Camping Les 3 Lacs du Soleil (Glamping)

Camping Les 3 Lacs du Soleil (Glamping)sterstersterster

7.8Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Trept

7.8Goed

• 7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Les 3 Lacs du Soleil (Glamping) voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Midden in de natuur in Frankrijk ligt Domaine Les 3 Lacs du Soleil. Verwacht hier niet de meest moderne faciliteiten. Om te zwemmen kun je kiezen uit het zwembad of het zwemmeer, tevens is er een visvijver. Leuke uitstapjes zijn een dagje Lyon, het meer van Annecy, of volg een van de wandelingen vanaf de camping.

263 reviews over Camping Les 3 Lacs du Soleil (Glamping)

• 9Fam Maarssen30-07-2017

super kindvriendelijk met een relaxte sfeer

direct naast de camping geen winkeltjes. Hiervoor een klein stukje rijden met de auto naar Morestel. Bij de receptie kan je de hoognodige boodschappen halen en brood bestellen. Heerlijke franse Flutes.

Super mooi zwemmeer. Neem waterschoentjes mee. Het zwembad zelf is eenvoudig, maar goed onderhouden.

Op de camping kan je ook goed vissen. Er zijn 2 hele kleine vijvertjes om te vissen, deze zijn voor de kinderen om te oefenen. Zelf gevist op het meer bij de waterglijbaan. Hier leuke karpers gevangen met een zelfhaaksysteem.

Leuke Nederlandstalige animatie. Doen heel veel voor iedereen. Wij zaten in een safaritent met eigen sanitair. Kan hierdoor geen oordeel geven over het andere sanitair.

Naast het zwemmeer zit een restaurant.Kan je lekkere pizza's eten.

Op zondag een markt in Morestel. Aanrader. Ook de watervallen in Glandieu zijn een aanrader.

• 8evelyna de beer25-07-2017

Een mooie, relaxe camping met veel zwemplezier

Op de camping is het mooi en rustig. Een familiecamping met wel een mooie afstemming qua animatie. Met tennisbaan, zwembad, zwemvijver, visvijvers midgetgolf en eigen verhuur van accommodatie. Er is wat achterstallig onderhoud maar daar werken ze aan. Qua omgeving zijn er wel wat dorpjes maar voor echt franktrijk ontdekken of de bergen dan moet je ruim een uur rijden.

• 9Staat v/h sanitair

• 9Breteler20-07-2017

Heerlijke camping

Het sfeertje op de camping is gemoedelijk. Zwembad en zwemmeer zijn super. Bij het zwembad is het soms wel zoeken naar een lege stoel, maar dit heeft ook te maken met mensen die daar stoelen 'reserveren' door er 's morgens vroeg een handdoek op te leggen, beetje kansloos. Qua eten is het prima voor elkaar, er is een restaurant met tevens afhaalmogelijkheid. Er is ook een kleine snackbar met hollandse snacks. Op 10 minuten rijden is er ook een McDonalds en een wok restaurant. Supermarkten en andere winkels bevinden zich ook op diezelfde plek, je hoeft dus niet lang te rijden om boodschappen te doen. Eigenaren en personeel van de camping zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Animatie ook top, kinderen vermaken zich prima. Over het sanitair is veel geschreven, het hoofd sanitairgebouw is wat verouderd maar wel schoon, dat is het belangrijkste. Wij hebben er geen spijt van dat we hier weer terug zijn gekomen!

• 6Michel12-01-2017

Sanitair ronduit slecht

Het plan was om hier een week in augustus te blijven, maar wij zijn na de eerste nacht weggegaan. Het sanitair is gewoon echt slecht, geen wc-brillen, oud en de douche zorgde bijna voor brandplekken. Voor het (karper)vissen hoef je hier ook niet te komen, vijvers worden helemaal kapot gevist.

• 1Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Marcel Kok30-12-2016

Na een paar dagen al de reactie volgend jaar weer.

Een goede camping van alle gemakken voorzien, met als enige minpuntje de zeer trage wifi die wel het nodige kost. Helaas ook geen goede 4g dekking.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10Familie Wieringh16-09-2016

Fantastische camping

Hele fijne camping met kinderen. Overzichtelijk zwembad, een apart zwemmeer en meerdere meren waar gevist kan worden. Mooie glijbaan. Ruime staanplaatsen. Sanitair wordt meerdere keren per dag schoon gemaakt. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Elke morgen vers brood, wat je de dag van te voren kunt bestellen. Schone camping. Plaatsen met schaduw en plaatsen met zon, voor elk wat wils. Veel Nederlandse families met kinderen, wat erg leuk is. Zeer enthousiast animatieteam. In de buurt zijn er leuke markten om te bezoeken en leuke dorpjes. Maar eigenlijk hoef je niet van de camping af, tenzij je boodschappen moet halen. Wij gaan zeker weer naar deze camping!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Andre30-08-2016

Mooie ruime (kleine) camping

Hele mooie camping, heel ruim opgezet. Rustig. Mooi zwembad/zwemmeer. Gratis tennis/midgetgolf. Wifi is duur en overdag slecht. Met 3 tieners is dat echt een minpunt. Directe omgeving weinig te doen, maar met auto snel in Lyon of Grenoble. Een campingwinkel zou wel fijn zijn geweest, maar er is een grote Intermarche (met McDonalds!) in de buurt. We hadden een prachtige plek met heel mooi uitzicht op meer. Soms iets te veel schaduw. Animatie niet aan deelgenomen maar er werden wel superactiviteiten georganiseerd. (Spooktocht rond meer, kampvuur, met blaaskapel over camping)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 5Arjan28-08-2016

Helaas nooit meer

20 jaar geleden op deze camping geweest, toen was het een super camping. Er werd van alles georganiseerd en elke avond skate disco op de skatebaan. Nu wilde we een keer 3 dagen blijven, om te kijken of het nog steeds leuk is, maar helaas...

