Camping Les 3 Lacs du Soleil (Glamping)

Camping Les 3 Lacs du Soleil (Glamping)
7,4

24 tips over Camping Les 3 Lacs du Soleil (Glamping)

Vakantiegangers, 9-8-2018
Op een dik uur rijden Lyon: Park Tête d'Or met botanische tuinen en gratis dierenpark; Vieux Lyon met Basilique Notre Dame de Fourviere. Vanaf deze kerk heb je een prachtig uitzicht over Lyon en omgeving. Ook een uur rijden van de camping: Col du Colombier (Tour de France). Op zondag is er een leuke markt in Morestel.
Fam. Splinter, 14-2-2018
Het middeleeuwse stadje Crémieu, kateel en klooster zijn prachtig. Veel winkeltjes, horeca, ateliers en een grote houten markthal uit de 15e eeuw. Het bergdorp ligt eigenlijk dichtbij de camping maar werd niet echt gepromoot. In September zijn er de jaarlijkse Médiévales feesten . Morestel is stukken saaier en moderner en in Crémieu is ook een grote supermarkt, vlak buiten de stadspoorten.
suus, 31-8-2017
Vallee blue is erg mooi met uitzicht over de bergen zwemmen, daar vlakbij zit een nieuwe Lidl, Glandieu valt tegen.

We hebben een aantal aanbieders voor Les 3 Lacs du Soleil (Glamping) voor je op een rij gezet:

Wilma, 9-8-2015
Grotten la balme, lyon, cremieu, markt morestel. En voor de buffet hangers onder ons een Aziatisch buffet tegenover de intermarche in morestel voor een prima prijs.
Vakantieman gezellig hé !, 21-9-2014
Goed niet massaal. Mooie omgeving. Lyon, grootste winkelcentrum in Europa. Voldoendé Nederlanders leuk voor de kinderen
Mirjam de Radder, 17-8-2014

voor de vrouw: Neem hygienedoekjes mee voor het toilet.

Voor de vroege slapers: neem oordoppen mee.

Geerts, 11-8-2014

Tip: een sanitairgebouw bij het kleine meer zou geen overbodige luxe zijn.

Misschien de dames en heren gescheiden houden en toiletbrillen op de pot!

En zorg voor goed gebakken friet dan is het niet erg om er meer voor te betalen.

Jurgen, 21-7-2014
Trek een dag uit en rijd een stuk om bergen als de Mont Blanc en La Meije op te zoeken. Bezoek ook eens het oude stadscentrum van Lyon.
matojuda, 21-7-2014

Netto en intermarche en Mac zitten naast elkaar in morestel dat is zo'n 8km van de camping.

De grotten de la balme zijn echt schitterend!!!

Het middeleeuwse stadje cremieux is erg leuk om even doorheen te wandelen.

Marbruce, 31-10-2013

Als je van vissen houdt moet je daar naar toe.