Camping Les Rives de l'Aygues

Camping Les Rives de l'Aygues
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Les Rives de l'Aygues voor je op een rij gezet:

104 reviews over Camping Les Rives de l'Aygues in het Nederlands

Landelijk gelegen rustige camping

Webwinkelen
3-6-2018

De camping heeft veel variatie v.w.b. de kampeerplaatsen, zowel in grootte als ligging in de (volle) zon of schaduw. Het terrein is natuurlijk ingericht, d.w.z. weinig of geen strakke straatjes.

Het sanitair ziet er redelijk uit en wordt matig tot redelijk schoon gehouden. Maar misschien had dat ook te maken met de lage bezetting op dat moment. Het speeltuintje stelt niet zo heel veel voor en ik denk dat het zwembad in het hoogseizoen eigenlijk net wat te klein is.

Maar, wat vooral telt is de rustige en centrale ligging om er op uit te trekken.

Prima camping, vriendelijke beheerder, goed sanitair.

Let wel op, sommige plaatsen liggen een beetje lager en lopen bij een flinke regenbui onder water.

Camping maakte een iets onverzorgde indruk

W. Minderhout
29-5-2018

Camping maakte een iets onverzorgde indruk. Verder OK

Het zou leuk zijn als op iedere staanplaats wifi ontvangen kan worden.

Gezellige camping

Athos
    7-10-2017

De ontvangst was prima, we kwamen buiten de opengestelde tijden aan en werden gelijk door de eigenaar geholpen. Er waren niet veel plekken meer vrij voor de periode die wij wilden blijven staan en daardoor zijn we 2x naar een ander plekje verhuisd omdat de eerste toch wel erg klein was voor onze caravan, luifel en auto en de tweede erg donker, toen er een grotere plek vrij kwam met meer zon was het geen probleem om nogmaals te verhuizen. Daarna hebben we heerlijk gestaan, smiddags vanaf 16.00 u was er de mogelijkheid om op het terras wat te drinken, 2 keer per week was er de mogelijkheid om pizza of a la carte te eten of mosselen of a la carte. De pizza's waren heerlijk zo ook de salades. Het zwembad zag er goed uit, wij hebben daar geen gebruik van gemaakt. De omgeving was erg leuk tussen de wijnvelden en natuurlijk de beroemde markten in de buurt van Nyons en Vaison la Romaine. Als liefhebber van de lunches in Frankrijk (plat of menu du jour) willen we als tip het restaurant langs de weg naast de intermache geven. We kregen zelf van onze vriendelijke buurman de tip om te gaan lunchen bij chez Claudette in St Roman de Malagarde maar daar kwamen we helaas voor niets omdat je daar echt moet reserveren, het zat helemaal vol dus moest het ook wel goed zijn. We hebben het op deze camping heel erg leuk gehad en is zeker voor herhaling vatbaar. De eigenaren zijn nog redelijk nieuw op deze camping en ze zijn nog volop aan het verbeteren van de camping maar dat gaat ze zeker lukken, het enthousiasme is er.

Zeer vriendelijke uitbaters

Dirk C.
    18-9-2017

Zeer vriendelijke uitbaters. We komen hier reeds jaren en hebben de vorige uitbaters ook gekend.

De veranderingen welke dit koppel reeds heeft gedaan geven een meerwaarde aan de camping.

We komen zeker terug maar buiten de drukke vakantieperiode. :-)

Fijne camping

Lydia CUSIEL
    9-9-2017

Prima camping, mooi groen. Mooie natuurlijke plekken in plaats van die afgebakende plekken, zoals je die vaak hebt op campings.. Wij vonden het jammer dat de rivier niet veel water bevatte, maar daar kunnen de eigenaren natuurlijk niets aan doen. Vriendelijke, behulpzame mensen. Personeel van het restaurant is ook erg vriendelijk.

Fijne camping moet wel het een en ander aan gedaan worden

Gerrit MIDDELKOOP
    7-9-2017

Fijne camping moet wel het een en ander aan gedaan worden.

Sanitair paden plaatsen zijn ver beneden de maat.

Super rustige en leuke camping in een mooie wijnstreek gelegen aan een riviertje

Fijne camping

Sylvia
    3-9-2017

Goede ligging, mooie vlakke camping aan de rivier. Leuke speeltuin. Op het moment dat wij er waren stonden er overwegend Nederlanders. Sanitair kan wel een opknapbeurt gebruiken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Rives de l'Aygues in Tulette, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Rives de l'Aygues zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Rives de l'Aygues scoort een 8.36 uit 10 op basis van 149 reviews.