Camping Kanopée Village (Glamping)

Camping Kanopée Village (Glamping)stersterster

7.4Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Trévoux

7.4Goed

• 7.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Kanopée Village (Glamping) voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

23 reviews over Camping Kanopée Village (Glamping)

• 8DvS16-08-2019

Mooie kleine camping in prachtige omgeving

Mooie kleine camping. Prachtig gelegen aan de Rhone, waar de kids hebben gevist. De caravan is luxe, nieuw en redelijk schoon. Schoonmaak caravan kost 90 euro, dat is meer dan wij gewend zijn om te betalen. Zwembad is groot en prachtig, zwemshorts zijn niet toegestaan. Beveiliging bij zwembad is zwaar overdreven, veel macho beveiligers die overal aanwijzingen voor geven. Bij de ingang van de camping is een mobiel pizzarestaurant met voortreffelijke pizza's.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Bianca02-08-2019

prima voor paar dagen

3 nachten op deze camping gestaan in zeer mooie caravan van de camping. Camping ligt prachtig langs de Rhone waar je heerlijk kan wandelen. Op de camping zelf is niet veel te beleven. Veel mensen verblijven hier kort omdat de camping ideaal is voor doorreis(ligt vlakbij de A6) Naast de camping ligt wel een mooi zwembad waar onze kids zich prima hebben vermaakt. Wel streng toezicht. Bij ingang worden tassen gecontroleerd, en ook in het zwembad zijn ze zeer oplettend. Door ons kort verblijf niet veel van de omgeving gezien, maar wel dagje Lyon gedaan en langs de rivier er naar toe gereden wat een hele mooie route is. Lyon zelf vond ik tegenvallen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2018
    8Sabrina14-08-2018

Leuk voor een paar dagen.

Wij hadden stacaravan geboekt voor een nacht als tussen stop. Deze was heel mooi en schoon! Er is een leuk speeltuintje bij de camping. Het enige nadeel was dat je om 18:00 uur het zwembad al niet meer in mag. Dat was voor ons een tegenvaller. Wij kwamen om 18:00 uur op de camping aan en mochten niet meer zwemmen terwijl het zwembad wel tot 19:00 uur open is.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 5Angeline05-08-2018

Niet voor een week

Nette en mooie huisjes, maar wel echt een doorgangscamping. Weinig gezelligheid en niks te doen op de camping zelf.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 2017
    6Sandra29-08-2017

Leuke vakantie gehad, maar wel 1- malig

Bij aankomst op de camping werden we vriendelijke te woord gestaan door de mevr. bij de receptie. Zelf onze plaats uit mogen zoeken. Ruime plaats. Op de camping zelf helemaal niets te doen voor tieners en ook niet voor jongere kinderen. Gelukkig kon je gebruik maken van het mooie zwembad naast de camping. Alleen op zon- en feestdagen was dit niet gratis. Sanitair redelijk nieuw, werd een aantal keer per dag schoongemaakt. Geen horeca/ leuk terras in de buurt. Camping was prima om te verblijven, maar voor vertier moest je er echt op uit. 1 wasmachine en 1 droger is wel heel erg weinig voor een camping van dit formaat en die stonden dan ook in een heel klein hokje verstopt bij een toiletgebouw. Wij vonden deze camping prima voor 1 vakantie, maar denken niet dat we er nog een keer terugkomen.

• 8Karin26-08-2017

Leuke camping, ook voor langer verblijf.

Leuke ruime plekken, je mag zelf kiezen. Sanitair is inderdaad niet altijd even schoon, maar dat ligt toch echt aan de gasten! Vriendelijk engels sprekende medewerkster bij de receptie. Mooi zwembad, bij warm weer wel druk. Vlakbij de camping zijn ook nog leuke zwem meren.

• 7Staat v/h sanitair

• 7Joost09-08-2017

Drukke camping naast een mooi zwembad

De camping heeft ruime plekken welke makkelijk aan te rijden zijn. Tussen de plekken door staan hoge houten chalets. De bewoners kijken vanaf hun balkon het eten van je bord af als je ernaast staat met de caravan of tent. Brood kun je bestellen bij de receptie. Er is geen animatie.

Het sanitair was niet heel schoon en had onvoldoende capaciteit. Voor de brildragers geen ideale douchegelegenheden omdat er geen plankje was.

