Géén boekingskosten
FrankrijkRhône - AlpsTignesAppartementen TignesAppartement Résidence Maeva Le Lac

Appartement Résidence Maeva Le Lac

Meer appartement info

4 Reviews over Résidence Maeva Le Lac

• 5Nadine20-08-2017

Goede ligging

De ligging van het appartement was super, je loopt de deur uit en kan direct een van de liften in stappen. Het appartement oogde niet schoon, er zaten vlekken in de vloerbedekking. Daarnaast zag alles er niet heel fris en schoon uit. Het personeel was daarentegen wel zeer vriendelijk en behulpzaam. Tegenover het appartement zat een supermarkt, wat erg prettig was i.v.m. ontbijt. Wij vonden het slecht onderhouden en gedateerd. Mochten ze het appartement wat opknappen, dan zouden wij hier zeker terugkomen. Echter in deze status niet.

• 10Wouter03-10-2011

Never nooit meer ergens anders heen!!

Na 23 jaar elke kerstvakantie 2 weken in het Oostenrijkse Flachau te hebben vertoefd toch maar besloten om eens wat anders te kiezen... En wat een geweldige keuze was dat! Tignes is vanaf heden voor mij HET wintersport-walhalla! Ik ben de eerste week van januari geweest. Hele week top weer gehad. De pistes en het ski-gebied zijn extreem breed en uitgebreid! Ik ben een zeer gevorderd skiër/boarder en heb volgens mijn GPS-tracker zo'n 400 km op de pistes afgelegd in 8 dagen, dat was exclusief ski-liften, en nog heb ik legio pistes nog niet eens gehad. Dit geeft al aan hoe breed het Espace Killy gebied is.

Hotel Maeva Le Lac is ook perfect! Recht aan de piste; je stapt zowat letterlijk meteen de ski-lift in. Kamer was prima ingericht, klein keukentje, prima badkamer en goede bedden. Fijn balkon waar je tot 16.00 vol de zon op je kop kan hebben. In de lobby gratis WIFI en tegenover het hotel een zwembad/spa... Deze week geboekt voor weer 8 dagen in januari; Ik kan niet wachten!

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 7bouvet06-04-2011

je ne dirait pas que ce site est fantastique

residence maeva tignes le lac tres belle residence et tres bon acceuil du personnel agreable sejour, le personnels de maeva tignes le tac est tres acceuillant , souriant , trés professionnel

• 8Gabriel Moniotte29-03-2011

Bon rapport qualité/prix

La résidence Maeva le lac est située à 100m du télésiège le + proche, ce qui est tout à fait convenable. L'appartement est agréable, avec un balcon. Toutefois, le couchage est un peu limite vu que, pour 4 personnes sans couple, il y a un lit double superposé et un grand lit. La salle de bain est très petite. Par contre, nous bénéficions de la tv (non payante) et du wifi gratuit. Il y a un local à ski avec armoires fermées à clefs. Le personnel de la réception est très aimable et clair dans ses explications. Quant au domaine skiable (espace Killy), il est incomparable par son étendue. Nous avons passé une bonne semaine de ski (sous le soleil) et reviendrons certainement.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• Balkon terrasBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)