Camping Les Acacias

25 reviews over Camping Les Acacias in het Nederlands

Heerlijk!

Maassen,
1-7-2018

Prima camping. Schaduw plaatsen onder de bomen. Zwembad, schoon sanitair.

Relaxte sfeer. Houtzagerij heb je nauwelijks last van. Wel drukke verkeersweg, maar alleen overdag. Je kunt met de fiets naar Tournon-sur-Rhône en van daaruit fietsen langs de Rhône. Bakker op 1,5 km met heerlijk brood en gebak. Beetje lastig om de camping te vinden, je rijdt er bijna voorbij. Stoomtrein door de Ardèche is leuk. Eetgelegenheid was niet open, voorseizoen.

Gereisd met partner in juni 2018

verassend leuk

elandenburg,
12-9-2017

Vriendelijke ontvangst door eigenaresse die ontzettend haar best doet.

De kleine camping heeft een zwembad(je) maar voldoende om even af te koelen.

Je kunt een drankje drinken op het terras of eten in het restaurant, allemaal klein maar voldoende. Wij zouden deze camping als doorgangscamping gebruiken maar voor meerdere nachten zeker mogelijk. Mooie omgeving en Tournon een leuke plaats. Genoeg te doen en te zien in de omgeving denk ik. Wij hebben hier maar een nachtje gestaan en een positieve indruk gekregen. De camping ligt aan een riviertje wat ongeveer 5 minuten lopen is. Wij zullen hier zeker een keer teruggaan. Boeken was niet nodig.

+ voor kleine camping veel te doen, animatie programma, avond programma etc.

+ zwembad

+ enthousiast personeel die erg hun best deed

- geen negatieve punten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldig

Annette
18-9-2016

De camping....grote plaatsen, goed onderhouden. Sanitair in een woord subliem...zo schoon.Heet water voor douche en afwas.

Het zwembad, schoon, fijne ligbedden en rondom alles erg schoon

Zeer vriendelijk personeel en eigenaresse.

Mag van ons als charme camping geregistreerd worden.

Gereisd met partner in augustus 2016

Gezellig!!

Karin
5-8-2016

Gezellige camping. Leuke ontvangst. Men spreekt (gebrekkig) Engels. Sanitair is schoon en voldoende. Iedere avond wordt er iets georganiseerd, van een marktje tot spelletjes voor de kinderen, karaoke, paëlla eten etc. Er is animatie voor de kids maar Franstalig. Zwembad is gezellig, beetje fris water (men schrijft 25 graden). WiFi (gratis wanneer je een week of langer blijft) bij de receptie werkt redelijk. Wij vonden het er heerlijk!

Gereisd met partner in juli 2016

Omdat het zwembad van camping in Tain l'Hermitage vernieuwd werd zijn wij naar deze camping uitgeweken omdat we daar wel konden zwemmen. Dat was geen verkeerde keuze wij werden er heel vriendelijk ontvangen en kregen een grote plek toegewezen naast onze kinderen en kleinkinderen. De toiletten waren erg schoon en het zwembad vonden zeker onze kleinkinderen fantastisch. Op de terugreis hebben onze kinderen hier weer overnacht.

Gereisd met partner in juli 2015

nooit meer

wil baremans
7-7-2015

Deze camping hebben we na 4 dagen ellende verlaten. Bij aankomst ging het al mis, later begrepen we waarom. Het terrein was prachtig maar de bazin was een ramp. De camping stond dan ook voor 90 % leeg. Mijn zus(slecht ter been) kwam, na enkele dagen, kijken om evt. ook naar deze camping te komen maar zij mochten van de bazin de auto niet op onze plaats zetten. Zij wilde kijken of zij het zwembad zou kunnen betreden (trapje of leuning of zo) maar dit mocht weer niet van de bazin. 's Avonds met teruglopen zag mijn man de bazin bij het wc huis staan en wilde toen zeggen dat de middelste van de 3 douches (voor de hele camping!) geen water gaf. Dit kon niet vlgs. haar en een hoop heisa door de vrouw totdat er iemand uitstapte en aangaf dat dit echt waar was. Na controle door de bazin werd zij kwaad op mijn man want hij had dit eerder moeten melden en behandelde hem of hij een klein kind was. Ben daarna gaan betalen en de volgende dag zijn we vertrokken

Gereisd met partner in juni 2015

Prima vertoeven op deze camping!

DeVissertjes
2-9-2014

Zeer vriendelijke campingeigenaren die alles runnen: receptie, restaurant, bar en de animatie. Wij hadden een grote plek voor onze camper en tent. Heerlijk zwembad. Prachtige omgeving, naast de camping een riviertje. Wel de auto/fiets gebruiken om naar Tournon zelf te gaan. Vlakbij Ardèche nationale park, wij hebben de rit met de stoomtrein gemaakt. Prachtig! Op een paar km afstand is een hele grote supermarkt. In Tournon zelf ook genoeg winkels, boetiekjes en terrasjes. Leuk te bekijken is Le Jardin d'Eden in Tournon. Bij de camping zelf is een restaurant met snacks, pizza's en 1 x per week paella. Avondanimatie was ook leuk: zelfs meegedaan met karaoke ;-) Prijs/kwaliteit is prima. Ruim keus aan plaatsen, alleen in de buurt van de houtzagerij zou ik niet gaan staan wegens geluidsoverlast. Wij hebben het hier prima gehad !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Hele fijne camping

leo
13-7-2014

Camping Les Acacias in Tournon ( Ardeche) vinden wij een fantastische camping met hele spontane eigenaars. Wij hebben zelden zulke spontane en vriendelijke en enthousiaste eigenaars gezien. Ze hadden de camping net overgenomen en spreken uitstekend engels.. De plekken zijn heel ruim en zowel zonnig als schaduwrijk. Camping is niet heel groot maar alles is aanwezig. Pizza`s kun je bestellen en worden met een pizzakoerier bezorgd en zijn heerlijk. Wij waren hier eind juni 2014 met de camper en zouden 1 nacht blijven. Het werden er 3. Veel Nederlanders.

Wij waren dus in het voorseizoen en voor een prijs van € 14,- per nacht een van de goedkoopste die we ooit in Frankrijk hebben gezien. Wij komen al 25 jaar in Frankrijk maar dit was een pareltje.

Gereisd met partner in juni 2014

Mooie nette camoing

S wachtendonk
26-7-2012

Wij kwamen op de camping met 2 kinderen van 7 en 3 jaar oud.

De camping is erg netjes. De kinderen hebben zich top vermaakt. Er is midget golf, trampoline,speeltuintje en zwembad. De camping is erg rustig daardoor kunnen de kinderen heerlijk spelen op de camping. Jammer dat animatie in het frans is.

De eigenaren spreken prima engels en zijn zeker niet te beroerd om iets voor je te doen. Zo mochten wij om 7 uur uitchecken ipv 9 uur.

Zwembad is fantastisch. regels worden streng nageleefd maar dat is eigenlijk erg prettig. geen ballende mensen in het zwembad waardoor de kleinere kinderen niet ondergeschoven kids worden. Ze konden gewoon heerlijk zwemmen. Wij hadden een Mobile home deze zag er netjes uit.

Met andere woorden prima Camping!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

nooit meer

fawzy
18-9-2011

Onder de bomen laf verrot fruit de stank was niet te harden, we gaan hiet nooit meet naar toe;

Stadje wel aardig mooi uitzicht op de Rhone en zwembad verfrissend maar de camping zelf nee dus

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Acacias in Tournon (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Acacias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.