Naast de camping ligt het gemeentelijke zwembad, deze is (op zondag na) gratis toegankelijk. Een dubbel gevoel bij het zwembad. Deze is groot, echter de dorpsjeugd maakt hier ook veelvuldig gebruik van. Op onze eerste dag was het zwembad tjokvol met mensen. Er heerst een heel streng regime, toch wilden we op deze drukke momenten onze jonge tieners niet alleen laten zwemmen. Op rustigere momenten ging dat beter. Het zwemwater was enkele keren te slecht van kwaliteit zodat het zwembad voor enkele uren werd gesloten.

• 9Joe07-08-2017

Aardige camping mooi zwembad

De douches waren schoon ..plekken om te staan zijn ook goed ..zwembad was mooi en leuk voor de kids..idd voor kleine kinderen onder de 6 mag je niet op de glijbaan..maar er zijn in Nederland ook regels.(zwembroek verplicht) .Zondags moet je betalen ..wel met korting enne zeer goed beveiligd ..vindt ik goed in deze tijd..vriendelijke receptie. .maar geen animatie voor de kids. .ook al wordt dat wel vermeld bij vacansolei en diverse site. .erg jammer ..kinderen hebben het naar hun zin gehad dus ik dan ook :-) ..verder lekker dicht bij lyon en supermarkten in de buurt..1 kleine in het dorp en een grote carrefour ietsje verder..geen winkel op de camping. .wel voor chips en wijn en drinken ..ook best lekker 😁 fietsen huren is er ook goedkoop 6 euro per dag ...Enne kwa Fransen mensen alleen valt best mee..er waren velen hollanders aanwezig ..dus over het algehele een goede camping voor een dagje of 9 plezier ..net buiten de camping gelijk een restaurant en een pizza boer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 5Marie31-07-2017

Geen authentieke camping

Helaas was de camping niet helemaal ons ding. Ongezellige campingplaatsen, wel voldoende schaduw. Zwembad is niet onderdeel van de camping. Zwembad staat bol van regels, badmeesters die continu op hun fluitje blazen, onze kinderen van 4 en 6 jaar waren volgens de regels te klein voor de glijbanen. Vanuit je handdoek kon je niet kijken naar de zwemmende kids. Op zondag moet je betalen voor het gebruik van het zwembad, voorde speeltuin moet je betalen. Helaas dragen de campinggasten geen zorg voor een schoon sanitair. Wc's worden smerig achtergelaten. Alleen heel warm water bij de wastafel, dit vonden wij vooral onhandig met kleine kinderen.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9Nelemans_218-05-2017

Mooie camping, fijne week

We snappen niet dat deze camping zoveel op de Acsi site veel slechte reviews krijgt. Het is een heel fijne camping. Receptie heel aardig. Camping heel goed verzorgd met mooie ruime plaatsen. Goed en schoon sanitair. Supermarkt dichtbij (wel met fiets of auto).Uitzicht op de Rhöne en op de mooie plaats Trévoux tegen de helling, waar je zo naar toe loopt. Honden goed uit te laten en te wandelen langs de Rhöne. Mooie plaatsjes in de omgeving. Heel goed voor bezoek aan Lyon en gelegen in een ontzettend mooie en lieflijke streek La Dombes met duizend meren en veel vogels te zien en te fotograferen. Wifi wel betalen maar is heel goed. We zijn hier een week gebleven. Kortom heel goede camping.

Gereisd met partner in april 2017

ACSI Eurocampings

3 tips over Camping Kanopée Village (Glamping)

• Anne, 21-07-2014

het fort van Trevoux is een bezichtiging waard ( met engels spekende gids), diverse kastelen met mooie tuinen, grotten in omgeving. Typische markten zijn er weinig, 2 kramen heet al markt...vooral etenswaar, weinig ohwatleukvoorthuis-spullen. vogelpark erg mooi, goed te doen op hete dag dankzij de vele bomen in het park. Kikkerbilletjes zijn het belangrijkste gerecht in deze omgeving...

• danielle.jacobs, 04-09-2016

Aanrader is Vieux Lyon zeker even naar toe gaan!

• Meta, 18-08-2014

Trevoux is een leuk stadje en in de buurt zijn mooie oude dorpjes te bezichtigen. De 1000 meren ten oosten van Trevoux zijn erg mooi maar wij vonden er geen waar je mag zwemmen; het is allemaal beschermd natuurgebied.

2 vragen over Camping Kanopée Village (Glamping)

• Michael van Megen, 04-06-2017

Broodjes service

Wij komen hier een nacht staan als we op doorreis naar Spanje zijn, vanaf hoe laat kun je het bestelde brood ophalen, en vanaf hoe laat kun je van de camping af?

• Jong, 29-05-2017

zwemshorts

Weet iemand of er zwemshorts gedragen mogen worden? Bedankt alvast!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig