Tijdelijk €25 aanbetaling

La Rouvière les Pins

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Rouvière les Pins voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 13 reviews
+24

8.8FantastischScore uit 13 reviews
  • 8.8Staat v/h sanitair
  • 7.7Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

13 Reviews over La Rouvière les Pins

• 9Klaas01-09-2021

GENIETEN, DÉ PLEK voor gezinnen met kleinere kinde

Rust. Weinig externe prikkels van lawaai. Ruimte. Genieten van het Franse ritme. Intieme, karakteristieke plaatsjes in de omgeving. “Touristische Ardeche” op 20 km. Goed eten; Keuze tussen heel exclusief of simpel in de omgeving. Fantastische piza’s en Thai’s eten op de camping.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Fam. Fikenscher07-07-2019

Heerlijk, rustgevend verblijf op deze camping

Heel mooie camping met zwembad, voor rustzoekers. Ruime schaduwrijke en halfvol schaduw plekken, vele voorzien van een eigen wasbak met wateraansluiting en betegeld blok voor vaat etc. Incl. parasolvoet! Heel vriendelijke ontvangst door het eigenaars echtpaar. Met goede adviesen voor tripjes en plaatsen in de Ardeche en de Gard. Camping enigszins lastig bereikbaar en matig bewegwijzerd vanaf de doorgaande weg halverwege tussen Barjac en Vallon Pont D'Arc. Vanaf Barjac voor het inrijden van Vagnas (haakse bocht ( 120gr) naar links. Vóór de oprit van het naastgelegen gebouw. Om te voorkomen dat je deze mooie camping mist (zie voorgaande aanwijzingen!)

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8Ceciel Sillevis en Kees van der Linden04-09-2017

rustig en eenvoudig

Wij wilden naar camping La Goule (in de buurt), maar deze was vol. Eigenaresse tipte deze camping omdat daar altijd wel plaats was. Dat klopte. Hoewel toch wel midden in het seizoen (9 augustus) is het bepaald rustig. Prima voor ons! We kregen een plaats toegewezen, bleek goed gekozen. Op een veld voor 6 plekken stonden we max. met zijn vieren. Schaduw is inderdaad niet overdadig aanwezig, dus met je stoeltje het veld over van boom naar boom. Omdat het zo rustig is kan dat ook prima. Handig aanrecht met gootsteen en kraan vlakbij de tent. Pluspunten: Bar, terras en zwembadje precies genoeg luxe, Broodservice (had wel even gemeld kunnen worden bij aankomst), Uitstekende Pizza's van mevrouw ook twee keer de Thaise maaltijd genoten, Vriendelijke bejegening, de rust (ver van de weg), net en schoon sanitair. Van hieruit naartoe geweest: Gorge d'Ardeche, de Seze (waterval Sautadet), Barjac, Ruoms, Uzes, Argientere, gefietst over Voie Verte, wandelingen vanaf de camping. Minpunt: disco (niet aangekondigd)

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Lucas Korenromp25-08-2015

site fantastique

hele mooie camping voor mensen die rust willen. grote plaatsen met en zonder schaduw. Centraal gelegen tussen het mooie Barjac en het toeristische Vallon pont d' Arc. Uitstekend sanitair en een lekker zwembad.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Baeten Patrick 21-08-2015

Super leuke camping

Camping La Rouviere les pins te vagnas.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 2Margaret Glazenburg13-12-2013

Dit nooit meer

Half juli 2013 (hoogseizoen) was deze camping voor nog geen kwart gevuld. De camping heeft weinig schaduw en op het moment dat wij aankwamen was het bijna 40 graden. Behalve een klein badje aan de overkant van de weg, geen water in de buurt. Er waren nauwelijks kinderen. De man bij de receptie was een onsympathieke norse Fransman. Wij zijn doorgereden naar de rivier De Ardeche. We vonden de omgeving daar een stuk aantrekkelijker en de campings vele malen mooier, met meer schaduw. Geen overbodige luxe, want de Ardeche kan warm zijn. Geen aanrader deze camping!!!

