Camping De La Plage

Camping De La Plage
8,6

14 reviews over Camping De La Plage in het Nederlands

Anders

Rustige camping met goed restaurant op prachtige plek aan

Ad
10-8-2018

Rustige camping met goed restaurant op prachtige plek aan het meer tussen de bergen.

Vakantie camping La plage

Brian
7-8-2018

Fantastische camping voor een wat aktivere vakantie. Aan de receptie kan je je goed redden met Engels.

Met geweldige wandel paden in de buurt van de camping.

1 wc blok is nieuw en proper 1 wc blok is oud maar schoon. Word 2 x per dag schoon gemaakt p

Heerlijk meer om te windsurfen of te kiten. Geen supermarkt(je) op de camping. Eerstvolgende supermarkt 11 km verderop aan de andere kant van een flinke berg (niet te fietsen). Brood te bestellen op de camping. WIFI 1€/uur!!

les belges

Gio
26-7-2017

Prachtige kleins chalet kampeerplats' lekkere pizza's, nette sanitaire installateur en vriendelijk team!

wonderbaar

jose de greeff
      24-6-2017

Hele gezellige beheerders eenvoudige maar mooie camping prachtige wandelingen en goed strand

fantastisch!

Roelie
            30-5-2017

Wé hebben hier Ruim een week door gebracht en we waren zeer tevreden over deze camping en over de vriendelijkheid vd eigenaren. We komen zeker eens terug !

Alles prima in orde mooie omgeving prachtig weer mooie kamping zeer aardige mensen en gastvrij schone douche en wc wordt zeer regelmatig gepoetst fijne rustige kamping mooi wandelgebied prachtige brug over water

Geweldig gelegen en gastvrij

Harry en Majo
                      7-10-2016

De ligging is geweldig doch voor boodschappen afgelegen. De eigenaren zijn heel hulpvaardig en gastvrij. Door de ligging is er een zeer sportief (watersport) publiek. Publiek dat elkaar helpt om te slagen.

Gastvrije camping aan het prachtige meer

Jacqueline Evers
                      2-7-2016

De eigenaren en alle andere mensen die hier werken houden van hun werk dat is voelbaar en zichtbaar. In het weekend wordt er verse pizza gebakken in de houtoven. Het sanitair is modern en schoon. Ook de speeltoestellen voor kinderen zien er nieuw uit. Het is een rustige terras camping. De tuin is heerlijk om in te zitten en wat te eten of te lezen.

Op het meer wordt aan kytesurfing, windsurfen en catamaran zeilen gedaan. Er zijn zeilscholen. In Treffort is een mooi kasteeltje. Je kunt wandelen rond het meer en overvaren met de Mira. Je mag officieel niet zwemmen in het meer vanwege de watersportactiviteiten en je eigen veiligheid. Maar dat is prima te doen. Neem wel waterschoenen of teva's mee als je er niet van houd op de rotsen te lopen.

Naast de camping is een mooi zwembad met een kleine waterglijbaan en ligstoelen. Deze is van 13.30-18.00 uur geopend.

Hier is het echt geweldig

Rogier
                      5-10-2015

We hebben een 'trapper's' tent gehuurd. Die was perfect, schoon en nieuw. Alles wat we nodig hadden, was aanwezig. Houtkachel niet gebruikt, was het weer te mooi voor. De eigenaren zeer vriendelijk en behulpzaam. Genoeg activiteiten voor ons en de kinderen (7, 10 en 12 jaar). Zwemmen, kanoen, paddling, fietsen, wandelen (over de 2 hangbruggen!), klimmen in het klimbos (parcours aventure trieves) of tegen de rotsen (Isere escalada via ferrata). De Grotten van Choranche zijn ook de moeite waard. Goede keuken in rest. Le Spot.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De La Plage in Treffort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De La Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.