Géén boekingskosten

• 7.6Ligging t.o.v. pistes

• Sportfaciliteiten

7 Reviews over L'Ecrin du Val Claret

• 10Olivier30-04-2012

J'ai pas due prendre l'option sourire...

Hôtel magnifique idéalement situé, spa super agréable

Mais a l'accueil et au restaurant, le personnel fait le concours de celui qui sera le plus antipathique.

Dommage

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 8Paulusma21-02-2010

Goed hotel

Prima hotel, inderdaad wat kleine kamers, maar goed, schoon, vriendelijke mensen en een heerlijk restaurant naast de deur. Het klopt dat het niet goedkoop is, maar vind in Frankrijk nu eens een goed, sfeervol hotel dat ook nog eens betaalbaar is zoals je dat in Oostenrijk gewend bent. Het skigebied is natuurlijk heerlijk en daar kom je uiteindelijk voor!

Kortom, niet goedkoop, maar prima hotel.

• 10Diederik29-10-2009

Geweldig!

Een mega aanrader! Alle CGH hotels en residences (google maar) zijn uitstekend. Maar deze spant de kroon. Neem half pension en je maximaliseert je vakantie tijd. Geen boodschappen meer doen bij de sherpa, maar genieten. Gezellige lobby maakt grotere kamers overbodig. Geklaag over handdoeken. Dan vraag je bij de receptie nog meer handdoeken, geen probleem! Supervriendelijke medewerkers en een heerlijke spa (hoezo duur? het is een all-in prijs). En heerlijk gegeten in het naast gelegen restaurant. Allemaal heerlijke streekgerechten (met genoeg groenten hoor, zeurpieten...). En de ligging is prima. klein wandelingetje naar de skilift maakt de spieren 's ochtends mooi los. En Tignes, qua skieen is de bomb!

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 6harrie10-03-2008

wij zijn hier geweest 5 nachten in maart 2008, ik snap de beoordeling niet zo goed, 2 pers incl ontbijd € 235,- per nacht, onvriendelijke/arrogante receptioniste, kleine kamers, ontbijt bijvullen moet je om vragen als je om half tien komt ontbijten, prijs kwaliteit verhouding is totaal zoek. wij vonden het slecht. p.s. en het eten in het restaurant ernaast gelegen, ik weet niet wat de andere mensen gewent zijn maar van groente hebben ze in dat restaurant nog nooit gehoord en wij vonden het duur en slecht.

• 4Ligging t.o.v. pistes
  • 9Jacqueline06-01-2008

Sfeervol hotel met heerlijke kamers, lekker warm, schoon en gezellig ingericht. Het ontbijt was prima, het diner in naastgelegen restaurant was lekker en gevarieerd. Vriendelijk personeel. We hebben het erg naar onze zin gehad en gaan dit jaar weer. Hebben reeds geboekt. Let wel op in de garage voor lekkende chemicaliënpijpen aan het plafond. Onze auto had hierdoor veel schade. Inmiddels is dit misschien opgelost. Wij vinden het hotel echt een aanrader.

• 7Lydia de Beer15-02-2007

Vrij nieuw hotel en sfeervol ingericht. Kleine maar leuke kamers met net sanitair en apart toilet. Enorme harde kleine en korte bedden zijn enorm hard, wij hebben (2 stellen) hierdoor erg slecht geslapen. Het ontbijt is goed maar wordt niet constant aangevuld. Bar biedt alleen drank aan. Ervaring met de Spa (3 stellen van ons geweest) is slecht.het stelde weinig voor terwijl je er wel flink voor betaalt. Het zwembad is wel relaxt. je moet wel een badmuts op! Wat niet zo handig is, is dat je geen badjas op de kamer hebt/krijgt en maar 1 handdoek p.p Deze moet je ook gebruiken voor het zwembad, dus als je hebt gezwommen heb je geen handdoek om je daarna op je kamer te douchen, een beetje armoe! Een dame bij de receptie was specifiek niet klantvriendelijk, alles was te veel.

• 9Wendy10-05-2005

Het is een goed appartement dicht bij de piste en centrum. Via een lift is het centrum te bereiken. Mooie appartementen en vij ruim voor franse begrippen. Netjes en schoon. Echt een aanrader voor mensen die toch wel een beetje van luxe houden. Het zwembad is vrij duur en er is ook een sauna/beautysalon aanwezig.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Hotel L'Ecrin du Val Claret info