Appartement Au Bonheur Des Pistes

FrankrijkRhône - AlpsVal Cenis

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Au Bonheur Des Pistes voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 24 reviews
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 24 reviews
  • 7.4Inrichting
  • 6.9Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

24 Reviews over Au Bonheur Des Pistes

• 8Martine03-03-2019

Perfect voor een ski vakantie!

Heerlijk verblijf gehad. Appartement is niet heel groot maar alles wat je nodig hebt zit er in. Prettig dat er voldoende servies e.d. aanwezig is om de hele dag mee toe te kunnen. Franse appartementen zijn over het algemeen klein, dus wij boeken met zijn vieren (2 volw. 2 kinderen) een 6 persoons appartement. Dat is prima te doen. Het was schoon (voor zover te zien). Bedden zijn kort en voorzien van dekens en lakens. Vanuit het ski hok glij je zo naar de cabine lift waar zelfs in de voorjaarsvakantie nauwelijks een rij stond. Ski klas van ESF start hier niet. Wij hadden de les van 11.15u geboekt zodat we met de kinderen via de cabine lift omhoog konden. Samen via blauw en groen naar beneden en dan uitkomen bij het startpunt van de ski klas. Ideaal! Dit lukt niet als je de les van 09.15u boekt, want de lift gaat pas vanaf 09.00u en dan red je het niet. Complex ligt iets verder weg van winkels en restaurants maar hebben wij niet gemist.

• 7Plattel23-08-2017

Fijn appartement

Er is heel veel te doen in de omgeving!!

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 7Skiër26-08-2016

Typisch Franse afmetingen, maar ideale ligging.

Ligging appartement is prima: vanuit het skihok naar buiten en je staat al bijna bij de gondellift. 's Middags ski je vanaf de piste het skihok weer in (mits er genoeg sneeuw ligt, was begin feb. 2016 even spannend). Geen verwarmd skihok, dus ski- en snowboardschoenen inderdaad mee het appartement in. Appartement is typisch Frans: niet groot, op het krappe af, maar wel slim ingericht. Kids hadden stapelbedden en lange Nederlanders vallen met hun voeten net buiten het bed. Keukentje is ook klein maar wel compleet, vaatwasser zelfs, ideaal. Prima balkon, mooi uitzicht op de bergen. Wifi alleen bij de receptie. Whirlpool niet geprobeerd, werd wel veel gebruik van gemaakt door andere gasten. Het dorpscentrum is op loopafstand, skiverhuur ook, paar leuke restaurants met heerlijke authentieke kaart, betaalbaar. Geen uitbundige Oostenrijkse sfeer, maar dat hoort ook wel bij skiën in Frankrijk. En zo is het appartement ook ingericht: praktisch en efficiënt.

• 8Paul en Marja03-04-2016

Fantastisch verblijf

De appartementen liggen 50 meter naast de gondel, mooie appartementen met een goede douche. Bij aankomst een mooie tas met je linnengoed ( incl.) en een heerlijk flesje wijn. Elk appartement heeft zijn eigen overdekte afgesloten parkeerplaats (incl.) Alles is op loopafstand te lopen. Geweldig appartement, de WiFi was wat minder. Kom hier zeker terug.

• 8Janny0207-02-2015

Mooie appartementen

Wij zijn in de zomer van 2014 hier geweest en hadden een 3 kamer appartement. Het was ruim genoeg voor 4 personen. Keukenuitrusting ed. was ook goed verzorgd. Er was gratis wifi in de receptie, echter de receptie was beperkt open.

• 9Annemieke Perk28-12-2014

Super ligging en mooie ruimte appartementen

Deze appartementen verdienen een hoger cijfer. Het appartement heeft een top ligging. Vooral tijdens de kerstweek van 2014 was dit ideaal. We zaten naast de gondel en konden dus direct omhoog naar de skipistes. Velen moesten eerst met de bus of met de auto om te kunnen skien, omdat er geen sneeuw lag in het dal. Ook de inrichting was perfect. Alles was aanwezig. Het appartement is ruim voor franse begrippen. De garages zijn inderdaad aan de lage kant. Wij konden onze auto wel heel makkelijk parkeren aan de parkeerplaatsen tegenover het hotel.

• 3didoo26-03-2014

Je ne recommanderai pas

Proximité des pistes. Loué un appart de 6 personnes pour 4, donc OK niveau place. Je ne recommanderai pas pour 6, trop juste à mon sens. Grande terasse mais tessons de verre, megots de clopes (une vingtaine) et une culotte nous attendait à notre arrivée. La réception décline toute responsabilité et ne fait rien pour. "Ce sont les Ecoles de ski qui passent devant" Bah voyons. Comme les autres propreté pas là, les couvertures ne sont pas chnagées, sympa donc les poils et cheveux en tout genre.Ils ne changent que si on fait la demande. Intéressant.... Les draps propres eux sont tachés. Bref je ne reviendrai pas....

• 5Kasia23-03-2014

Pas beaucoup d espace.

Résidence très bien situe car quelques métrés de pistes et a proximité de garderie pour les enfants et école de ski. Appartement laisse a désirer . Pour 6 personnes c est le même que pour 4 mais avec un couchage en plus dans la salle et 2 chaises en plus. Plus de l eau chaude a partir de 17H. TV en souplement trop cher . WIFI disponible et gratuit . Certaines appartements ont un lave linge mais pas tous. Rapport qualité prix pas terrible

• 8Sterre12-01-2014

Fantastische vakantie gehad!

Fantastische ligging: je kan zo skiën naar de gondel of de andere stoeltjeslift. 's Morgens is er een broodjesservice, heel handig, prima geregeld! Bij het appartement zit een privé overdekte parkeerplaats, altijd fijn. Het appartement was gemiddeld, warm watervoorzieningen zijn verbeterd, (vorig jaar was het beperkt). Stroomvoorzieningen zijn minder, heel het appartement zit op één groep.. Hebben vaak de aardlekschakelaar moeten resetten etc. Hij valt uit als je 2 lampen aanzet, magnetron, koelkast, vaatwasmachine en 4 pitten aan hebt staan. Dus we moesten koken met 1 lamp aan en nadat we de pitten uit hadden gezet konden we pas de magnetron gebruiken. Het uitvogelen hoe de kookpitten werkten was ook een grote klus: er stonden geen cijfers op en ze werkten heel wisselend: soms gebeurde er niks en soms brandde het eten aan. Het supermarktje in het centrum is best prijzig, maar in Termignon zit een goedkopere Supermarché. Personeel is aardig en we hebben een top vakantie gehad!

• 9monique.maan25-02-2013

Prachtig appartement op een fantastische plek.

Ruim appartement met veel kastruimte, volledig ingericht keukentje met vaatwasser, waterkoker, broodrooster en in ons app. B38 zelfs een wasmachine. Franse bedden maar ze liggen goed. Uitzicht op de piste met de hele dag zon op het balkon. Je skiet zo vanaf het app naar de gondel en naar de skischool bij de stoeltjeslift is het 5 min skiën/prikken. Bij de receptie is gratis wifi. Het oude dorp is 20min wandelen.

Appartement Au Bonheur Des Pistes info

Facilities