Appartement Les Balcons de Val Cenis Village

8Fantastisch

• 6.3Inrichting
  • 7.2Hoeveelheid ruimte
  • 9.8Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Les Balcons de Val Cenis Village voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

66 reviews over Appartement Les Balcons de Val Cenis Village

• 2019
    8Madouc Boermeester10-02-2019

Perfecte ligging, fantastische vakantie

De accommodatie bestaat uit meerdere gebouwen wij zaten in gebouw B. Op een kamer voor 6 personen, maar zaten er met 4

Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad! Piste en lift waren echt heel dichtbij wat voor ons ideaal is. Ook de weg er naar toe was fijn. Geen uren door de bergen, gewoon snelwag af en nog een klein halfuurtje rijden.

Receptie wel beperkt bereikbaar. Wordt wel keurig van tevoren aangegeven hoelaat ze we open zijn. Appartement was schoon en de bedden prima. (1 stapelbed 1 tweepersoons bed).

Het is ietwat krap ingedeeld voor 4 personen laat staan voor 6.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2018
    8Ineke01-03-2018

Heerlijk!!

Eenvoudig maar prima appartement, direct aan de lift en de piste. we hebben genoten van de prachtige lange afdalingen en de mooie omgeving. Het gebied is groot genoeg om ook een dagtocht te maken omdat de dorpen met elkaar verbonden zijn. Wij gaan volgend jaar weer!

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

• Oude reviews

8Bouwmeester02-04-2017

Fijne vakantie gehad prima 5 kamer appartement

Prima ontvangst bij de receptie we hadden een 5 kamer appartement omdat we met 6 personen waren prima ingericht. 3 Badkamers en 2 Toiletten is dan geen overbodige luxe en was dus perfect. Het appartement was voor Franse begrippen erg ruim, keuken was compleet met fornuis,oven,vaatwasser en magnetron. Complex ligt nabij/op piste helaas waren we erg laat dit jaar waardoor we niet naar het appartement konden skiën. Loopafstand naar lift is goed te doen maar voor de deur van de receptie stopt om de 15min een skibus ( zou een optie kunnen zijn). In het dorp en rond de piste valt weinig te beleven dus zelf vermaak is wel een must. De piste zagen er redelijk goed uit voor de tijd van het jaar (eind Maart weinig sneeuwval). Overdag was het redelijk warm waardoor in de middag het skiën erg vermoeiend was ivm pap sneeuw in de ochtend was de piste 1 grote ijsplaat. Pistes zijn geen grote uitdagingen maar lekker relax. Gebied was vrij rustig waardoor er geen wachttijden waren toe wij er waren (dit schijnt ook zo in de drukke periodes te zijn??). Gebied om zeker nog een keer terug te komen. Aanrader voor gezinnen met kleine kinderen en beginners.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

• 8Kirsten10-02-2017

Compleet ingericht huisje, mooi gebied

Wij verbleven met zo'n vieren in een 6-8 persoons huisje. Het zag er erg schoon uit toen we aankwamen. De keuken heeft een goede oven en 1 badkamer met bad (geen bevestiging van douche, zelf douche vasthouden als je zou willen staan en douchen) de tweede met douche. Voor 6 personen prima te doen, maar 8 is niet aan te raden. Ski locker is ruim, verwarmd en wordt elke dag goed schoon gemaakt. Chambres 9 ligt tegenover de sherpa en het dichtst bij de gondel. Het skigebied zelf is mooi met brede pistes en veel variatie qua moeilijkheid, geen echt zwart, en het uitkijkpunt op 2800 meter boven wij heel bijzonder.. Enige nadeel, de pistes liggen op het noorden en dus in de schaduw, waar koud Is maar goed voor de sneeuwkwaliteit en op de top waaide de sneeuw eraf waardoor je op ijsplaten skiede.

Gereisd in januari 2017

• 8Karin09-02-2017

Mooie plek

Goede ligging tov pistes, terug op de ski, ruimte genoeg voor 6 personen. Zelfs een gezellig haardje!

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

• 8Andre, Nijmegen04-02-2017

Uitstekend verblijf op goede locatie.

Voor een skivakantie is dit appartementcomplex uitstekend gelegen. Direct aan de piste en vlakbij gondellift Les Hauts. Bij de uitstap van deze lift verbinding met andere liften of een prachtige lange groene piste met sleep -en stoeltjeslift om mee te beginnen. De horeca is niet uitbundig: tip voor de lunch aan de piste: Le Bar des Rochers, onderaan de Colomba stoeltjeslift. Is nu ook in de avond open op een aantal dagen en dan kun je daar heerlijk racletten oid. Nog niet ontdekt door de massa en dus lekker rustig. Met super vriendelijk en attent personeel en zeer goed eten.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 8Mirjam08-01-2017

Heerlijk appartement en erg leuk gebied

Het appartement was erg leuk en prima gelegen. Het gebied is voor herhaling vatbaar. Niet druk en mooie afdalingen. Echter voor de ver gevorderden is het wellicht te makkelijk. Weinig terrassen in de zon maar dat kan ook aan de tijd van het jaar liggen (lage zon). Half pension bij bergerie hadden wij niet gedaan als we hadden geweten hoe veel fondue wij in 1 week zouden krijgen (vleesfondue, raclette en kaasfondue). In de ochtend het stokbrood van de avond er voor opgebakken geserveerd krijgen was ook niet echt geweldig. De bediening is daarentegen super. het eten is echter niet in verhouding tot de prijs. A la carte bij bergerie of eten halen bij een traiteur in het dorp kun je voor minder geld beter eten (als je toch niet wilt koken zoals wij). En gewoon een lekker vers stokbroodje bij de boulangerie of supermarkt halen is ook een beter plan. Net zo ver lopen.

