Camping Le Castelet

9,1

28 tips over Camping Le Castelet

Patrick, 5-8-2015

Chocoladefabriek ValRhona in Tain 'l Hermitage

Mooie fietsroutes (wielrennen) in de omgeving

Je kunt vanaf 2015 ook koelkasten huren!

Vermeulen, 2-8-2015
Ga je in het treintje, neem een zonnebril mee want voor/achterin heb je last van roet.
Loes Oling , 22-6-2015
Zeker een ritje met het treintje maken. Wij hebben de korte route gedaan en dat vonden wij zeer de moeite waard!

Lijsterbesje, 22-9-2014
De markt in Tournon sur Rhone (zaterdag), het stadje Lalouvesc met een schitterend uitzicht op de vallei van Ay, Safari de Peaugres (waar zelfs honden mee naar binnen mogen), een tocht met het stoomtreintje door de vallei Doux, Valance.
Tanja Mulders, 22-8-2014

In de directe omgeving is een grote supermarkt en andere winkels, op de camping zelf enkel een kleine bar waar je brood, croissants en dergelijke kan bestellen. Pizza's, frietjes endergelijke gaan ook op bestelling. In de bar kan je ijsjes en drankjes verkrijgen.

Onze kids (8 en 11) hebben geen behoefte aan animatie en dergelijke maar mss is er weinig uitdaging voor deze leeftijd.

Vergeet schepnetje en waterschoenen niet

Stoop, 14-8-2014
Het meisje van de animatie mag wel iets meer motivatie hebben.

mirandazwijnenberg, 12-8-2014
Chocoladefabriek bezoeken in Tain d'Hermitage: ook voor kinderen erg leuke ervaring!
pbremmers, 7-8-2014
We hadden plaatsnr 49. Een prachtige plek waar je direct achter je de stoomtrein voorbij ziet komen en schuin voor je zicht op het riviertje hebt. Tevens direct in de buurt van toiletgebouw.
Roger_schols, 5-8-2014
Stoomtrein chemin de fer die op zo'n 200 mtr van de camping vertrekt. Overigens rijdt deze trein stapvoets langs de camping en kinderen vinden het dan leuk om te zwaaien.
Roger_schols, 3-8-2014
Ritje met de stoomtrein is echt de moeite waard.