Tijdelijk €25 aanbetaling

Kanopée Village (Glamping)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Kanopée Village (Glamping) voor je op een rij gezet:

5.5VoldoendeScore uit 28 reviews

5.5VoldoendeScore uit 28 reviews
  • 3.2Staat v/h sanitair
  • 5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

28 Reviews over Kanopée Village (Glamping)

• 7Roger28-07-2022

Prima doorreiscamping

Onze doorreiscamping voor dit jaar. We zijn 3 nachten gebleven. Heel vriendelijke dames achter de balie. Zelf een plek zoeken langs de rivier. Je mag gebruik maken van het grote openbare zwembad (klein zwemparadijsje) ernaast. Wel strakke zwembroek! Zwembad is mooi en leuk, vreemd dat er beveiliging loopt waar de gemiddelde nachtclub jaloers op is incl. hond. Nog nooit meegemaakt. Ook de eerste camping voor ons waar we nog met de eigen wc-rol naar het sanitair moesten. Sanitair is wat verouderd maar voldeed. Trevoux bezocht, klein leuk dorpje. Prima vermaakt voor 3 dagen.

• 5Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 5Jolanda20-07-2022

Voor 1 dag prima

Bij aankomst mooi ontvangst. We mochten zelf een plek kiezen . Er was nog genoeg beschikbaar in het hoogseizoen, dat zegt genoeg denk . Het zwembad was echt fantastisch en we waren op doorreis 2 nachten dus prima. Sanitair is erg slecht en weinig te beleven, maar we lagen toch alleen maar in het openbare zwembad. Mega druk maar niet hinderlijk . Voor doorreis echt prima een nachtje maar zou niet boeken voor meerdere dagen.

• 1Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 4André23-08-2021

We zijn hier niet gebleven

Wij zijn op 28 juli 2021 aangekomen met de intentie om hier 3 nachten te blijven en dan door te reizen naar onze camping aan de Cotes D'azur. We hebben hier echter niet overnacht. Bij aankomst stond er bijna niemand op de camping wat op zich al vreemd is voor een camping in het hoog seizoen. De camping was mede uitgezocht op basis van het zwembad, dat zwembad was vanwege Covid gesloten. Het sanitair was vies en mijn vrouw en dochter moesten er bijna van overgeven. En de muggen, niet te geloven hoeveel dat er waren. Gelijk de camping in zuid Frankrijk benaderd en daar konden we eerder terecht. We hebben één nacht overnacht op een nabij gelegen camping (ook veel muggen overigens). en zijn toen snel door gereden naar het zuiden.

• 3Staat v/h sanitair
  • 4Jac10-08-2020

Niet doen als je het sanitairgebouw nodig hebt

De ligging is mooi. Op wandelafstand van het kleine stadje en een mooie promenade langs de Saone. Het sanitair was bar slecht. Werd slecht schoongemaakt. 's Avonds geen heet water, 's ochtends loei heet (geen warmte instelling mogelijk). Daarnaast was douchen in het donker niet mogelijk om de tijdschakelaar van de verlichting veel te kort stond afgesteld. Bij het afwasgedeelte werd helemaal niet schoon gemaakt in de dagen dat wij er waren. Vooruit moeten betalen en de dag dat wij eerder gingen vanwege het slechte sanitair (nog nooit eerder gedaan!) werd niet terugbetaald. Geen entertainment, animatie e.d. op de camping.

• 1Staat v/h sanitair
  • 6Koog aan de Zaan08-08-2020

Geen zwembad...

Vriendelijke ontvangst bij de receptie. Er was nog genoeg plaats op de camping, we mochten zelf een plekje uitkiezen. De plekjes waren ruim genoeg, maar niet overdreven groot. Groot nadeel vonden wij, dat het zwembad gesloten was. Hierop hadden wij de camping uitgekozen!!! We konden wel gebruik maken van een zwembad op 5 km verderop, maar omdat we maar een nachtje op deze camping bleven (het was enkel voor een tussenovernachting op weg naar huis) was dit geen optie. Het sanitair was eenvoudig, maar schoon. Gelukkig geen muntjes bij de douches en warm water eerder op de avond. (Later op de avond was er een douche met koud water, geen idee of dat net pech was.) Wel je eigen toiletrol meenemen, want w.c.papier hangt er niet. De camping heeft in het reglement staan dat ze willen dat het vanaf half 11 's avonds stil is. Hier wordt echter niet op toegezien. Wij hadden de pech dat we naast luidruchtige jongeren stonden...

• 6Staat v/h sanitair
  • 8DvS16-08-2019

Mooie kleine camping in prachtige omgeving

Mooie kleine camping. Prachtig gelegen aan de Rhone, waar de kids hebben gevist. De caravan is luxe, nieuw en redelijk schoon. Schoonmaak caravan kost 90 euro, dat is meer dan wij gewend zijn om te betalen. Zwembad is groot en prachtig, zwemshorts zijn niet toegestaan. Beveiliging bij zwembad is zwaar overdreven, veel macho beveiligers die overal aanwijzingen voor geven. Bij de ingang van de camping is een mobiel pizzarestaurant met voortreffelijke pizza's.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Bianca02-08-2019

prima voor paar dagen

3 nachten op deze camping gestaan in zeer mooie caravan van de camping. Camping ligt prachtig langs de Rhone waar je heerlijk kan wandelen. Op de camping zelf is niet veel te beleven. Veel mensen verblijven hier kort omdat de camping ideaal is voor doorreis(ligt vlakbij de A6) Naast de camping ligt wel een mooi zwembad waar onze kids zich prima hebben vermaakt. Wel streng toezicht. Bij ingang worden tassen gecontroleerd, en ook in het zwembad zijn ze zeer oplettend. Door ons kort verblijf niet veel van de omgeving gezien, maar wel dagje Lyon gedaan en langs de rivier er naar toe gereden wat een hele mooie route is. Lyon zelf vond ik tegenvallen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Sabrina14-08-2018

Leuk voor een paar dagen.

Wij hadden stacaravan geboekt voor een nacht als tussen stop. Deze was heel mooi en schoon! Er is een leuk speeltuintje bij de camping. Het enige nadeel was dat je om 18:00 uur het zwembad al niet meer in mag. Dat was voor ons een tegenvaller. Wij kwamen om 18:00 uur op de camping aan en mochten niet meer zwemmen terwijl het zwembad wel tot 19:00 uur open is.

• 5Angeline05-08-2018

Niet voor een week

Nette en mooie huisjes, maar wel echt een doorgangscamping. Weinig gezelligheid en niks te doen op de camping zelf.

• 9Staat v/h sanitair
  • 6Sandra29-08-2017

Leuke vakantie gehad, maar wel 1- malig

Bij aankomst op de camping werden we vriendelijke te woord gestaan door de mevr. bij de receptie. Zelf onze plaats uit mogen zoeken. Ruime plaats. Op de camping zelf helemaal niets te doen voor tieners en ook niet voor jongere kinderen. Gelukkig kon je gebruik maken van het mooie zwembad naast de camping. Alleen op zon- en feestdagen was dit niet gratis. Sanitair redelijk nieuw, werd een aantal keer per dag schoongemaakt. Geen horeca/ leuk terras in de buurt. Camping was prima om te verblijven, maar voor vertier moest je er echt op uit. 1 wasmachine en 1 droger is wel heel erg weinig voor een camping van dit formaat en die stonden dan ook in een heel klein hokje verstopt bij een toiletgebouw. Wij vonden deze camping prima voor 1 vakantie, maar denken niet dat we er nog een keer terugkomen.

• 6Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar