeau voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 11 reviews

9FenomenaalScore uit 11 reviews
  • 9Waardering
  • 8.9Inrichting
  • 8.8Ruimte
  • 8.6Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

11 Reviews over Les Chalets de Flambeau

• 10Miranda07-08-2018

Fantastisch!

Zo ongelofelijk mooi! Heerlijk hotel, ruime appartementen, goede bedden ook in de zomer zeer de moeite waard

• 9Jolie05-03-2018

Goede accommodatie, Val Cenis was eenmalig.

Dit is het 3e jaar dat wij in een CGH accommodatie verbleven tijdens wintersport. Het zijn mooie, goed ingerichte, zeer complete appartementen. In Val Cenis aan de piste en dichtbij een lift. Er is een relatief groot zwembad, sauna’s, sportzaal en beautycenter. Er is een supermarktje en een pizzeria in het complex bij de lift. Er is een broodjesservice. Het personeel is vriendelijk maar niet zo efficiënt. We moesten een uur in een rij wachten om in te checken. Je krijgt uitgebreide uitleg maar als Jensen een uur moeten wachten lijkt me dat dat ook anders is te organiseren. Vervolgens kregen we niet meteen de sleutel want het appartement was niet schoon. Om de sleutel op te halen weer 3 kwartier in de rij. Na een dag file rijden ben je dan wel klaar.
    Verder ligt het complex precies tussen 2 dorpskernen in. Dus uit eten ‘s avonds moet met de auto en het mist een beetje de gezelligheid van de dorpjes en winkeltjes.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9Daniel Groot Zwaaftink19-03-2017

Hotel directie laat het afweten...

Het complex is erg mooi gelegen, skiverhuur, skileraren, skipassen en de skilift op zeer korte afstand. Mooi zwembad, mooie sauna, mooie appartementen. Wij hebben er alleen maar zeer kort gebruik van kunnen maken doordat ons appartement in de nacht van 31 december op 1 januari is afgebrand door nalatigheid bij afsteken vuurwerk. We hebben het er zonder persoonlijk letsel afgebracht, maar we waren net aangekomen en lagen net 10 minuten in bed. De nacht bij vrienden elders doorgebracht en de volgende dag teruggereden naar Nederland. Dus 1200 km heen en volgende dag 1200 km terug. Aan de brand kon de directie niets doen, maar we hebben geen enkele reactie meer gehad ondanks verzoek om contact. Geen enkele reactie hoe het ons is gegaan, of we de schrik te boven zijn, etc. Onze reisorganisatie, daarentegen was top! Meerdere keren contact gehad, bloemen ontvangen en heeft betrokkenheid getoond. Ook de reisverzekering (Delta Lloyd) heeft prima meegewerkt, zoals het hoort. Een mooie locatie en goede prijs kwaliteit verhouding, maar onbegrijpelijk dat de directie van het hotel zo is omgegaan met ons. Zeer teleurstellend. Geen meter geskied en deze brand is diep ingeslagen.

• 8de Weerd12-01-2017

Voor Franse begrippen een 10!!

• Let op! Het complex ligt niet aan de piste. Het eerste complex ligt 30 meter van de lift.

• Voor Franse begrippen heel ruim. Maar zou voor 4 personen toch een 6 persoonsappartement boeken zodat je niet in de woonkamer hoeft te slapen. Goede bedden. Jammer van de slordige afwerking.

• Complex in trek bij Hongaren en Kroaten. Zij hebben een iets andere mentaliteit.

• Les Champs mist een goede bakker. Het brood van de Sherpa is daar en tegen prima!

• Warme chocomel boven bij de lift Ramasse. Buiten in de zon op het terras of binnen warm bij de openhaard.

• Lunch bij het restaurant onderaan de lift Vieux Moulin. Hier komen veel lokale mensen.

• Diner bij L'Arcelle (Place du Toron) in Lanslevillard boven bij de kerk. Fondue Savoyarde met flesje Rousette.

• Het skigebied ligt voornamelijk in de schaduw wat goed is voor de kwaliteit van de sneeuw. Genoeg te skien voor 1 week.

