Hotel Valsoyo

FrankrijkRhône - AlpsUpie

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Valsoyo voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 6 reviews
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 6 reviews

0Tonen op kaart

6 Reviews over Valsoyo

• 9Noël20-09-2020

Echt een beleving om hier te zijn. Zo leuk!

Rustig en creatief opgezet park

• 9Dennis Vranken29-07-2017

Fantastisch - feeëriek

Wij verbleven in een elfenhuisje, wat een belevenis voor de kleinste! Omgeving straalt een en al rust uit. Er is een zwembad en een gigantisch domein met allerlei ontspanningsmogelijkheden. Het huisje zelf is volledig uitgerust met alle voorzieningen om te koken, er is een frigo, flatscreen, wifi en zelfs airco. Ontbijt is basic maar vers. Voldoende parking aanwezig. Ideaal verblijf als je op doorreis bent.

• 9Gerrits16-08-2015

Perfect!

We hebben dit complex geboekt voor 1 nacht, omdat we op doorreis waren naar Noord Spanje. Een ideaal complex, prachtige kamer (Marrokko) en een leuk zwembad aanwezig. Ook was er een groot activiteiten-terrein aanwezig waar allerlei spelletjes gedaan konden worden (bootje varen, fietsen, kabelbaan over het water). De moeite waard om hier een overnachting te doen!

• 10missgielen23-08-2014

Super

Ja dit was echt fantastisch. Kamer Ierland, helemaal in stijl, met muziek erbij. En je kan hier zoveel leuke activiteiten doen. We komen hier zeker nog eens terug!

• 10Marcelle26-09-2010

Volgend jaar weer

Wij hadden dit geboekt voor 2 nachten als tussenstop. Wij zaten in de kamer Griekenland. Echt helemaal super. Wij sliepen er met zijn 4-en en de bedden waren ook ok. Er zat alles in de kamer. Keukentje, tv, wifi-aansluiting en een mooi terras. s-avonds had je het laatste zonnetje op het terras en was het heerlijk vertoeven. Er zat een hele mooie tuin bij en een leuk zwembad.

• 9Hans15-09-2009

Uitstekend hotel, prachtige ligging.

Zéér speciaal hotel. Midden op het land met een eigen parkje met vijver. Zwembad aanwezig. Thema-kamers, prachtige indeling met keukentje. Kamers in allerlei stijlen zoals Japan (deuntje bij binnenkomst), Canada, Griekenland, Kenia etc.etc. Prettige sfeer, goede service, rustig gelegen. Simpel maar goed ontbijt. Barretje aanwezig zodat men buiten iets kan drinken. Helaas geen restaurantfaciliteiten maar goede restaurants in de direkte omgeving. Zeer geschikt voor losse overnachting maar rustzoekers zullen het hier ook naar hun zin hebben.

Hotel Valsoyo info

Veilig betalen met