Appartement
Weer vandaag11°-2°

• Ligging t.o.v. pistes8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Les Alpages de Val Cenis voor je op een rij gezet:

18 reviews over Appartement Les Alpages de Val Cenis in het Nederlands

Perfect! Aanrader!

Fam. A.,
15-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer goed! Niet eerder zo mooi aan de piste gezeten. Je kunt hier ook leuk skiën. Een mooie tocht maken waar je de hele ochtend of middag mee zoet bent. Kamer is netjes. Heel schoon. Groter dan normaal. Wij zaten in een 4 persoons appartement. Kinderen sliepen op een zitslaapbank met echte goede matrassen. Kids mogen overal in het zwembad in. Leuk! Ook in de sauna en turksstoombad. Dat het vanaf een bepaalde tijd alleen voor volwassenen was, was voor ons prima. Echt genoten hier. Wij gaan jaarlijks naar een andere plek, maar ik zou willen dat dit appartement ergens anders aan de piste stond. Dan tilde ik het op en nam het mee. De dames achter de receptie zijn van het complex zelf en niet van een reisorganisatie. Dit is veel beter. Zij zijn echt netjes en willen het beste voor je. Als je geluk hebt, heb je een appartement aan de piste. Anders moet je een meter of 30 lopen. Je kunt echt fijn tussen de middag naar je app. terug voor lunch

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Geweldig verblijf gehad!

Marian en Chris
27-12-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn net terug van een verblijf in Les Alpages de Val Cenis en hebben het uitstekend naar ons zin gehad! Het personeel is uitermate vriendelijk daar en alles ziet er keurig uit. Tevens is het erg prettig om je na het skiën in het verwarmde buitenzwembad te laten glijden of gebruik te maken van de keurig verzorgde sauna en hamam. Kinderen onder de 16 mogen hier niet alleen zwemmen, alleen onder begeleiding van ouders.

Bij de sportzaak beneden bij Les Alpages hebben wij het skimateriaal gehuurd en ook daar werden wij ontzettend prettig en vlot geholpen. Les Alpages ligt vlakbij de skilift vanwaar je eigenlijk naar het hele gebied kunt d.m.v. skiën naar de andere liften. De skischool zit er en het punt om de skipas op te halen, alsmede de meest gebruikelijke winkeltjes om boodschappen te doen.

Er ligt overigens voldoende sneeuw om tot aan het dorp te kunnen skiën. De pistes zijn keurig geprepareerd via sneeuwkanonnen en men kan er volop zijn gang gaan.

Geboekt via touroperator en perfecte service gekregen!! Beiden aanraders!!

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

Prima appartement, goed verzorgd

R.A.Stuut
24-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Aankomst Za 13.00 uur. Aardige ontvangst in luxe hotellobby. Erg rustig ondanks voorjaarsvakantie. Voldoende parkeerruimte om te lossen. Bagagekarretjes zijn erg handig. Gratis parkeren in eigen ondergrondse parkeergarage. Appartement is netjes en schoon. Bedden opgemaakt. Magnetron, afwasmachine, waterkoker en koffiezet apparaat aanwezig. Ontvangstpakket met schoonmaakmiddelen en vaatwastabletten voor een week. 4 Persoons appartement voor 2 volw en twee kinderen (2 en 7) net ruim genoeg. Zelf meegenomen babybed paste precies in slaapkamer.

Restaurant hebben wij niet open gezien, Buitenzwembad wel. Niet uitgeprobeerd. Broodjesservice werkte prima. Aardig personeel. Lamp in toilet ging kapot, werd binnen 1 uur vervangen.

Ski en skischoen verhuur in appartementencomlex zelf. Piste, lift, winkels en kinderopvang op ca. 200 meter. Op verschillende manieren bereikbaar. Het beste boven het zwembad langs. Anders onderlangs via een smal bruggetje, ongeschikt voor slee en kinderwagen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