De nieuwe eigenaresse is zeer onaardig! omdat we voor 13:00 aan kwamen moestenw e een volledige extra dag betalen (dat heb ik uiteindelijk maar gedaan na een lange reis). Het betonnen zwem-meer is niet onderhouden, vol met alg. Toilethokken zijn in de afgelopen 20 jaar niks meer aan gedaan, vies en verouderd.

De speeltuin viel net niet uit elkaar, alles zat los en was kapot. Er is een nieuw zembad gebouwd, maar daar zit niks bij (alleen een vierkante bak, geen glijbaan, waarschijnlijk omdat ze er een extra ster me zouden krijgen).

Uiteindelijk wilden we een dag eerder weg, maar dat was niet mogelijk. Ondanks dat we al een dag te veel hadden betaald, wilde ze die ene dag er niet af halen. Alles is gebaseerd op geld, niet op klantvriendelijkheid.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8juliatimmerman27-08-2016

Voor herhaling vatbaar

Vriendelijk Nederlands sprekend personeel. Ruime kampeerplekken, heel schoon sanitair, camping netjes onderhouden. Het valt ook op dat op deze camping de bezoekers het ook het sanitair netjes achterlaten. Nederlandse animatie, doen leuke dingen zoals een kampvuur, nacht glijden op de grote glijbaan. Mooie meren waarvan 1 zwemmeer van beton(ecologische zwemvijver), zwembad niet groot maar voldoet prima omdat er een groot zwemmeer bij zit. Bij het meer voldoende plekken op het gras en onder de bomen tijdens hete dagen

Zowel onze 2 pubers van 12 en 14 jaar als onze net 4 jarige hebben zich hier super vermaakt.

Klein winkeltje voor de eerste belangrijke dingen, maar paar km verderop in Morestel een grote Intermarche. je kunt wel iedere dag vers brood bestellen. Midgetgolf en tennis is gratis

Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd in augustus 2016

• 8Fam. ter Weele27-08-2016

Prima camping, super als doorreiscamping

We hadden niet geboekt en kregen bij de receptie (vriendelijk en goed Nederlands sprekend) een lijst met plekken die vrij waren met uitleg waar welke plekken schaduwrijk en zonrijk waren. Mooie grote plek.Mooi zwem meer, super!! voldoende ruimte, mooie glijbanen, animatie was prima. veel Nederlanders, voor de kinderen. Douches prima, toiletten zijn op zijn Frans schoon gemaakt ( maak even een toilet tas: hygienne doekjes en zeep!) Minpuntje: zwembad wat klein en weinig stoelen (je mocht niet je eigen stoelen meenemen) en in de omgeving is niet zo veel te doen. Wij komen zeker terug voor de eerste start van de vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Vacanceselect

26 tips over Camping Les 3 Lacs du Soleil (Glamping)

• Mayke Herberts, 16-11-2019

Op de camping vindt u alle nodige diensten voor een aangenaam verblijf in Savoye, op slechts 45 minuten van Lyon. De camping heeft een eetgedeelte, een bar of een supermarkt. Om nog maar te zwijgen van het zwembad met glijbanen die jong en oud zullen bekoren. In juli en augustus garanderen de kinderclub en avondshows een geweldige vakantie voor het hele gezin.

• Kirsten De Reuver, 22-08-2019

Op 3 kwartier rijden kun je raften en/of hydro speed doen. Op een uurtje rijden canyoning en annecy en ook het stadion van Olympique is de moeite waard. Daarnaast kun je vanaf de camping div wandel en fietsroutes volgen zodat je de mooie omgeving kan verkennen.

• Marbruce, 31-10-2013

Als je van vissen houdt moet je daar naar toe.

75 vragen over Camping Les 3 Lacs du Soleil (Glamping)

• Kirsten De Reuver, 27-07-2019

Nederlandse tieners de eerste 2 weken van aug?

Hoi, wij komen van 30 juli tot 13 aug naar deze camping met onze jongens van 10 en 12. Zijn er meer nederlandse kids in die periode die langer blijven?

Wim Splinter, 31-07-2019

Zeker Kirsten, er zijn families die langer blijven en er jaarlijks komen. Voor veel andere kampeerders is het wel een doortrek camping op weg naar het Zuiden. Wij zijn er uiteindelijk gebleven vanwege de vele Nederlandse kinderen.

• Helga, 27-06-2019

Barbecue

Weet iemand of de accommodaties op deze camping een barbecue beschikbaar hebben? Of dat je anders een kolenbarbecue mag gebruiken op de camping?

Wim , 11-07-2019

Jawel, je mag hier bbq-en met kolen. Tijdens ons verblijf stak het personeel, achterin de camping, zelf een berg groen afval en puin in de fik. Dat smeulde een paar dagen.

• ilse willemen, 04-02-2019

wandelingen in de alpen

is er iemand die wel eens wandelingen heeft gemaakt inde alpen met de kids.wij willen zeker een x die kant op .Uurtje rijden is geen probleem,weet er iemand waar ik mooie tochten kan vinden...vorig jaar dolomieten gedaan met de kids en dat ging supergoed.

Camping Les 3 Lacs du Soleil (Glamping) info

• Aantal sterrensterstersterster