Tijdelijk €25 aanbetaling

Résidence Le Chalet Club

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Résidence Le Chalet Club voor je op een rij gezet:

3OnvoldoendeScore uit 1 review

3OnvoldoendeScore uit 1 review
  • 3Waardering
  • 1Ruimte
  • 9Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1 Reviews over Résidence Le Chalet Club

• 3Brutus28-01-2013

Stinkhol

Geweldige ligging (overigens zonder hulp niet te vinden omdat het in Tignes niet Résidence Chalet Club heet), prachtig skigebied maar wat een oud, vervallen klein appartement. Wij zijn echt niet van luxe maar dit sloeg alles. Het appartement stonk enorm. De stofzuiger zo erg dat je er van over je nek ging. Vloer smerig. Gordijnen half voor de ramen. Gaten in de deur. Douche zelf vasthouden (geen ophanging) en niet te lang douchen anders liep de douchebak over. Tochtig. Ontbrekend bestek (wel formulier invullen want de receptie gelooft je niet zonder formulier) en ook nog eens een allegaartje aan borden, messen, lepels, bekers, die echt allemaal verschillend waren. Laatste bezoeker hadden de pannen niet afgewassen maar zo in de kast gemieterd. 13,5 m2 ipv 18 m2 zoals op de website en ook nog sloom en chagrijnig Frans personeel. Veel dronken Engelse buren die het nodig vonden om 's nachts op deuren te bonzen, te schreeuwen of bij je binnen te wandelen met hun zatte kop.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Appartement Résidence Le Chalet Club info