• 2Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 8Meijer22-08-2012

mooie, rustige relaxte camping

rustig gelegen, enigszins afgelegen, maar goed bereikbaar. Wel moet je een voertuig ter beschikking hebben, omdat het ver van de bewoonde wereld gelegen is, 2 km. door de geringe bezetting ruime plaatsen. het sanitair is goed en goed schoon. wel de typisch franse hurktoiletten.

• 4Eetgelegenheden
  • 6Fam.Koopman20-08-2011

leuk voor mensen zonder kinderen

Van 3-8 t/m 15-8 2011 hier gestaan.Dit was niet onze voorkeur maar door een late vakantieplanning was alles volgeboekt,en op Le Rouviere was nog plek (zat). Het weer in dit deel van Frankrijk was geweldig,wel een enkel buitje,maar over het algemeen 35 graden en warmer.De camping zelf is voorzien van 1 toiletgebouw,met 5 douches,5 toiletten en enkele afgeschermde wastafels,zowel de dames als de heren kant.Voor de hoeveelheid staplaatsen,toch wel rond de 200,is de voorziening wat summier,filevorming en koud water niet uitgesloten.Het zwembad is leuk,maar klein,de bar is slecht bevoorraad,meestal geen ijs,en vaak niemand aanwezig.Broodservice 's ochtends,afhaalpizza's van te voren bestellen.weinig speelgelegenheid voor kinderen.Vrijdagavond disco,tot diep in de nacht keiharde muziek.Camping soms onrustig door Franse jongeren.Auto's rijden hard over het terrein.Mooie omgeving,leuk om te wandelen,maar voor ons niet weer.

• 3Eetgelegenheden
  • 6Fam de Vries17-08-2011

Rustige camping

Bij aankomst werden we direct naar onze plaats geleid. We kregen geen uitleg over de mogelijkheid om pizza's of brood te bestellen. Een gemiste kans. De plekken zijn ruim (10m x 10m) en is voorzien van 16A elektriciteit. De camping is verder rustig, er is veel jeugd van 7-16 jaar, wat minder van 16 jaar en ouder. Lopen naar een bakker of slager is wat ver. De camping is ideaal als rustige uitvalsbasis voor de Pont de Arc en de toeristische Ardeche (10km rijden) en zit zelfs in het hoogseizoen nooit vol. Het sanitair is schoon maar wel iets gedateerd. Er zijn geen toiletzittingen en de douches zijn lauw/warm. Op een warme dag is bij het zwembad het goed uit te houden. Een aardige camping voor een week in de toeristische Ardeche.

• 5Eetgelegenheden
  • 8jesfrich09-08-2011

Eenvoud en rust tussen de wijnvelden

Dit is een eenvoudige camping, maar wel met een paar extraatjes; zwembad, afhaalpizza's (op bestelling) en vers brood (dag tevoren bestellen). Vanaf de camping kun je een kanotocht over de Ardeche regelen, hier hebben we geen ervaring mee of gehoord. Onze kinderen (3 en 5 jaar) mochten helaas niet mee de Ardeche op in een kano, dus dit hebben we niet gedaan. Nadelen van de camping: geen brillen op de WC (Duh, het is Frankrijk, het was wel schoon), weinig te beleven, vooral voor de kids. Niet op loopafstand of zelfs fietsafstand van een dorpje waar wat te beleven is. De Ardeche is een km of 8, met de auto goed te doen, maar verwacht niet 'aan de Ardeche' te staan. Zwembad heeft geen ondiep kindergedeelte en is 's avonds op tijd gesloten. Voordelen: rustig, zeker in vergelijking tot de drukte rondom de Ardeche zelf. Lekker fris zwembad. Ruime plaatsen met veel water tappunten, veel plekken hebben zelfs een eigen aanrecht. Mooie omgeving met wandelmogelijkheden tussen de druivenstruiken.

• 7Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar