Camping Les 3 Lacs du Soleil (Glamping)

Camping Les 3 Lacs du Soleil (Glamping)sterstersterster

7.8Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Trept

7.8Goed

• 7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Les 3 Lacs du Soleil (Glamping) voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Midden in de natuur in Frankrijk ligt Domaine Les 3 Lacs du Soleil. Verwacht hier niet de meest moderne faciliteiten. Om te zwemmen kun je kiezen uit het zwembad of het zwemmeer, tevens is er een visvijver. Leuke uitstapjes zijn een dagje Lyon, het meer van Annecy, of volg een van de wandelingen vanaf de camping.

263 reviews over Camping Les 3 Lacs du Soleil (Glamping)

• 2019
    8Kees Hendrickx22-07-2019

Heerlijk, kinderen genieten de hele dag!

Vandaag terug gekomen van deze camping. We hebben 2 fantastische werken gehad. Fijne camping met super enthousiast animatie team. Verwacht geen gelikte shows maar gewoon mensen die kijken wat de kinderen leuk vinden. Mijn 3 mannen hebben nu al heimwee. De toiletten zijn redelijk.. Mis natuurlijk een bril, maar ach dat weten we nu wel. Voor aktiviteiten moet je wel een stukje rijden maar de steden binnen een uur rijden zijn zeker de moeite.( Lyon , Grenoble en Chambéry) . Wij hadden een tent van een touroperator en stonden op een mooie plek Gast echtpaar is vriendelijk en doet niet moeilijk over kapotte dingen...l Kortom een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Anoniem31-03-2019

Top camping

Super mooie camping, leuk zwembad, zwemmer en gave glijbaan. Verschillende meertjes en vijvers om te vissen. Supermarkten op een kwartier rijden van de camping. Mooie kampeerplaatsen in zon en schaduw. Ook extra grote kampeerplaatsen. Mooie verhuur accommodaties.

• 2018
    8Ellen Boom31-08-2018

Heerlijk ontspannen camping ing

Fijne canipng. Mooi zwemmeer, goede service.. Mooi vismeer. Veel animatie. Vriendelijk personeel. Alles goed schoon. Zeker een aanrader. Voor kinderen een fijne en rustige camping met voldoende aanbod in recreatie en knutselen.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 8Fam A.Olree22-08-2018

Weer een heerlijke vakantie gehad !

Dit jaar zijn wij voor de 12e keer naar deze camping geweest. Het was weer een heerlijke vakantie!! jammer is wel dat de jacuzi niet de hele dag open is. Bij het restaurant aan het zwemmeer kun je heerlijk eten, en ook de kwaliteit van de snackbar is redelijk (niet zoals thuis,maar ach).

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 6Chantal13-08-2018

We dachten leuk nog één jaar, maar nooit meer.

Vorig jaar al op deze camping geweest op een comfort plek. Dit jaar weer terug en samen met nog een familie een vaste plek gereserveerd (comfort plek). Echter bij aankomst bleek 1 van de 2 plekken bezet te zijn. Er was iets mis gegaan met de reservering. Hierdoor moesten wij uitwijken naar een standaard plek. Ik vond dat dit niet goed opgelost is door de receptie. Er was dit jaar nog genoeg keuze. Vorig jaar stond alles vol. Ik weet niet of dit door de warmte in Nederland te maken had. Animatie is top. Erg enthousiast. Genoeg Nederlanders. Sanitair vond ik dit jaar schoner dan vorig jaar. Komt misschien ook door minder gasten. Is inderdaad wat verouderd, maar werkt prima. Leuke visvijver en de zwemvijver is fijn. Er wordt wel met verschillende maten gemeten op de camping. Wij hoorde van andere dat zij een presentje kregen nadat zij de betaling hadden voldaan. Wij hebben voor het tweede jaar niets gehad. Volgend jaar een andere camping.

• 3@nna07-08-2018

Niet aan te raden

Deze camping is enorm aan onderhoud toe, echt vergane glorie. Sanitair is flink verouderd, speeltoestellen slecht onderhouden (bijvoorbeeld trampoline op harde ondergrond zonder net, en met de springveren in het zicht). Deze camping wordt veelal gebruikt als doorreiscamping en daardoor onrustig. Het zwemmeer is direct enorm diep en hierdoor gevaarlijk voor kleine kinderen. De glijbaan is zonder toezicht en in slechte staat. Hierdoor ontstaan gevaarlijke situaties. Je moet op voorhand het volledige stageld betalen en bij eerder vertrek staat de campingeigenaar in zijn geheel niet open voor een redelijke restitutie.

• 2Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

• 7Emilie05-08-2018

Heerlijke camping

Fijne, rustige camping. We hadden een geweldig ruime plek. Sanitair was prima. Warme douches (maar niet te warm zoals in vorige recenties staat), alles werd regelmatig schoongemaakt. Onze 3 pubers hadden het prima naar de zin met leeftijdgenoten. Minpunt was dat er in de omgeving echt niet veel te doen is, niet genoeg voor 3 weken. De camping zelf biedt 3 wandelingen (9-11 km) in de omgeving aan, erg leuk om te doen, alleen met de beschrijvingen redt je het niet :-). Die kloppen voor geen meter, dus wel een kaart meenemen. Verder zijn we naar Lyon geweest (aanrader!) en naar het meer van Annecy (tip: ga NOOIT in het weekend naar Annecy, het verkeer staat daar vast, zonde van de tijd). Het eten in de bar/pub is zozo, ze mogen het frituurvet wel wat vaker vervangen. De pizza's in de pizzeria zijn ok, maar de rest van de kaart is niet echt om naar huis te schrijven (vette friet, bijna rauwe biefstuk, zielig hoopje salade...).

• 7\merm van04-08-2018

Prima camping voor karpervissers en gezinnen+kids

Wij hadden vanuit de plattegrond een mobilhome geboekt aan het water. Als je dit wilt is dit aan te bevelen. Een aantal huisjes staan nl. in het bos en kan een andere vakantiebeleving opleveren. Camping heeft voldoende zwemmogelijkheden ( zwembad en zwemmeer waar je heerlijk kunt dobberen op je luchtbedje. De camping trekt ook veel visliefhebbers ( met name karpers van 5 tot 14 kilo ).Sommige overdrijven dit om met de complete uitrusting naar de camping te komen incl. voerboot, tent rottpots met 4 hengels etc. etc. helemaal niet nodig.. Tip: houd de visstand op peil, laat iedereen vissen met max 2 hengels, zet een liefhebber in om vissers ( jeugd ) te coachen hoe men met de vissen om moet gaan. Dit voorkomt dat de vis onnodig te leiden heeft. Verder een prima camping met opvallend veel ouderen met jeugd in de leeftijd van 15 tot 20 jaar, die het 'avonds goed met elkaar kon vinden. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

• 5Dijkstra31-07-2018

Leuk maar de camping is toe aan vernieuwing

Nederlands sprekende receptie en animatie. Ik las op deze site dat iemand het jammer vond dat dit een doorreis camping was maar dit hebben wij totaal niet zo ervaren. Er waren genoeg speelmaatjes voor onze kids 2 weken lang. Het meer en zwembad zijn top!

Er slecht is de sta-caravan van SUNCAMP. Alles is net niet kapot. Deze organisatie was t goedkoopste maar goedkoop is geen duurkoop.

Erg slecht is ook de staat van de speeltuin, echt werkelijk alles is kapot. Eigenlijk is de staat van de speeltuin te schandalig voor woorden.

Samengevat: hele leuke camping door het zwembad , het meer en animatie!

• 3Eetgelegenheden

• Oude reviews

8Fam Dijk24-09-2017

Fijne vakantie!

Vooraf, gezien de negatieve recensies, erg benieuwd naar de camping. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Wanneer je niet veel nodig hebt qua vermaak, of hoge eisen stelt, is het een prima camping. De toiletten waren hygiënisch en de douches op een fijne temperatuur. Inderdaad is het gehele gebouw wat verouderd maar wel functioneel.. in de omgeving is niet veel te doen maar wij zijn zelf naar Lyon en Annecy geweest welke op een uur afstand rijden zijn. Prima camping maar wel wanneer je niet veeleisend bent t.a.v de faciliteiten die er zijn.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Go4Holiday.nl

26 tips over Camping Les 3 Lacs du Soleil (Glamping)

• Mayke Herberts, 16-11-2019

Op de camping vindt u alle nodige diensten voor een aangenaam verblijf in Savoye, op slechts 45 minuten van Lyon. De camping heeft een eetgedeelte, een bar of een supermarkt. Om nog maar te zwijgen van het zwembad met glijbanen die jong en oud zullen bekoren. In juli en augustus garanderen de kinderclub en avondshows een geweldige vakantie voor het hele gezin.

• Kirsten De Reuver, 22-08-2019

Op 3 kwartier rijden kun je raften en/of hydro speed doen. Op een uurtje rijden canyoning en annecy en ook het stadion van Olympique is de moeite waard. Daarnaast kun je vanaf de camping div wandel en fietsroutes volgen zodat je de mooie omgeving kan verkennen.

• Marbruce, 31-10-2013

Als je van vissen houdt moet je daar naar toe.

75 vragen over Camping Les 3 Lacs du Soleil (Glamping)

• Kirsten De Reuver, 27-07-2019

Nederlandse tieners de eerste 2 weken van aug?

Hoi, wij komen van 30 juli tot 13 aug naar deze camping met onze jongens van 10 en 12. Zijn er meer nederlandse kids in die periode die langer blijven?

Wim Splinter, 31-07-2019

Zeker Kirsten, er zijn families die langer blijven en er jaarlijks komen. Voor veel andere kampeerders is het wel een doortrek camping op weg naar het Zuiden. Wij zijn er uiteindelijk gebleven vanwege de vele Nederlandse kinderen.

• Helga, 27-06-2019

Barbecue

Weet iemand of de accommodaties op deze camping een barbecue beschikbaar hebben? Of dat je anders een kolenbarbecue mag gebruiken op de camping?

Wim , 11-07-2019

Jawel, je mag hier bbq-en met kolen. Tijdens ons verblijf stak het personeel, achterin de camping, zelf een berg groen afval en puin in de fik. Dat smeulde een paar dagen.

• ilse willemen, 04-02-2019

wandelingen in de alpen

is er iemand die wel eens wandelingen heeft gemaakt inde alpen met de kids.wij willen zeker een x die kant op .Uurtje rijden is geen probleem,weet er iemand waar ik mooie tochten kan vinden...vorig jaar dolomieten gedaan met de kids en dat ging supergoed.

Camping Les 3 Lacs du Soleil (Glamping) info

• Aantal sterrensterstersterster