Camping Les 3 Lacs du Soleil (Glamping)

Camping Les 3 Lacs du Soleil (Glamping)sterstersterster

7.7Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Trept

7.7Goed

• 7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Les 3 Lacs du Soleil (Glamping) voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Midden in de natuur in Frankrijk ligt Domaine Les 3 Lacs du Soleil. Verwacht hier niet de meest moderne faciliteiten. Om te zwemmen kun je kiezen uit het zwembad of het zwemmeer, tevens is er een visvijver. Leuke uitstapjes zijn een dagje Lyon, het meer van Annecy, of volg een van de wandelingen vanaf de camping.

263 reviews over Camping Les 3 Lacs du Soleil (Glamping)

• 8Magda12-01-2020

Prima verblijf met oudere kinderen

Prima camping, ruime, schaduwrijke plekken (kun je zelf uitkiezen). Animatie (ook avond) ruim voldoende in het Nederlands en Frans. Veel Nederlanders maar de kinderen krijgen hierdoor makkelijker contact. Zwembad is ok net als het meer met grote glijbaan. Sanitair is basis, geen toiletbrillen, toiletpapier aanwezig. De schoonmaak probeert het schoon te houden maar vooral de campinggasten zelf maken er een zooitje van. Hier is de schoonmaak niet tegen opgewassen in het hoogseizoen. Onze dochter van 13 jaar heeft een leuke vakantie gehad. In de omgeving is inderdaad niet veel te doen, met de auto moet je er echt op uit. Grenoble en Lyon zijn leuke plaatsen om te bezoeken. Leuke wandelpaden rondom de camping. Pizzeria en snackbar zijn aanwezig. Verder geen restaurants op loopafstand. Grote supermarkten op 10 min rijden. Wij hebben dit nu een keer gezien en komende zomer een andere camping.

• 6Eetgelegenheden

• 2019
    8Kirsten22-08-2019

Top vakantie!

Bij aankomst waren we enigszins sceptisch door de mindere reviews maar het heeft onze verwachtingen overtroffen. Je moet inderdaad niet de meest moderne sanitairgebouwen verwachten maar alles wordt keurig schoon gehouden. Als je op zoek bent naar een fijne gemoedelijke camping waar alles kan en bijna alles mag dan zit je hier goed. Gewoon een leuke bar met terras en alle nederlandse snacks verkrijgbaar tegen leuke prijzen. De (nederlandse) animatie organiseert leuke activiteiten voor alle leeftijden. In de omgeving genoeg (activiteit) te beleven maar de auto heb je wel nodig. Wij hebben hier een fantastische vakantie gehad voor 18 dagen met onze jongens van 10 en 12.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Liesbeth14-08-2019

Heerlijk!

Mooie, ruim opgezette camping. Hangt een ontspannen sfeer op de camping en vriendelijk personeel. Zwembad eenvoudig maar voldoet, zwemmeer is heerlijk. Voor kinderen veel te doen, leuke en vriendelijk ‘Lenny club’. Wel tot laat op de camping geluid ivm optreden bij de bar maar dat lag waarschijnlijk aan onze plek vlakbij. Zeer geslaagde en leuke vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Aniek13-08-2019

Heerlijk!! Een aanrader!!!

Wij (2 volwassenen en 1 kind van 1,5 jaar) zijn hier twee weken geweest en hebben een heerlijke vakantie gehad :) Er heerst een ontspannen en gemoedelijk sfeertje op de camping. Er zijn bijna alleen maar Nederlanders, je hebt al vrij snel aanspraak. Bijna alle plaatsen staan geheel of gedeeltelijk in de schaduw. Het sanitair gebouw is wat verouderd en wordt goed schoon gehouden. Het zwembad is simpel, maar met een zwemmeer met glijbaan, speelband en soort van boot heb je ook geen spectaculair zwembad nodig... En dan heb je ook nog de visvijvers. Hier wordt veel gebruik van gemaakt. Op een paar avonden na (optreden) wordt het rond 22.30 uur stil op de camping. Deze camping is een echte aanrader. Klein verbeterpunt is wat achterstallig onderhoud aan bijvoorbeeld het sanitair. Het is echter niet hinderlijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8cathy13-08-2019

rustige visvakantie

Grote plaatsen zon/schaduw. Douches en afwas water ijskoud zeker 2 de week van ons verblijf toen camping zo goed als vol stond Sanitair aan vernieuwing toe. Zwembad voldoende groot en elke dag wel een ligbedje gehad. Sanitair dikwijls vies (ligt aan de campinggasten) werd wel elke dag 2 maal schoongemaakt. Meren zijn zalig om te vissen elke dag beet! Snack bar was niet te eten, restaurant lekkere pizza's wel eind stappen. Vriendelijk personeel, lekker brood op camping te krijgen. Verschillende avonden optredens aan de bar. iedere keer wel ver weg rijden om iets te gaan bezoeken (min. 1uur)

• 8Mirjam07-08-2019

Hele gemoedelijke camping

Net terug van twee weken vakantie. Camping is overzichtelijk. Niet te groot. Genoeg te doen voor kinderen. Animatie zorgt voor leuke activiteiten. Niet veel activiteiten voor pubers maar die vermaken zichzelf aan het begin van de camping. Daar is een ruimte waar ze kunnen chillen. Plaatsen zijn groot. Met en zonder schaduw. Zwembad en meer zijn leuk. Meer ziet groen ( moet je van houden om erin te zwemmen). Douchegebouw is wat verouderd maar voldoet. 1 douchegebouw is nieuwer. In de omgeving paar dingen te dien. Markt in morestel, fietsverhuur, kanoën, dagje Lyon of winkelen in Lyon. Walibi viel voor de pubers tegen. Erg klein en niet veel achtbanen. Niet zoals in Nederland. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8E.05-08-2019