• 5Ligging t.o.v. pistes
  • 9D T05-02-2016

hele luxe appartementen

Gevarieerde pistes, voor alle niveaus. Zeer ruime en goed uitgeruste appartementen. Al 2 jaar bezocht.

• 9Frank Versteege15-03-2015

Uitstekende prijs-kwaliteit

Net terug van een week Val Cenis. De accommodatie is nog volop in ontwikkeling. De gebouwen die er al staan kunnen de competitie aan met de luxe appartementen in de "grote" Franse skigebieden.

Het zwembad-sauna gedeelte is ruim opgezet. Over het algemeen hadden wij met 5 mensen altijd ruimte om een sauna met z'n allen te pakken. Verder is er nagedacht over eigen kluisjes in het zwembad gedeelte en voldoende omkleed ruimte.

Het appartement zelf is voor Franse begrippen zeer ruim. Wij hadden een 3 kamer geboekt met liefst 2 badkamers waarvan 1 en suite en 1 met bad. De keuken was voldoende, goede oven en ruim voldoende bestek en servies. Zelf pads meenemen voor de Senseo!

Het enige minpunt wat wij hebben kunnen bedenken is de slaapbank. Die lag niet lekker. Jammer dat hier niet meer aandacht aan is besteed terwijl de rest van het complex zo mooi is afgewerkt.

Andere pluspunten: zeer ruime skibox, parkeren mogelijk op straat, skischool in complex, bakker/supermarkt op loopafstand

• 9k_duin25-01-2014

Luxe complex direct aan piste; geweldig!

Recent gebouwd complex met o.a. zwembad, sauna, schoonheidsbehandelingen. Ideaal als je meer dan alleen skien wilt. De ligging is ideaal, direct aan piste, met nagenoeg geen wachtrijen. Als je met vieren bent, raad ik een iets groter appartement aan, omdat door gebruik van de bank als bed de leefruimte wel heel krap wordt. Veel rode en blauwe pistes dus ook de beginner/licht gevorderde skier of snowboarder voelt zich hier al snel op zijn/haar gemak.

• 9Fam.T.Barf16-03-2013

Super locatie, om terug te keren

Algemene indruk: verzorgd & luxe. Omgeving: uitzicht op de berg, geweldig. Rustig gelegen. Personeel is behulpzaam en spreekt red Engels. Luchrestaurant is te duur, dikke onvoldoende. Maar kan voor n week. 2 volwassen en 3 kids, lunch 75,- waarvan 3 pannenkoek. Winkel elke dag vers mooi brood (pain). Prachtig. Aardige mensen. De skiLift is net voldoende. Chalet is echt 100 punten, prima bedden, mooi keukentje, badkamer met prima douche , bedden in orde, bank goed, tv mist paar Ned. Zenders dus BBC kijken.

• 9Hero18-02-2013

Zeer mooi en luxe complex

Les Chalets de Flambeau zijn erg mooie en luxe ingerichte appartementen. Voor een gezin met 4 personen zou ik toch voor het 6p appartement kiezen, anders is de ruimte wel wat beperkt. Qua inrichting mooi en compleet. Chique receptie, zeer mooi wellness-gedeelte met groot zwembad, 3 kleine sauna's en 3 kleine hammams. Ligging tov de skilift is goed, klein stukje klunen naar skilift Pre Novel. Lift is bij aanvang van de skilessen wel erg druk, lange wachttijd! Onder in het complex is een kantoor van de skischool ESF en voor de liftpassen, dus da's snel en gemakkelijk te regelen. Naast het complex is een skishop waar je ook materiaal kunt huren. Verder een kleine supermarkt, een bakker en een restaurant. Het restaurant is erg mooi maar voor de lunch prijzig, een echte kleine kaart hebben ze niet. Dus van alle gemakken voorzien. Enige nadeel is de prijs. Wij zaten in het laagseizoen, toen was het net betaalbaar. Maar in het hoogseizoen ruim € 2200/week is toch wel erg veel!

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 10LANSON03-04-2012

TRES BIEN

TRES BIEN ADAPTE POUR LES ENFANTS GARDERIE ET ESF DANS LA RESIDENCE LOUERS DE SKI ET SHERPA A 30 METRES TRES BELLE VUE TRES PROPRE

Appartement Les Chalets de Flambeau info

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij