Aparthotel Village Montana

37 reviews over Aparthotel Village Montana

• 2019
    8Jacques O04-09-2019

top locatie

Prima wintersportverblijf. Niet groot maar ligging is prima. Vanuit skihok sta je meteen op de piste. Als je niet skiet is het ongeveer 500 m lopen naar het centrale plein.Terug skien is wel even opletten via welke afdaling je komt, maar ook dan kun je tot aan het skihok komen. Te voet terug is een aardige klim. Wij verbleven in gebouw "Granier" (appartementen). Daar zijn verder geen faciliteiten maar het ligt wat dichter bij het centrale plein dan het hoofdgebouw (hotel). Het appartement is typisch Frans (hout en niet groot) en heeft 4 pits kookplaatje en een koelkast. That's it. Als je kookt doe je dat alleen. Meer plaats is er niet. Er zijn genoeg potten, pannen, borden en bestek etc. De woonkamer is niet groot maar volstaat (wij waren met zijn 4-en). De (tevens slaap-)bank is niet comfortabel om lang op te zitten/tv te kijken. De wifi is vaak langzaam (als iedereen in het gebouw er gebruik van maakt). Wij komen er al jaaaren.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• 9Vincent Kuik21-01-2019

Fantastisch!

Super accommodatie! Ligging gelijk aan de pistes en alles winkels/restaurants vlakbij!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• Oude reviews

7heer Goudriaan17-04-2013

Tignes Village Montana

Prima accomodatie met goede ligging. Inrichting van Woonkamer kan beter. Banken hard en niet erg comfortabel. Jammer dater geen openhaard in het huisje is (app. 6 personen)

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 8mevrouw Jansen12-04-2013

Comfortabel, heel en schoon

Voor Franse begrippen ruim, niet overdreven lux, maar comfortabel en compleet.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2013

• 6Ineke27-02-2013

Toch wel tegenvallend

Residences Village Montana wordt aangeprezen als luxe en aan de piste liggend. Luxe vind ik ver te zoeken, de piste is toch wel een minuut of 10, inclusief trappen verwijderd van het appartement, skiërs kunnen wel vanuit het gebouw naar de pistes skiën. Er waren toch wel veel minpuntjes zoals slecht internet, weinig ski-opbergruimte, weinig keus supermarkt/traiteur, openlucht-zwembad erg duur, gevaarlijk niet afgedekt of uit de muur hangend elektriciteit, kapot of gammel meubilair, nergens haakjes zelfs niet voor de douche-kop, slechte TV-ontvangst, donker appartement met weinig verlichting. Het verhelpen van sommige problemen was soms erg lastig voor elkaar te krijgen. We hebben een fijne vakantie gehad, maar Village Montana zou ik toch niemand aanraden.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 5richard.harleman21-02-2012

appartement village montana

het appartement ligt niet aan de piste. Deze is bereikbaar via de weg en nadat je een aantal trappen hebt genomen. Het meubilair is prima echter wel al ruim 12 jaar oud. Moderne TV echter alleen franse zenders. Ski-opslagruimte biedt is niet verwarmd en er is slechts beperkte ruimte (1 persooon) waar je de skischoenen kunt aantrekken. Prijs kwaliteitverhouding is (relatief duur) is hierdoor niet in de juiste verhouding. In nabije omgeving is geen vertier. Vaatwasmachine was kapot.

• 3Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 4Theo Veldt01-04-2011

Geen 4 sterren waard,

De smalle korte bedden, met armoedig matrasjes, synthetische dekentjes in een kleine slaapkamer alleen al. Krappe keuken, hangkasten zonder hangers, karige verlichting, verwarming gaat overdag uit, door te klagen bij receptie wordt ie weer aangezet. Oude tv met alleen franse zenders, slecht gratis internet. Voor appartement bewoners ( niet verklaarbare) hogere prijzen in restaurant. Skipas niet voor hele gebied geldig. Sauna uitgezet omdat we bloot in de sauna zaten! Al met al geeen 4 sterren verwen gevoel gehad. Prijs kwaliteit niet in orde.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2011

• 6harmsen25-08-2010

goede plek, verouderde appartementen

Met 7 personen in een 5 kamer appartement en dan maar één 2,5 zitsbank en één fauteuil is niet echt voldoende zitplaatsen. We waren gedwongen de hele vakantie aan de eettafel door te brengen. De keuken was 120cm breed met een kast er tegenover van ook 120cm breed. Het was net koken op de camping. Verder wel goed gelegen t.o.v. de piste maar één skilocker is ook erg weinig voor een gezelschap van zeven.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8San17-03-2010

tof appartement, slechte ligging

zeer ruim appartement, zeker voor frans skigebied. Ligging was veel minder, wat aangekondigd was als "op de piste" was bij ons een behoorlijk stukje stappen. Vooral met kleine kinderen heel lastig te doen.

• 3Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

• 8Alfred en Agnes31-01-2010

leuke accomodatie

Wij zijn hier met 10 personen geweest van 16 januari t/m 23 januari 2010. Leuke accomodatie wel wat verouderd, maar wel voorzien van al het nodige. Vanaf het appartement ski je zo naar de liften. Ik zou alleen een eigen kussen meenemen, want die waren gewoon weg versleten. Parkeergarage kost nog wel 70 euro per week, maar daarentegen wel lekker schoon en droog!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Aparthotel Village Montana info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Massages