Prachtige, ruime camping

Heerlijke camping, eerste week nog rustig. Daarna werd het wat drukker en kregen de kinderen meer aansluiting bij andere kinderen. Ook de activiteiten door het animatie-team waren erg leuk (ook voor tieners). Wij stonden op een grote plaats, achter op de camping. Beide sanitaire ruimtes waren dichtbij. Wel jammer dat de achterste de laatste dagen het douchegedeelte 's avonds op slot ging. Sanitair werd goed schoongehouden. Brood moet je elke dag bestellen, vind ik wel jammer. Stokbrood zou ook (in juli/augustus) de hele dag te koop moeten zijn vind ik.

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 9Ilse03-08-2019

We komen zeker terug, dikke aanrader!

Super leuke camping! Op vakantie met 2 kinderen (19 en 15 jaar) en we hebben ons allemaal vermaakt. Het zwembad is schoon, leuk en elke dag kinder disco om 17:00u en elke dag aqua gym om 11:00u. Op de camping liggen 3 meren, in 2 daarvan kan je zwemmen waarvan een speciaal zwemmeer (is helemaal gezuiverd, dus ook heel schoon!). In de andere meren kan je vissen- wordt ook veel gebruik van gemaakt. Sanitair is in het ene gebouw wat verouderd, maar beide gebouwen zijn prima! Wordt meerdere keren goed schoongemaakt. 'S avonds rustig op de camping. Genoeg animatie voor de kids, echt top animatie maar ook genoeg te doen voor de jongeren. Normaal gaan wij niet zo snel terug naar een camping, maar hier zeker wel.

• 9Fam. v.Stuivenberg31-07-2019

Super

Met caravan en een twintent voor de tieners een prima staanplaats gehad. Camping is zeer compleet en het personeel doet hun uiterste best.

• 9Staat v/h sanitair

• 8Geertsema24-07-2019

Positief verrast! Vriendelijke en schone camping!

Op deze camping hebben we maar 1 nacht gestaan omdat we op doorreis waren met de caravan. We hebben een heerlijk verblijf gehad.

Leuke plassen met glijbaan, schoon en fijn zwembad, heerlijk schoon en voldoende sanitair, goede sfeer op de camping en ruime plekken.

Het ontvangt was erg vriendelijk en zelfs in het Nederlands. Heel fijn! Goede faciliteiten. Geen toiletbril maar wel wc-papier.

Wij zijn erg enthousiast over deze camping. Mochten we nogmaals in de buurt zijn dan komen we zeker terug.

Voldoende toezicht op de camping.

Suncamp

26 tips over Camping Les 3 Lacs du Soleil (Glamping)

• Mayke Herberts, 16-11-2019

Op de camping vindt u alle nodige diensten voor een aangenaam verblijf in Savoye, op slechts 45 minuten van Lyon. De camping heeft een eetgedeelte, een bar of een supermarkt. Om nog maar te zwijgen van het zwembad met glijbanen die jong en oud zullen bekoren. In juli en augustus garanderen de kinderclub en avondshows een geweldige vakantie voor het hele gezin.

• Kirsten De Reuver, 22-08-2019

Op 3 kwartier rijden kun je raften en/of hydro speed doen. Op een uurtje rijden canyoning en annecy en ook het stadion van Olympique is de moeite waard. Daarnaast kun je vanaf de camping div wandel en fietsroutes volgen zodat je de mooie omgeving kan verkennen.

• Marbruce, 31-10-2013

Als je van vissen houdt moet je daar naar toe.

75 vragen over Camping Les 3 Lacs du Soleil (Glamping)

• Kirsten De Reuver, 27-07-2019

Nederlandse tieners de eerste 2 weken van aug?

Hoi, wij komen van 30 juli tot 13 aug naar deze camping met onze jongens van 10 en 12. Zijn er meer nederlandse kids in die periode die langer blijven?

Wim Splinter, 31-07-2019

Zeker Kirsten, er zijn families die langer blijven en er jaarlijks komen. Voor veel andere kampeerders is het wel een doortrek camping op weg naar het Zuiden. Wij zijn er uiteindelijk gebleven vanwege de vele Nederlandse kinderen.

• Helga, 27-06-2019

Barbecue

Weet iemand of de accommodaties op deze camping een barbecue beschikbaar hebben? Of dat je anders een kolenbarbecue mag gebruiken op de camping?

Wim , 11-07-2019

Jawel, je mag hier bbq-en met kolen. Tijdens ons verblijf stak het personeel, achterin de camping, zelf een berg groen afval en puin in de fik. Dat smeulde een paar dagen.

• ilse willemen, 04-02-2019

wandelingen in de alpen

is er iemand die wel eens wandelingen heeft gemaakt inde alpen met de kids.wij willen zeker een x die kant op .Uurtje rijden is geen probleem,weet er iemand waar ik mooie tochten kan vinden...vorig jaar dolomieten gedaan met de kids en dat ging supergoed.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig