7,7

We hebben een aantal aanbieders voor La Châtaigneraie voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel La Châtaigneraie in het Nederlands

makkelijk dat men er nederlands en frans praat.

johnny en ageeth
8-4-2011

Uzer

ja een plek waar je geen hollanders verwacht maar we hebben er een paar gevonden:) hier prima naar ons zin gehad doen we nog een keer , lekker eten en ook het weer was deze week goed 20 a 25 grade. de eigenaren hadden tijd voor je en dat is fijn .

Gereisd met partner in maart 2011
2008

Leuk hotel en vriendelijke, Nederlandse, eigenaren die er alles aan doe om het eenieder naar het zin te maken. Kamers eenvoudig maar netjes en schoon. Lekker eten in het restaurant of op het overdekte terras in de schaduw. In de omgeving is erg veel te doen en te zien.

Gereisd met partner in juni 2007
2007

De 2 nederlandse eigenaren zijn zeer behulpzaam, en proberen het iedereen naar de zin te maken. De kamers zijn sober maar netjes. Het kleine barretje is leuk Een mooi gezellig restaurant met een mooi overdekt terras erachter. Het eten is er prima

Gereisd anders in mei 2007

We hebben een aantal aanbieders voor La Châtaigneraie voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Châtaigneraie in Uzer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Châtaigneraie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.