Appartement Maeva Inter-Residences

Appartement
6,9

• Ligging t.o.v. pistes8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Maeva Inter-Residences voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Maeva Inter-Residences in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7

• Ligging t.o.v. pistes8

Wanneer je de naam leest meen je dat je in Tignes terecht komt, nee het is aan de piste tegen het gezellig dorpje van "Val Claret", schrijf dat dan. De kamers zijn schoon maar erg klein. De residence heeft een zwembad en sauna, ook klein!

Je betaald € 10 voor Wi-Fi, per week deze is op de kamers slecht in de lobby (koud) met kinder speelruimte en openhaard (niet aan geweest), wel goed.

De appartementen zijn klein, advies neem voor 2 personen extra in frankrijk. Neem ook niet teveel kleren mee, de kasten zijn niet groot. De keuken is klein maar er is voldoende bestek en servies beschikbaar.

Er werkt viendelijk personeel en men is erg behulpzaam. De residence ligt tegen het centrum van Val Claret aan, met de lift ben je er binnen 5 minuten en de gratis bus stopt vlak naast het complex. Voor skiers is dit kwa prijs/kwaliteit een aanrader, het hele gebied Val D'Isere Tignes ligt aan je voeten!!

2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

De residence ligt op 5 minuten stappen van de eerste lift. Toch is dit echt wel te doen.

De residence heeft een zwembad en een sauna, wat een echte aanrader is na een skidagje. Deze faciliteiten zijn nog beschikbaar op de dag van vertrek.

Er is ook een pingpong ruimte, een openhaard, en wifi ruimte en een pooltafel ter beschikking.

De appartementen zijn, voor in frankrijk te zitten, vrij groot. Je hebt er voldoende plaats. Er is veel bestek en servies beschikbaar.

Het terras is op het zuiden gericht. Toch is de zon snel onder en kan je na 16u niet meer genieten van de zon op je terras.

Er werkt erg viendelijk personeel waar je steeds terecht kan met vragen.

De residence ligt een 5 minuten stappen van het centrum van Val Claret.

Het is een echte aanrader.

2007

We hebben met z'n tweeen een 4 persoons app

Renate de Jong
25-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben met z'n tweeen een 4 persoons app. bewoond. Dit vind ik te doen qua ruimte. anders weet ik echt niet waar de koffer en spullen (drogen van skikleding) te laten.

App. was zeer netjes schoon, bedden van matige kwaliteit, model "voorgevormd" Altijd genoeg heet water, skikluis is ook een pluspunt. Bijzonder pluspunt: zeer vriendelijke recepionist, zwembad en sauna (handig als je met de bus komt en gaat m.b.t. douchen. Prijs/kwaliteit is okay

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Maeva Inter-Residences in Tignes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Maeva Inter-Residences zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Maeva Inter-Residences scoort een 6.86 uit 10 op basis van 3 reviews.