75 vragen over Camping Les 3 Lacs du Soleil (Glamping)

• Kirsten De Reuver, 27-07-2019

Nederlandse tieners de eerste 2 weken van aug?

Hoi, wij komen van 30 juli tot 13 aug naar deze camping met onze jongens van 10 en 12. Zijn er meer nederlandse kids in die periode die langer blijven?

Wim Splinter, 31-07-2019

Zeker Kirsten, er zijn families die langer blijven en er jaarlijks komen. Voor veel andere kampeerders is het wel een doortrek camping op weg naar het Zuiden. Wij zijn er uiteindelijk gebleven vanwege de vele Nederlandse kinderen.

• Helga, 27-06-2019

Barbecue

Weet iemand of de accommodaties op deze camping een barbecue beschikbaar hebben? Of dat je anders een kolenbarbecue mag gebruiken op de camping?

Wim , 11-07-2019

Jawel, je mag hier bbq-en met kolen. Tijdens ons verblijf stak het personeel, achterin de camping, zelf een berg groen afval en puin in de fik. Dat smeulde een paar dagen.

• ilse willemen, 04-02-2019

wandelingen in de alpen

is er iemand die wel eens wandelingen heeft gemaakt inde alpen met de kids.wij willen zeker een x die kant op .Uurtje rijden is geen probleem,weet er iemand waar ik mooie tochten kan vinden...vorig jaar dolomieten gedaan met de kids en dat ging supergoed.

• ilse willemen, 04-02-2019

comfort safari tent

wie weet waar op deze camping de comfort safari tenten staan.op de plattegrond staan alleen de lodge tenten en de campitel maar wij hebben de safari (houten versie ) geboekt

hoor t graag

Wim Splinter, 07-02-2019

Die staan dicht bij het zwemmeer. Dus aan het begin van de camping.

We hebben een aantal aanbieders voor Les 3 Lacs du Soleil (Glamping) voor je op een rij gezet:

Vacanceselect
    Go4Holiday.nl
    Go4Holiday.nl

• vincent, 19-12-2018

familie

wij een gezin met 2 kids 10 en 16j. gaan vanaf 17 juli naar deze camping, vraag is komen hier meer tieners? Mvg. fam. van Stuivenberg

Simone, 24-04-2019

Wij gaan ook. Zoon van 15jr en zoon van 12jr

Ester, 15-05-2019

Wij ook, van 15-7 tm 2-8 met zoon van 13 en dochter van 9.

Mirjam , 25-05-2019

Hallo, wij zijn een gezin met 5 kids in de leeftijd van 16, 15, 13,13 en 9 Wij gaan twee weken vanaf 22 juli

Vincent, 22-05-2019

Hai, Mijn naam is Daphne (16) en mijn broertje heet Lars (10), misschien is het leuk om contact te zoeken? Zoja, dit is mijn instagram @daphnevs_ Hopelijk lijkt dit jullie ook leuk!

Mvg,

dank u wel voor uw reactie. Mvg. fam. van Stuivenberg

Linda, 17-05-2019

Wij gaan ook. 1 zoon van 16 en 2 van 13

Wim Splinter, 20-12-2018

Ja, hier komen veel Nederlandse gezinnen met tieners. Sommige iedere seizoen. Het is niet zo'n grote camping en wordt veel als doorreiscamping gebruikt. Wij zijn langer gebleven vanwege onze kinderen die snel vrienden maakten.

Winfred Oude Voshaar, 02-06-2019

Hoi, wij zijn er vanaf 16 juli, ruim twee weken. Onze dochter is 11, onze zoon is 8.

• D.Smit, 30-07-2017

pinnen

Kan er gewoon gepind worden op de camping ?

• jh21, 28-06-2017

Andere tieners?

Hallo, Mijn naam is Ties Hermans en ik ben 12 jaar. Van 23 juli tm 6 augustus kom ik naar deze camping en ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of er dan meer kinderen van mijn leeftijd komen. Ik heb een zusje van 9 jaar, Puck, ook zij zoekt een vriendinnetje.

Misschien dat we vooraf al contact kunnen hebben, lijkt me leuk! Ik zit ook op facebook onder mijn eigen naam Ties Hermans (Maasbracht)

Groetjes!

Fam. Splinter, 19-01-2018

Er waren tijdens ons verblijf veel Nederlandse en Franse tieners. Om die reden zijn wij ook langer gebleven, ondanks dat deze mooie camping voor ons een tussenstop was. Veel bezoekers blijven maar 1 of 2 nachten, op weg naar de stranden.

Thomas, 29-06-2017

Hallo Ties, Ik ben er vanaf 26 juli en ook 12 jaar. Mijn broer is 14 jaar

• Mirjam, 17-06-2017

zwemshorts (kort model)

Ik lees op deze site dat zwemshorts in het zwembad toegestaan zijn, maar op diverse andere sites staat dat deze niet toegestaan zijn. Kan iemand mij het juiste antwoord geven. Het gaat hier niet om een Bermuda, maar echt de kortere zwemshorts, of moet het een strakke zwembroek zijn.

Fam. Splinter, 23-03-2018

Zwemshorts in het zwembad geen probleem. Ook niet in het zwemmeer.

• Tobi, 29-08-2016

Plekken zonder hoge heg

Ik zie op een aantal foto's hoge heggen als afscheiding tussen de kampeerplaatsen. Kan iemand vertellen welke plekken dat niet hebben? Wij hebben liever een plek die wat meer 'open' is.

Fam. Splinter, 19-01-2018

Aan de Oostkant van de camping veel grote open plekken met zicht op het park. De ezel maakt je wakker.

• ydnew, 01-07-2016

Fietsverhuur

Weet iemand of de camping fietsen verhuurt, of dat er een verhuurder is in de buurt? Alvast bedankt!