Camping Les Acaciasstersterster

7.6Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Tournon (Ardeche)

7.6Goed

• 6.7Eetgelegenheden

Meer camping info
Tonen op kaart

47 reviews over Camping Les Acacias

• 2019
    7Ellen18-08-2019

Prima camping

Goede camping, wij zijn hier 1 nacht geweest op doorreis terug naar Nederland.

Er is een zwembadje en een klein speeltuintje, je kunt ook zwemmen in de rivier welke naast de camping ligt.

Er is een bar en restaurant, hebben we geen gebruik van gemaakt.

Sanitair is klein, maar prima. Er is toiletpapier aanwezig, helaas geen toilet brillen. Ook jammer dat de verlichting 's morgens pas om 07.30 uur aangaat, maakt t wat lastig om al vroeg te vertrekken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Jiska30-07-2019

Prima plek om een paar dagen te vertoeven.

Fijne camping. Mooie, ruime plaatsen. Leuk zwembad (strakke zwembroek verplicht) en riviertje. Sanitair gedateerd maar wel schoon. Winkeltje stelt amper iets voor, wel brood bestellen. Zondag paella eten, andere dagen kleine kaart. Animatie het meest geschikt voor Franstaligen. Minigolf hoef je alleen borg voor te betalen; trampoline en basketbalveldje; speeltoestellen. Allemaal keurig. Wordt gerund door een familie, met veel enthousiasme. Mooie omgeving (stoomtrein door de Gorges du Doux is een aanrader). Wordt ook als doorreiscamping gebruikt, je kunt vanaf 7 uur 's morgens vertrekken.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Freek24-07-2019

Prima camping. Veel te luide animatrice!

Van een rustige zomeravond genieten is hier onmogelijk. Een animatrice schreeuwt een quiz over de gehele camping!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Mirjam13-07-2019

Authentiek, Franse camping

Wat een knusse camping! Heel authentieke franse camping, gemoedelijk. Leuk zwembad. Leuke speeltuin, een kleine minigolf, trampolines. Super schoon sanitair. Er worden leuke avonden georganiseerd maar om 23.00 uur is het stil. Ligging mooi, wel naast doorgaande weg. In de avond geen last van. We zijn hier 2 nachten geweest, maar zou ook zeker langer kunnen blijven.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Juanita14-05-2019

Prima met potentie

Leuke camping die alles heeft om een mooie camping te worden. Met meer aandacht voor de camping moet dat zeker lukken! Het zwembad (kleuterbad) en de speeltuin zouden een opknapbeurt mogen gebruiken. Verder hebben wij er echt een prima vakantie gehad. Het mist gewoon een beetje de finishing touch...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2018
    8Maassen01-07-2018

Heerlijk!

Prima camping. Schaduw plaatsen onder de bomen. Zwembad, schoon sanitair. Relaxte sfeer. Houtzagerij heb je nauwelijks last van. Wel drukke verkeersweg, maar alleen overdag. Je kunt met de fiets naar Tournon-sur-Rhône en van daaruit fietsen langs de Rhône. Bakker op 1,5 km met heerlijk brood en gebak. Beetje lastig om de camping te vinden, je rijdt er bijna voorbij. Stoomtrein door de Ardèche is leuk. Eetgelegenheid was niet open, voorseizoen.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8elandenburg12-09-2017

verassend leuk

Vriendelijke ontvangst door eigenaresse die ontzettend haar best doet. De kleine camping heeft een zwembad(je) maar voldoende om even af te koelen. Je kunt een drankje drinken op het terras of eten in het restaurant, allemaal klein maar voldoende. Wij zouden deze camping als doorgangscamping gebruiken maar voor meerdere nachten zeker mogelijk. Mooie omgeving en Tournon een leuke plaats. Genoeg te doen en te zien in de omgeving denk ik. Wij hebben hier maar een nachtje gestaan en een positieve indruk gekregen. De camping ligt aan een riviertje wat ongeveer 5 minuten lopen is. Wij zullen hier zeker een keer teruggaan. Boeken was niet nodig. + voor kleine camping veel te doen, animatie programma, avond programma etc. + zwembad + enthousiast personeel die erg hun best deed - geen negatieve punten

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Annette18-09-2016

Geweldig

De camping....grote plaatsen, goed onderhouden. Sanitair in een woord subliem...zo schoon.Heet water voor douche en afwas. Het zwembad, schoon, fijne ligbedden en rondom alles erg schoon Zeer vriendelijk personeel en eigenaresse. Mag van ons als charme camping geregistreerd worden.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Karin05-08-2016

Gezellig!!

Gezellige camping. Leuke ontvangst. Men spreekt (gebrekkig) Engels. Sanitair is schoon en voldoende. Iedere avond wordt er iets georganiseerd, van een marktje tot spelletjes voor de kinderen, karaoke, paëlla eten etc. Er is animatie voor de kids maar Franstalig. Zwembad is gezellig, beetje fris water (men schrijft 25 graden). WiFi (gratis wanneer je een week of langer blijft) bij de receptie werkt redelijk. Wij vonden het er heerlijk!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Jan06-11-2015

Voor de eerste keer op deze camping

Omdat het zwembad van camping in Tain l'Hermitage vernieuwd werd zijn wij naar deze camping uitgeweken omdat we daar wel konden zwemmen. Dat was geen verkeerde keuze wij werden er heel vriendelijk ontvangen en kregen een grote plek toegewezen naast onze kinderen en kleinkinderen. De toiletten waren erg schoon en het zwembad vonden zeker onze kleinkinderen fantastisch. Op de terugreis hebben onze kinderen hier weer overnacht.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

3 tips over Camping Les Acacias

• HS, 04-05-2013

Als tussenstop camping wel handig

• leo, 13-07-2014

Voor en/of naseizoen met de ACSI kaart een koopje voor zo`n complete camping met zwembad en rivier.

• DeVissertjes, 02-09-2014

Train de l'ardeche en le Jardin de l'Eden

0 vragen over Camping Les Acacias

Camping Les Acacias info