Appartement Le Rond Point Des Pistes

Appartement Le Rond Point Des Pistes
2,1

Onvoldoende

• Ligging t.o.v. pistes8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Le Rond Point Des Pistes voor je op een rij gezet:

15 reviews over Appartement Le Rond Point Des Pistes in het Nederlands

vakantie verziekt afgeleefde accommodatie.

Sandra,
10-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ik had een appartement geboekt bij Odalys voor de wintersport rond oud en nieuw. Ik kan kort zijn: boek dit nooit. Wat een smerige vuile en afgeleefde en kleine hokken voor zoveel geld. Zwarte Schimmel, vies-vies-vies, alles kapot, uitgewoond en smerig. We hadden zelfs thermieten. De plaatjes die de aanbieder zo mooi op de site toont zijn vast en zeker ver over datum, want de werkelijkheid is anders. Heel misleidend. De touropator (wiens naam ik hier helaas niet mag noemen) lost het ook achteraf niet goed op: want dan hadden we het tijdens de vakantie moeten melden, alsof dat iets voor ons had opgelost. Heb het uiteraard wel in de accommodatie zelf aangekaart (waarbij het personeel zich zichtbaar stond te schamen) en ben ook 1 x van appartement gewisseld, maar hele gebouw kan tegen de grond. Ik overweeg nog een klacht bij de geschillencommissie.

• Ligging t.o.v. pistes10

Op de websites wordt deze accomodatie omschreven met de opmerking dat alles geroveerd is en dat de appartementen comfort zijn. Alles behalve dit!

Deze apartementen zijn niet alleen verouderd maar helemaal afgeleefd door de vele groepen jeugd die er verblijven. Vieze matrassen, veel stof, slecht schoongemaakt, erg weinig plek en ga zo door. Bij aankomst de reisorganisatie geinformeerd dat we diep teleurgesteld zijn over de beloftes die ze klanten doen voor toch een aardige smak geld voor zo'n hok! Met pijn en moeite hebben ze een matras vervangen maar verder mocht er niets gevraagd worden. Kritiek kan de organisatie (residentie die deze varkensflatten beheerd) niet tegen. later op de avond nog een aantal mensen gesproken die met precies dezelfde klachten rondliepen waar niets aan gedaan werd. Erg triest dat reisorganisaties met zulke verhuurders in zee gaan om mensen die voor hun genot op vakantie gaan teleur te stellen.

zeer klein

Sven
24-9-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer kleine kamers en een beetje afgeleefd. De ligging valt wel mee op 300m stappen van de liften.

Chalet.nl

erg klein en niet schoon

lupini
11-5-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

wij waren er in de eind week van April begin mei was zeker erg gezellig ,maar het app was erg klein met 5 personen ,in een 6 persoons

ook waren er veel dingetjes kapot en vies ,

• Ligging t.o.v. pistes10

De kamer was vies en erg slecht onderhouden. De locatie daarentegen top! Boven op de piste. Lekker Skieen met veel drank lost een hoop op.

ronduit slecht!

K & J
5-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

slechte bediening (als je het al bediening kan noemen) van de receptie!

orde en netheid staat niet in hun woordenboek.

zeer klein appartement qua prijs!

geprobeerd om ons een kleiner appartement aan te smeren dan waarvoor we betaald hadden, jammer genoeg mislukt!

om het kort te houden, geen aanrader!!!

Niet zo goed!

tinne_sels
15-5-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Studio's voor 2 personen zijn klein, niet zo proper en basis ingericht. De appartementen hebben echter een goede ligging ten opzichte van de pistes, winkels en bars.

Ga hier nog naar terug

Cuypers S
27-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wel, ben net terug van vakantie in Tignes in deze vermelde appartementen. Heb deze geboekt met een paar vrienden via ski-world en was hier eerlijk gezegd wél tevreden over. Natuurlijk moet je niet verwachten dat je daar in een luxe app gaat terecht komen met mega veel ruimte, maar vond ze om er een week te verblijven zeer voldoende. Wij waren met 3 personen en moet wel toegeven dat het voor 4 wel een beetje krap ging zijn.

In ons app stond er een gloednieuwe frigo, nieuwe pannen etc en de zetels waren ook vernieuwd denk ik want van die gore plekken etc, zoals ze hier al vermeld hebben, heb ik helemaal niets gezien. Laten we het zo stellen dat het knus en gezellig was. We hadden ook nieuwe kussens op onze bedden.

Qua ligging kan je het gewoon niet beter hebben. Naast het app vertrekken er 3 liften naar elk een ander gebied. Super gewoon!!!!

Recht tegenover vind je direct een supermarkt voor al je inkopen.

Vond het echt een geslaagde vakantie, echt wel..

2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ik kan het ook niet laten om hier een bericht achter te laten. Het appartement was slecht. Niet dat je de hele dag binnen zit maar er zijn toch aantal zaken die niet in orde waren:

- heleboel zaken waren stuk;

sommige dingen werden op laatste dag

gerepareerd;

- receptie zit paar 100m

verderop waar je ook linnengoed moet

halen;

- het appartement is klein; stond

wel in de brochure vermeld;

- appartement was vies, terwijl je pas

om 17:00 in je appartement mag ivm

schoonmaak, nou schoonmaak mijn ....!

muren zien er goor uit,badkamer

ziet er niet uit;

- de kussens waren smerig, deze

hebben we over de balie vd receptie gemieterd, hierna kregen

wij gloednieuwe kussens.

Het appartement is echt een afrader!

Beetje jammer!

Het enige wat het goed heeft gemaakt

was dat het direct aan de piste lag en dat het 7 dagen mooi weer was!!

Ik ben het volledig met Rogier eens

Ulrich
8-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ik ben het volledig met Rogier eens. Wat een billige zooi.

Het appartement voor 4 personen is een hok waar je je hond nog niet in los laat. De lift was de gehele week kapot. Heb je nog geen astma dan krijg je het vanzelf ( zoveel stof ligt er!!)

Het enige positieve puntje is dat het direct bij de skiliften ligt maar daar is ook echt werkelijk het enige positieve mee gezegd!!!

Chalet.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Rond Point Des Pistes in Tignes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Rond Point Des Pistes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.