Appartement Residence Telemark

FrankrijkRhône - AlpsTignes

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Residence Telemark voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 11 reviews

Appartement info

0Tonen op kaart

11 Reviews over Residence Telemark

• 6Pauline05-05-2019

Prima plek, maar wel verouderd

Telemark is een prima plek. Ruime appartementen en goede faciliteiten. Vriendelijk personeel. Goede parkeergarage die met de lift makkelijk bereikbaar is. Zwembad en wellness is een echte meerwaarde voor het complex. Wij reden iedere dag met de auto naar Val Claret omdat we niet goed konden ontdekken hoe Telemark makkelijk vanaf de piste bereikbaar is. In Val Claret is een grote gratis parkeerplaats aan de piste. Minpunten: de appartementen zijn niet schoon, vooral de badkamer (randje tussen wastafel en douche zat VOL haren, viezigheid en stukjes afval) en de keuken (achter de prullenbak zaten de voedselresten nog tegen de muur geplakt). De inrichting is verouderd; bank is verzakt en op de matrassen zitten vlekken. Het complex is verouderd. In de liften hangt een luchtverfrisser om de muffe lucht uit het tapijt te maskeren. Ook het trappenhuis is oud, muf en versleten.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 8Sjoerd Moman08-05-2012

Uitstekend en mooi appartementen gebouw

Prachtig nieuw appartementengebouw met veel faciliteiten zoals fitness, sauna, zwembad jacuzzi. Ruime appartementen, niet van die standaard bezemkasten die je er teveel zijn. Ik snap de beoordelingen niet over de afstand t.o.v. de pistes: bij het gebouw uitlopen is het 30m over het parkeerterrein en 10m schuin naar beneden lopen tussen 2 appartementgebouwen, op de skies stappen en naar beneden door tunnetje glijden naar 2 liften...: Super gewoon. Terugkomen kan zeker in het reguliere seizoen heel goed! Wij zaten in de meivakantie in de papsneeuw en het lukte ons zelfs toen om skieend terug te komen.

Super gastvrije receptie die prima engels spreken en je kan tegen een redelijke prijs het stokbrood laten bezorgen.

Enige minpuntje was de temperatuur van het zwembad/jacuzzi, die mag wel wat hoger, wij gaan ieder jaar ook naar les menuires in een gebouw van dezelfde keten en die hebben hetzelfde probleem. Ik vindt het een prima appartementgebouw in Tignes le Lac

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9Anke Niekus06-04-2012

kost wat maar dan heb je ook wat!

Residence Telemark in Tignes is een prima plek. Niet het goedkooptste plekje, maar ook wel erg goed. Mooi centraal in een superskigebied. Welness center met zwembad, bubblebad, sauna's was lekker. Receptie meer dan klantvriendelijk. (voor brood, restaurant-advies of pizza's bestellen)

• 8Mulder05-04-2011

Uitstekend Appartement

Zeer goed en ruim appartement. Wij hadden een 4 kamer appartement besteld, maar kregen uiteindelijk een 5 kamer appartement. De ligging tov pistes kan misschien iets beter, maar zo slecht als vorige recensies aangeven is mijn inziens overdreven. Zwembad en jacuzzi, haman en sauna zijn zeer netjes en schoon. Er is een parkeergarage onder het appartement, kost 50 euro per week per auto. Dit is echter goedkoper dan de standaard parkeergarages in tignes (75 euro per week) en uiteraard dichterbij. Je stapt vanuit de auto in de lift en vervolgens in je appartement.

Conclusie: voor Franse begrippen een uitstekend appartement tegen een goede prijs.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 7nicoledegier13-03-2011

Zeer mooi maar slecht bereikbaar via de piste

Prachtig appartement, redelijk ruim en mooi ingericht. Wij waren met 3 in een 6 persoons appartement (2 slaapkamers) en hadden 2 badkamers en 2 balkons. Helaas slecht per ski bereikbaar. Voornamelijk met 1 lift bereikbaar en laatste stukje van de piste naar skihok zeer steil en ijzig. Ook naar de piste is zeer steil. Niet voor beginners geschikt. Lopen naar dorp gaat bergop. Er zijn veel appartementen die beter liggen. Verplaats het appartement meer naar het dorp en je hebt het perfecte appartement. Wij gaan voortaan weer naar Village Montana. Betalen voor de sauna, maar het ligt veel beter en meer gezelligheid van het Village Montana hotel ernaast.

• 4Ligging t.o.v. pistes
  • 3Iteh24-02-2011

Mooi gebouw, maar slechte voorzieningen

Weliswaar direct aan de piste, maar om de piste te bereiken moet je wel halsbrekende toeren uithalen. Management vond het niet nodig om het pad naar de piste te prepareren. Ontzettend gevallen daardoor, echt schandalig hoe ze daar op reageren. Er is geen gelegenheid om je huisvuil te deponeren, daarvoor moet je met je zakje vuil naar de hoofdstraat lopen. Verwarmde schoenhouders voor na het skieen zijn niet handig als ze niet warm worden. Gewoon koude natte schoenen dus. Ook hier wordt niet op gereageerd door management. Er waren te weinig zitplaatsen in het appartement en handdoekwissel halverwege de week en basics als toiletpapier, allemaal niet aanwezig, tenzij je betaalt. Naar onze mening bezuinigen op de verkeerded aspecten als je dit soort prijzen vraagt voor je accomodatie. Dat doen concurrenten een stuk beter. Al met al vinden wij het krankzinnig veel geld voor een accomodatie waar je een kaal appartement krijgt zonder service of comfort. Alleen het zwembad is oke, maar koud!

• 3Ligging t.o.v. pistes
  • 9Niels Mensink17-01-2011

Superappartement! Luxe alom!

Met vier personen een 3 kamerappartement geboekt. We kregen een 4 kamerappartement, voor tien personen! Enorm veel ruimte, verdeeld over drie verdiepingen. Gratis wifi in je kamer, jacuzzi, sauna, hamam en een zwembad tot je beschikking. Beperkte bagagerie, enorm vriendelijke receptioniste, broodservice, piste op enkele meters afstand. Minpunt:het complex is te benaderen van de piste die langs het appartement loopt, maar om daar te komen moet je de Corniche beskien. Die blauwe piste is alleen te bereiken via drie liften, welke je begint te nemen in Tignes Val Claret, de Tichot. Trek daar gerust een uur voor uit. Een andere optie is het nemen van een zwarte piste. Le Lac, waar het complex ligt, niet voor jongeren, maar meer voor gezinnen met kinderen. Voor vertier moet je naar Val Claret, daarentegen is het complex voor puur het skien en spa-center echt een aanrader!

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 9Wendy26-08-2010

Geweldig volgend jaar weer

Appartement was net open toen wij er verbleven (24 personen in 4 appartementen). Alles is aanwezig senseo, combi-magnetron, keramische kookplaat, afwasmachine. Appartementen zijn ruim en zeer netjes. Ook broodjesservice aanwezig.

Vanuit het appartement kon je zo de piste oplopen, onder het tunneltje door en kwam je bij de stoeltjesliften. Paar minuutjes tot 'centrumplein' en rijden ook bussen. Wel goed kijken welke bus je neemt anders stopt hij niet voor het appartement.

Medewerkers receptie zeer vriendelijk en Engels spreken, bellen je zelfs op na afschouwing of alles in orde was. Zwembad en sauna zijn heerlijk na een dagje op de piste. Er zijn kleedhokjes en zelfs een föhn aanwezig bij het zwembad.

Echt een aanrader.

• 9Jorn de Groot08-04-2010

Heerlijk ruim en verzorgt appartement

Op een prima locatie gelegen complex. Bij eerdere aankomst kon geregeld worden dat sleutel al klaar lag (receptie was op dat moment niet open).

Het appartement was ruim en licht. Mooie kamers en heerlijke bedden. Een prima uitgeruste keuken maakte het plaatje compleet.

Na een dag op de piste was het heerlijk om te kunnengenieten van zwembad en sauna.

Kortom een top appartement in een erg mooi en veelzijdig skigebied. Volgens seizoen zeker weer!

• 9Michel&Linda02-02-2010

Mooie nieuwe appartementen! Super!!

Hele mooie nieuwe app.menten. Bij aankomst konden we er al eerder in ipv 17.00uur. Personeel erg on-Frans. Super vriendelijk, spreken Engels en niets is te veel gevraagd.Mooi ruim 3kmr.app.ment.met 2 badkamers.App.ment is van alles voorzien.Bedlinnen en handdoeken aanwezig. Worden idd niet verschoont maar het is een app.ment en geen hotel. Mooi zwembad,sauna,hammam,fitness en goed schoon onderhouden.Goede en ruime parkeergarage aanwezig.Even het pleintje oversteken voor de app.menten en je staat op de piste.Je kan hier ook weer terug naar toe skien.Goed voor zowel beginnende skier als gevorderde skier.Je kan de rode piste nemen of de blauwe die vlak bij het app.ment weer uitkomt op de rode piste (laatste stuk is niet stijl voor beginners). 5 a 10min.lopen in je bent in het centrum. Er rijden ook gratis bussen en dan kan je ook naar bijgelegen dorpjes. Al met al een super vakantie en wij gaan zeker nog een keer terug.

Appartement Residence Telemark info

Veilig betalen met