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

• 9Barend Blom08-02-2016

Super week gehad, in een top accomodatie!

Wij hebben hier met 6 volwassenen en 2 kleintjes van 1 jaar oud een super leuke week gehad! De ontvangst was vriendelijk en inchecken was snel gebeurt. Ons appartement is heel ruim en heeft 2 verdiepingen. In totaal hadden wij 4 ruime slaapkamers, 3 badkamers en 2 toiletten. Het appartement is erg netjes en de bedden zijn goed. Wij zaten aan de achterkant en keken uit over het dorp vanaf ons balkon.

Voor de 2 kinderen hadden we een babybedje gehuurd. Hier hebben ze helaas geen matrasjes bij. Met wat handdoeken hebben we zelf een matrasje gemaakt en daar hebben ze prima op geslapen. Daarnaast hadden we ook 1 kinderstoel gehuurd (helaas maar 1, de andere hadden we zelf meegenomen omdat we dit al wisten dat ze er maar 1 beschikbaar hadden voor ons).

De locatie van het appartementcomplex is super! Het is maximaal 5 minuutjes lopen naar de gondellift en je kunt terug skiën/snowboarden tot de voordeur!

Tip: Regel van te voren een parkeerplaats in de parkeergarage.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

• 10Guido Bernaerdt26-02-2015

Een plaats om altijd terug te keren

Het appartement nummer 926 geeft uit op de pistes, de eitjeslift en het kinderoefenpark. Aan twee zijden is er een terras en zon van 's morgens tot 's avonds laat. Het appartement is naar Franse begrippen super groot en sfeervol en volledig ingericht. De kamers waren kraaknet en van recente origine. Er was gratis wifi en tv aanwezig waarbij het laatste zeker door de kinderen gesmaakt werd. Het complex baadt in actie tijdens de dag maar er is geen lawaai van après-ski 's avonds. In de onmiddellijk nabijheid is er een restaurant, een pizzeria en een warenhuis. Het onthaal aan de receptie is heel vriendelijk.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

• 8Stephanie Boutkan20-01-2015

Mooi appartement

Met gezin op vakantie geweest. Een sfeervol appartement. Goede bedden in de woonkamer! Heerlijk verblijf gehad! Goede ervaringen met ESF. De kinderen hebben het prima gehad. Leraren goed en vriendelijk. Grote groep van 11 gesplitst. Ze hebben veel geleerd. Geen auto gebruikt, mooi skigebied. Top vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

4 tips over Appartement Les Balcons de Val Cenis Village

• Janet, 28-01-2014

Enige jammere is dat bij de sherpa (lokale winkeltje) de broodjes snel op zijn en de prijzen erg hoog. (€22,- voor kilo kip) Voor een grotere supermarkt moet je 15min rijden. Leuk is de bowling onderaan de gondel. Ook prima lunch. Bij het zwembad is een badmuts verplicht (€2,-) en voor de heren een strakke zwembroek. Restaurantjes voor 's avonds reserveren is wel verstandig. (ook in het laagseizoen)

• Marijn Fokkens-Westerhuis, 03-03-2012

-Het kost wat, maar je auto in de parkeergarage is echt een aanrader.

• Caroline G, 06-01-2015

Alhoewel je in eerste instantie zou kiezen voor de ESF (Franse Skischool) raad ik iedereen aan te kiezen voor ESI. Waarom? Betere lessen, Nederlandstalige leraren, tot 8 leerlingen (altijd minder overigens) en de leraren hebben aandacht voor de kinderen bij de liften. Wij hebben ESI ontdekt nadat de Franse skischool tot 2 keer toe (!!) onze oudste zoon kwijtraakte op de piste. Onze kinderen kijken nu uit naar de lessen ipv de hele week tranen en verdriet!

1 vraag over Appartement Les Balcons de Val Cenis Village

• Marinka1982, 11-03-2015

Skiles

We zijn voornemens om naar Les Balcons de Val Cenis Village, in Lanslevillard te gaan. Nu lees ik dat de skischool ESI Nederlandse leraren heeft en is gevestigd in LANSLEBOURG. Is dit makkelijk te bereiken op de skies/lopend vaniut Lanslevillard?

Appartement Les Balcons de Val Cenis Village info

• Aantal sterrensterstersterster
  • Aantal personenMeer dan 12

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Magnetron, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, VIP area