Camping Les Rives de l'Aygues

Camping Les Rives de l'Aygues
8,5

117 reviews over Camping Les Rives de l'Aygues in het Nederlands

Anders

Super relaxte vakantie op deze fijne camping

Ramaker
16-9-2018

Wat hebben wij genoten op deze camping.

Voor ons ‘klopte’ alles. Ruime plekken met veel privacy.

Een rivier waar je lekker kan zwemmen en zonnen. Een schoon en verwarmd zwembad met ligstoelen. Prima en schoon sanitair. Wij hadden fietsen en motor mee waarmee we door de prachtige omgeving konden rijden. De eigenaren zijn harde werkers, uiterst vriendelijk en behulpzaam. Zij zijn mede bepalend voor de sfeer die er heerst op deze camping en die is heel goed. Wij gaan hier zeker nog eens terugkomen.

Aanrader!

Lies Baten
11-9-2018

Wat een leuke camping met supervriendelijke eigenaren. Ruime plaatsen, lekker verwarmd zwembad, sanitair in orde, vlak aan de rivier en veel te zien in de buurt. Ook kun je er lekker brood bestellen en heb je op zaterdag pizza-avond en op dinsdag mosselen. Of a la carte. Leuk is ook dat ze het sanitaire blok hebben met drie badkamertje (douche, wc en lavabo).

Kortom een ideale camping.

Merci pour l'acceuil er le bon service! Continuez comments ça.

Prima camping

Ronald
20-8-2018

Mooi gelegen camping met een prima zwembad en dit jaar een rivier waarin kon worden gezwommen. Het sanitair word vaak schoon gemaakt maar er blijven mensen die hun eigen zooi niet opruimen( ben benieuwd hoe het er bij hun thuis uit ziet). Camping eigenaren doen absoluut hun best om er iets leuk van te maken en dat lukt prima. Al met al een camping om naar terug te keren.

Wij hebben ongelooflijk genoten van onze vakantie op uw camping! De camping is een eiland van rust in een drukke wereld.

Plaats nr 12 was fantastisch.

En respect voor jullie harde werken !

Dank voor de doorverwijzing naar camping “les Olives” in Aubres. Ook daar hebben wij nog 10fijne dagen gehad.

Jullie camping zullen wij zeker aanraden bij familie en vrienden!

Heerlijke camping

Nico
13-8-2018

Heerlijke camping vlak langs de rivier waarin je heerlijk kunt zwemmen. Heel veel Nederlanders. Mooie omgeving.

Leule camping

Peter
12-8-2018

Zwembad goed en schoon maar wat klein voor zoveel mensen, maar op bepaalde uren goed te doen. Restaurant weinig keus. Pizza's zijn echt lekker (alleen op vrijdag, zaterdag en maandag), maar de entecote was niet best, taai Jammer. Mosselavond op dinsdag. De eigenaren doen echt heel hard hun best, zijn zeer behulpzaam en bijzonder aardig. Douches en wc''s zijn netjes en schoon, uiteindelijk ligt het aan de gebruikers hoe ze het af en toe achterlaten. Plekken varieren van klein tot groot en met schaduw tot bijna vol in de zon. Plekken zijn redelijk beschut van elkaar en geen recht toe recht aan idee. Soms kunnen bomen op de plek zelf de plek wat onlogisch indelen.s'ochtend komt een bakker brood verkopen, niet het beste stokbrood, maar genoeg keuze. Camping gekozen op basis van recenties dat veel tieners aanwezig zijn. Dat viel wel tegen voor onze kinderen van 15 en 17. Wel nederlanders met kleinere kinderen. Maar we hebben een goede en relaxte vakantie gehad.

Zomer vacantie

Guido
10-8-2018

Mooie camping. Vriendelijk personeel. Schoon en netjes.

Veel schaduwplekjes. Ruime campeerplek. Veel nederlandse campeerders op deze camping!

Vonden wij wel een nadeel.

Even iets vaker met de stofdoek door de wc's. Kleine moeite, beter beeld (stofnesten, spinrag en dergelijken).

Het zier er hier en daar wat onafgewerkt uit. Leidingwerk en dergelijken.

verder prima en uitstekend naar de zin gehad!!!

Fijn verblijf

Peter
1-8-2018

Ontspannen, groen, vriendelijk, riviertje, lekker eten. Voor herhaling vatbaar.

Super vakantie gehad!!

Lisanne
13-7-2018

Wat een heerlijke camping! We hebben gebruik gemaakt van een van de huisjes (de nieuwste die in 2018 was geplaatst) en zijn daar erg tevreden over! Het huisje had alles wat we zochten (slaapruimte met klein maar prima bed, wc, douche, keukentje, groot terras, mooie ruime ‘tuin’ en privacy) en de camping bood daarnaast ook alles wat we wilden: iedere ochtend vers brood te koop, leuk zwembadje (enig minpuntje is dat het kinderbadje niet verwarmd was en dus ijskoud!), hele vriendelijke eigenaren en een prettige en rustige sfeer.

In het voorseizoen (tot 7 juli) is er twee avonden per week bij het restaurant de mogelijkheid om te eten, in het hoogseizoen kan dat iedere avond.

Toen het wat drukker werd, was het zwembad af en toe wat druk met grote opblaas-figuren. Dit is niet toegestaan, maar wordt niet tegengehouden. Daardoor gingen wij met onze kleine kids vaak eind van de middag (na 5 uur) pas zwemmen toen het rustiger was.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Rives de l'Aygues in Tulette, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Rives de l'Aygues zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.