Appartement
Weer vandaag18°

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Les Pistes voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Les Pistes in het Nederlands

Aan de piste, ruim, koud en niet schoon.

Martin
24-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Geschikt voor 2 tot 4 personen, ruime woon/eetkamer. Direct aan de piste ski in- ski out met locker. Bij aankomst stoffig en vies. Beddengoed niet fris. Glas isoleert onvoldoende, grote dubbelglas ruit slaapkamer was lek. Geboekt via touroperator die klacht pas op dag 2 kwam oplossen met een elektrische olie radiator. Wel ruim genoeg voor vier personen. Parkeren in betaalde garage, direct om de hoek. 2 stapelbedden en 1 bed bank. Veel skimogelijkheden, minder geschikt voor beginners.

Gereisd Met partner in januari 2017

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Pistes in Tignes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Pistes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.