Géén boekingskosten

Tournon Hpa

FrankrijkRhône - AlpsTournon (Ardeche)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Tournon Hpa voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 55 reviews

8.6FantastischScore uit 55 reviews
  • 8.6Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

55 Reviews over Tournon Hpa

• 9R. de la Rie11-10-2022

Fantastische plek met mooi uitzicht!

Wat een schitterend gelegen camping in prachtig dorpje! We kregen een plek aan de Rhone. Heerlijk rustig gelegen. Ruime plek, prima sanitair en vanaf camping loop je zo dorp in. Dik tevreden! Komen er zeker nog een keer terug. Leent zich voor 1 nacht, maar zeker ook voor meerdere dagen.

• 8myriam09-07-2022

mooie doortrekkerscamping bij oud stadje

Pluspunten: Op loopafstand van mooi historisch centrum Ruime plekken met halfschaduw Mooi uitzicht op de rivier Ontzettend mooi sanitair en zeer schoon In laagseizoen geen broodservice Veel fietsmogelijkheden vanaf camping in alle richtingen en zeker autovrij langs de Rhone, het canal du Rhone

Minpunten: Een echte doortrekkerscamping, veel onrust hierdoor, ’s morgens al heel vroeg leeg en ’s middags vol met veelal campers Aanleg van cruiseboten tot aan camping met hinderlijke entertainement Deel van platanen op camping was mooi gesnoeid, achterin niet waar veel kraaien en duiven zaten die alles besmeurden. Hierop letten eventueel. In laagseizoen geen broodservice, vervelend als ook net bakker op 100m afstand vakantiesluiting heeft. Supermarkt op 3 km afstand Gratis wifi op plek

• 8Eetgelegenheden
  • 9Bankie en Bard01-09-2021

Adembenemend

De camping is schitterend gelegen aan de Rhône. De centrale ligging is ook een flinke pre. Je loopt zo de stad in. De WiFi op de camping werkt als een tierelier. Het zwembad is gesloten tussen 12:00 en 14:00. Dat is op zich geen probleem in de winter, maar in de zomer is het wel fijn om tijdens tropische temperaturen een duik te nemen. De Rhône leek ons hiervoor niet geschikt ha ha ha. De plekjes aan het water zijn werkelijk fantastisch. De verschillende wandelingen (tussen de wijnranken) bergop zijn een mooie onderneming en de uitzichten op de toppen zijn prachtig. Daartussen de wijnranken hebben wij ons eerste kind verwekt.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10J van de Pol20-08-2020

Fantastische camping!

Wat een geweldige camping! Vriendelijke eigenaresse/ receptioniste, mooie grote plekken, prachtig sanitair, mooi uitzicht over de rivier en de berg met wijnranken. Heerlijk zwembad en dat voor €28,- per nacht (1 grote camper, 2 volwassen en electriciteit) kortom een absolute aanrader!!

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Bert11-07-2020

Totaal vernieuwde camping met mooie ligging.

Een prima camping met vernieuwd sanitair en nieuw zwembad met ligbedjes. En dat alles voor een prima prijs. We hadden mooie plaats aan het water met wifi. Wat wil je nog meer.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Jetie13-02-2020

Super!

Camping wordt steeds beter. Bomen zijn flink gesnoeid. Één toiletgebouw is geheel gerenoveerd. Super! Tweede wordt in april opgeleverd. Een camping om regelmatig te bezoeken en niet alleen voor de doorreis. Prachtig nieuw zwembad.

• 9Ellen spaargaren19-09-2019

Fijne camping, goed sanitair, top zwembad!!

We zijn ruim twee weken met onze tent op deze camping geweest en we hebben een heerlijke tijd hier gehad. We hadden een mooie ruime plaats aan de Rhone. Het sanitair is onlangs vernieuwd, zeer schoon. Het zwembad was heerlijk: schoon, voldoende ligbedden en eigenlijk de gehele dag zon. De camping wordt veel gebruikt als overnachtingscamping, daar moet je geen probleem mee hebben. Wij hadden dat sowieso niet. Kortom genoten.

• 3Karel05-09-2019

Veel te duur voor wat er geboden wordt

Hele dure camping wel mooi gelegen maar kleine plekken en word lekker vol gepropt als er aanbod is belachelijk voor de €23.- nooit meer hier

• 5Staat v/h sanitair
  • 7de jong13-08-2019

heel goed

Leuke stadscamping, schoon sanitair en nieuw zwembad. Hier twee nachten gestaan en erg goed bevallen. De camping heeft een nieuw zwembad en je kijkt uit over de Rhone. Vanaf de camping loop je zo de gezellige stad in.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Christine06-10-2018

A very good well equipped site; perfect for seeing the town

Camping Tournon Hpa info

Camping-informatie