Kleine hotelsWeer vandaag23°6°
8,8

66 reviews over Camping La Turelure in het Nederlands

Beleef de pracht van de Ardèche in alle rust

rienk v.d.Ley,
13-9-2018

Een prachtige camping. Zeker in het naseizoen een heerlijk rustpunt. Van de toeristische drukte in de Ardeche merk je hier niet veel. Adembenemende omgeving. Zeer vriendelijke beheerdersfamilie. Erg gastvrijheid . Sanitair is zeer schoon.

Gereisd met partner in september 2018

Fantastische familiecamping

Ilonka,
24-8-2018

Geweldige familie camping. Mooie grote plaatsen. Mooi en schoon sanitaire wat dagelijks zeer goed schoongemaakt wordt.

Fantastische omgeving. Uzer is een prima uitvalsbasis voor allerlei leuke uitstapjes in de Ardèche.

Wij als gezin kunnen deze camping alleen maar aanraden. Sam en zijn team zorgen ervoor dat u een top vakantie zal hebben op camping La Turelure!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijke, onbezorgde vakantie!

Jeannette,
21-8-2018

Voor de derde keer terug op la Turelure. Wat een prachtige camping is dit toch. Ruime plekken met mooie uitzichten. Alles zeer goed verzorgd. Sam, Veronique, Valerie, Lilly en anderen doen ontzettend hun best om het gasten naar de zin te maken. Daardoor heerst er een prettige, warme sfeer op de camping.

Restaurant is prima! Heerlijke salades en pizza’s.

Er komen Franse, Belgische en Nederlandse mensen.

Sanitair prima.

Bedankt, we hebben weer genoten!

Benno en Jeannette.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fijne camping!

Lisette,
15-8-2018

Fijn sanitair, goede sfeer en mooie locatie. Sanitair word elke ochtend keurig geboend ( echt flink geboend). Mooie ruime plekken. User ligt mooi centraal, vergeet niet de mooie bergroute te rijden als je er bent. Minstens zo mooi als de Gorges en pont d'Arc!

Gereisd met partner in augustus 2018

Pareltje

Marloes de Vos,
5-8-2018

Omdat mijn zus dacht hier ooit geweest te zijn deze kleine camping geboekt. Bleek dus niet zo te zijn maar wat een onwijs fijne camping in een prachtig gebied. We stonden er maar een week, maar had veel langer mogen duren. Super netjes en prachtige grote plekken aan een klein riviertje. Vanuit het zwembad prachtig uitzicht en optimaal genieten. Er is wel wat animatie en af en toe een dans avond maar heel kleinschalig en zo onwijs gezellig. De Ardèche is prachtig en de kinderen vonden de camping helemaal het einde! Het was de mooiste camping van de vakantie (we doen altijd meerdere campings aan). Echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Voor een lekkere vakantie om tot rust te komen

Henny Kirchberg,
23-7-2018

Turelure is een kleine gezellige camping. Het zwembad is 12 x 6 meter. Groot genoeg om lekker te relaxen. Langs de camping loopt een riviertje waar de kids zich lekker kunnen ontspannen met het zoeken naar visjes en kreeftjes. Tip: neem waterschoenen mee en loop in het riviertje richting Uzer. De eigenaar met zijn echtgenote runnen met een paar personeelsleden de camping. Ze zijn erg vriendelijk. Leuke entetainment. Toiletten en douches zijn schoon. Wie niet van massacampings houdt,maar van rust, ontspanning, gezelligheid en geen luide muziek bij het zwembad is dit een echte

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Volgend jaar weer!

Ellen en Jan,
3-7-2018

Net terug van 2 weken turelure. Wat een mooie en verzorgde camping! Super grote plek met genoeg schaduw. Midden in de natuur. Schone en goede sanitaire voorzieningen. Onze hond was bijzonder in zijn sas met de beek waar zij heerlijk in kon zwemmen en spelen.

De pizza's van Sam... Mmmmmm overheerlijk!

Wat hebben we genoten! De omgeving en de bijzonder mooie wandelgelegenheden zijn werkelijk prachtig.

Sam, zijn gezin en Valerie... heel erg bedankt voor al jullie service en de lekkere biertjes. Wij komen volgende zomer zeer zeker terug!

Groeten Jan, Ellen en Fiep.

Gereisd met partner in juni 2018

Nooit meer

Edwin,
10-1-2018

Ruime plek, personeel uiterst gemaakt en nors. Op de site zag je een mooie beek met iemand die heerlijk via een touw in het water plonst. Echter was de beek in zijn geheel uitgedroogd, niet zwemmen in de beek dus. Zwembad ging 18;00 dicht, te vroeg. Zeker als je een dagje weggeweest bent en nog even lekker een duik wilt nemen, beek was nl ook al droog. Mensen leer je vaak pas kennen als er wat mis gaat. Mijn zoon van zes had wat kattekwaad uitgehaald, niets noemenswaardig, en kreeg een corrigerende tik van de campingeigenaar, ik daar heen, en de norse eigenaar had weinig zin in een rustige volwassen terugkoppeling, jammer, vanaf toen was de sfeer ook verpest, zeer onprofessioneel en misplaatste trots, vanaf toen bleek de vrouw ook niet vriendelijk. Boek kanovaarten ook niet via camping, dan betaal je meer dan bij het kanobedrijf zelf, meestal is dat andersom. De tegenreactie op een vorige campinggast geeft ook geen zelfreflectie weer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016
Véronique, Gérante, 13-1-2018

Beste Edwin,

Jammer dat u uw verblijf tot het "kattekwaad" van uw zoon samenvat. Maar helaas, als jonge kinderen zonder toezicht van hun ouders spelen, en "kattekwaden" die gevaarlijk zouden voor hun of andere kindere gevaarlijk zijn, moeten wij toch tussenbeide komen. Helaas heeft u zoon het niet kunnen bergrijpen, en hij werd ervoor niet door zijn ouders geholpen...

Het zwembad is tussen 10 am en 7 pm geopend. Het is op onze reglement uigelegd.

In verband met de rivier en de dam, kan ik helaas alleen vaststellen dat wij direct van de weercondities afhankelijk zijn. 2015 (het jaar van uw verblijf) was zeer droog maar het was toch mogelijk bij onze riviertjes een badje te nemen.

Wat betreft onze partners voor kanoetochten voorstellen wij 2 partners, die dezlefde prijzen als alle andere voorstellen. U moet juist hetzelfde route met elkaar vergelijken. Wij voorstellen diensten met faciliteiten maar verplichten jullie zeker niet het te gebruiken.

Echt een mooie camping

Dick van Suijlekom,
22-10-2017

De ligging van de camping is goed. Wij hebben echt twee weken genoten. Af en toe was het warm water op, maar bij ruim 30 graden is dat geen ramp. Een ruime 8 is dan ook echt verdiend! De pizza's van Sam zijn een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie ligging met ruime plekken. Camping is netjes en je vindt er alles wat je nodig hebt.

Helaas vind ik de eigenaars erg onvriendelijk en niet klantericht. Onze ruime plek, werd wegens drukte zomaar in tweëen gesplitst. Wij en de andere gasten op 'onze' plek betaalden echter de volle mep. Volgens de eigenaars was dit gewoon een officiele bis plek die ze sinds twee jaar hadden. Echter staat dit nergens. En zo waren er meer van dit soort zaken. Je kunt er ook niet met ze over hebben want ze hebben toch gelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Véronique, Gérante, 10-9-2017
Il kan helaas u niet danken voor uw mening omdat het echt onwaar is, en u probeert alleen maar ons te benadelen! Wij hebben ruime plekken, en dat laten alle mensen weten! Wij zijn ook eerlijk, en jullie hebben uw gereserveerde plek gekregen! U hebt buren gehad, maar wel op een andere plek ! U kon alleen maar niet goed tegen mijn man en daarvoor probeert u ons te schaden ! U heb al heel veel meningen op internet gelaten: op onze Facebook Pagina, Google +, Zoover.... Dat is uw recht ! Ik hoop alleen maar dat alle internautes niet zo goedegelovig zijn om uw valse mening te geloven ! Ik kan onze nadelen wel toestaan, en proberen te verbeteren, maar alleen als het echt is ! Ik heb niet altijd gelijk, maar ik kan iedereen verzekeren dat wij echt heerlijk met het beheer van onze zaken zijn. Ik hoop dat het voor andere mensen duidelijk zou zijn !

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Turelure in Uzer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Turelure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.