Kleine hotelsWeer vandaag34°16°

5 reviews over Hotel Valsoyo in het Nederlands

Fantastisch - feeëriek

Dennis Vranken
29-7-2017

Wij verbleven in een elfenhuisje, wat een belevenis voor de kleinste! Omgeving straalt een en al rust uit. Er is een zwembad en een gigantisch domein met allerlei ontspanningsmogelijkheden. Het huisje zelf is volledig uitgerust met alle voorzieningen om te koken, er is een frigo, flatscreen, wifi en zelfs airco. Ontbijt is basic maar vers. Voldoende parking aanwezig. Ideaal verblijf als je op doorreis bent.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfect!

Gerrits
16-8-2015

We hebben dit complex geboekt voor 1 nacht, omdat we op doorreis waren naar Noord Spanje. Een ideaal complex, prachtige kamer (Marrokko) en een leuk zwembad aanwezig. Ook was er een groot activiteiten-terrein aanwezig waar allerlei spelletjes gedaan konden worden (bootje varen, fietsen, kabelbaan over het water). De moeite waard om hier een overnachting te doen!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Super

missgielen
23-8-2014

Ja dit was echt fantastisch. Kamer Ierland, helemaal in stijl, met muziek erbij. En je kan hier zoveel leuke activiteiten doen. We komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Volgend jaar weer

Marcelle
26-9-2010

Wij hadden dit geboekt voor 2 nachten als tussenstop. Wij zaten in de kamer Griekenland. Echt helemaal super. Wij sliepen er met zijn 4-en en de bedden waren ook ok. Er zat alles in de kamer. Keukentje, tv, wifi-aansluiting en een mooi terras. s-avonds had je het laatste zonnetje op het terras en was het heerlijk vertoeven. Er zat een hele mooie tuin bij en een leuk zwembad.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 29 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekend hotel, prachtige ligging.

Hans
15-9-2009

Zéér speciaal hotel. Midden op het land met een eigen parkje met vijver. Zwembad aanwezig. Thema-kamers, prachtige indeling met keukentje. Kamers in allerlei stijlen zoals Japan (deuntje bij binnenkomst), Canada, Griekenland, Kenia etc.etc. Prettige sfeer, goede service, rustig gelegen. Simpel maar goed ontbijt. Barretje aanwezig zodat men buiten iets kan drinken. Helaas geen restaurantfaciliteiten maar goede restaurants in de direkte omgeving. Zeer geschikt voor losse overnachting maar rustzoekers zullen het hier ook naar hun zin hebben.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadBuitenzwembad, Verwarmd

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Tennisbaan informatieBinnen
  • Sport & SpelTafeltennis

• AdresQuartier Marcou 26120(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Valsoyo in Upie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Valsoyo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.