Tijdelijk €25 aanbetaling

Pré Saint Jacques

We hebben de beste aanbieders voor Chalet Pré Saint Jacques voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 4 reviews

8.5FantastischScore uit 4 reviews
  • 8.7Ruimte

Chalet info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Pré Saint Jacques

• 9Ciska01-03-2010

Mountain Soul Catered Chalet: AANRADER!

Afgelopen week hebben wij met zn 15-en (2 gezinnen met 2 kinderen, 1 gezin met 3 kinderen en opa en oma) een mooie week beleefd in Tignes. We verbleven in Chalet Pre St Jacques van Mountain Soul in het dorpje Tignes. De hele week zijn wij goed verzorgd door Suzanne en Peter, de eigenaren van Mountain Soul. Ook Igor, een ware “butler” met humor, heeft er voor gezorgd dat wij allen niks te kort kwamen die week. Het dagelijkse ontbijt werd goed verzorgd, het huis werd schoon gehouden en als klap op de vuurpijl kregen wij bijna iedere avond (een dag die week wordt er geen diner geserveerd) een geweldig drie-gangen diner! Van Italiaanse (met home-made tiramisu) tot Marokaanse avond… (met overheerlijke kip uit de oven en couscous) en het super lekkere en uitgebreide kaas-fondue niet te vergeten! Het chalet is kindvriendelijk ingericht en bijna iedere kamer heeft een eigen badkamer. De ligging van het chalet is prima; met gratis skibus en het dorpje Val Claret op loopafstand.

• 9Ciska01-03-2010

Mountain Soul; Top Catered Chalet Pre St Jacques

Afgelopen week hebben wij met zn 15-en (2 gezinnen met 2 kinderen, 1 gezin met 3 kinderen, opa en oma)een mooie week beleefd in Tignes.We verbleven in Chalet Pre St Jacques van Mountain Soul.De hele week zijn wij goed verzorgd door Suzanne en Peter, de eigenaren van Mountain Soul.Ook Igor, een ware “butler” met humor, heeft er voor gezorgd dat wij allen niks te kort kwamen die week. Het dagelijkse ontbijt werd goed verzorgd en als klap op de vuurpijl kregen wij bijna iedere avond (een dag die week wordt er geen diner geserveerd) een geweldig drie-gangen diner! Van Italiaanse (met home-made tiramisu) tot Marokaanse avond… (met overheerlijke kip uit de oven en couscous) en het super lekkere en uitgebreide kaas-fondue niet te vergeten! De ligging van het chalet is prima; met gratis skibus en het dorpje Val Claret op loopafstand! Een aanrader vooral voor grote groepen!

• 8Toby25-05-2009

fantastische plek, uniek in tignes

Weinig chalets die zo goed liggen en 15 mensen kunnen hebben in tignes. Centraal maar toch rustig. Een paar minuten naar de liften, je zit zo in val d' isere. Het eten was top en de service erg goed. Volgend jaar weer!!

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 8Roos06-01-2005

Het is een prive chalet, erg sfeervol ingericht met een ouderwetse openhaard. Het ligt in een buitenwijkje, maar om de 10 minuten kun je in een skibus stappen (gratis). Lopend is ook goed te doen, ongeveer 15 min. naar het dorp en liften. Het had 2 jaar geleden 1 ster wat absoluut niet klopte maar wel mooi in de prijs scheelde! Zou er zo weer heen gaan.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Chalet Pré Saint Jacques info