prima verblijf

liesbeth dalman
27-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

wij zijn in les alpages geweest met zijn vieren. Twee volwassenen en twee kinderen van 9 en 13 jaar. We hadden een 6 persoons appartement en dat was perfect. Als je daar met zes mensen in moet verblijven is het wat klein. Er ontbraken een aantal dingen in de keuken maar ach... je red je ook wel zonder. Bedden sliepen goed, alles was schoon en voldoende handdoeken en beddegoed. bedden waren keurig opgemaakt. Personeel was vriendelijk. Zwembad was goed. Wel kindvriendelijk. Skigebied was prachtig! Veel groene en blauwe pistes dus erg geschikt voor de hele familie. Ons leek het een skigebied in opkomst. Veel gebouwen in aanbouw en de beide dorpen nog volop in ontwikkeling. Genoeg restaurantjes. Mensen erg vriendelijk en behulpzaam. Je kunt vanuit het complex naar beide dorpen lopen maar dat is een flinke tippel. De skilift is vlakbij en aan het eind van de dag kun je naar het appartement skiien. Kortom een ruime voldoende met hier en daar een punt van aandacht.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

Kan veel beter

William
31-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

L'Alpage de Val Cenis is een mooi complex met heel wat potentieel maar organisatorisch liep één en ander grondig mis. Blijkbaar is er een overdracht van eigenaar en dit had de nodige kinderziektes tot gevolg. Ons appartement was niet in overeenstemming met de beschrijving, het appartement van onze vrienden was wel ok. Gezien we maar beperkt gezelschap waren hebben we er geen punt van gemaakt. Er waren wel een aantal verbeteringspunten die zich tenslotte optelden tot ergerlijkheden: onvoldoende verlichting in de leefruimte, zwembadwater was koud, restaurant gedurende gans het verblijf gesloten, receptie (ontbijtservice) steevast (min.)15' later open dan aangekondigd...

Val Cenis is niet het grootste en uitdagendste station maar best wel leuk. Voordeel van een klein station is dan dat je aanvaardbare prijzen betaald voor maaltijden. Ik hoop dat ze de zaken snel op orde krijgen in l' Alpage, het heeft alles om als aanrader te boek te staan, op voorwaarde dat er lijn in de sturing komt.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Beneden alle verwachting

Fam. Scheveneels - Frerart
10-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Bij aankomst kregen we - 2 families totaal 10 personen - 2 4-persoonsappartementen zonder bed/badlinnen toegewezen??? Na rechtzetting kregen we te horen dat we ons half pension in La Bergerie (3km verderop) konden nuttigen... Geen doeltreffende regeling voor gebruik van parkeerplaatsen voor mindervaliden. (dankuwel iedereen zonder respect voor de medemens die deze plaats ECHT nodig heeft) WC meer dan 24 uur verstopt met alle gevolgen vandien. NIET GRAPPIG!!! Internet is er NIET alsook voor wellness behandelingen moet je in het dorp zijn. Enkel ok voor mensen die hun eten zelf koken, zonder grote wellnessverwachtingen. EN indien er genoeg sneeuw ligt. Zoniet is het liftje dicht en mag je 1km verderop de grote lift pakken.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

Bijv.was niet kind vriendelijk"

ilse
26-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

het water in het buiten zwembad was koud

kinderen mochten nergens binnen niet in de fitnes en de sauna ook niet met begeleiding van de ouders

Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

Prima

anna
6-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ontvangst was slecht, kamers niet schoongemaakt. Tot 20.00 uur 's avonds moeten voordat we in ons -toen nog niet schoongemaakte- appartement konden. Schoonmaken is uiteindelijk gebeurd, maar heel slecht. We hebben een klacht ingediend. Verder voldeed appartement wel goed.

Gereisd met partner in februari 2009

Fijne vakantie gehad

Hans N
26-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer netjes ingericht, dicht bij de piste (voldoende sneeuw). bedden sliepen prima

Gereisd met oudere kinderen in februari 2008
2008

Het was goed vertoeven

duiker
22-11-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Appartement is vrij nieuw, en best compleet. Incl. zwembad, sauna etc. Wel redelijk druk, want iedereen gaat natuurlijk op dezelfde tijd erin. Toen wij er waren lag er weinig sneeuw, de lift naast het appartement was dicht. DUs je moest helemaal naar het dorp (2 km ofzo) om daar de lift te pakken, dat was wel een echte tegenvaller. Qua ruimte was het wel ok. We waren met 8 personen, en hadden een appartement met 2 badkamers. Klein nadeel was dat er maar 1 wc was.

Gereisd familie in maart 2007

Chalet.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Alpages de Val Cenis in Val Cenis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Alpages de Val Cenis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.