Appartement Le Rond Point Des Pistes

Appartement Le Rond Point Des Pistes
3,5

Onvoldoende

• Ligging t.o.v. pistes9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Le Rond Point Des Pistes voor je op een rij gezet:

21 reviews over Appartement Le Rond Point Des Pistes in het Nederlands

vakantie verziekt afgeleefde accommodatie.

Sandra
10-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ik had een appartement geboekt bij Odalys voor de wintersport rond oud en nieuw. Ik kan kort zijn: boek dit nooit. Wat een smerige vuile en afgeleefde en kleine hokken voor zoveel geld. Zwarte Schimmel, vies-vies-vies, alles kapot, uitgewoond en smerig. We hadden zelfs thermieten. De plaatjes die de aanbieder zo mooi op de site toont zijn vast en zeker ver over datum, want de werkelijkheid is anders. Heel misleidend. De touropator (wiens naam ik hier helaas niet mag noemen) lost het ook achteraf niet goed op: want dan hadden we het tijdens de vakantie moeten melden, alsof dat iets voor ons had opgelost. Heb het uiteraard wel in de accommodatie zelf aangekaart (waarbij het personeel zich zichtbaar stond te schamen) en ben ook 1 x van appartement gewisseld, maar hele gebouw kan tegen de grond. Ik overweeg nog een klacht bij de geschillencommissie.

• Ligging t.o.v. pistes10

Op de websites wordt deze accomodatie omschreven met de opmerking dat alles geroveerd is en dat de appartementen comfort zijn. Alles behalve dit!

Deze apartementen zijn niet alleen verouderd maar helemaal afgeleefd door de vele groepen jeugd die er verblijven. Vieze matrassen, veel stof, slecht schoongemaakt, erg weinig plek en ga zo door. Bij aankomst de reisorganisatie geinformeerd dat we diep teleurgesteld zijn over de beloftes die ze klanten doen voor toch een aardige smak geld voor zo'n hok! Met pijn en moeite hebben ze een matras vervangen maar verder mocht er niets gevraagd worden. Kritiek kan de organisatie (residentie die deze varkensflatten beheerd) niet tegen. later op de avond nog een aantal mensen gesproken die met precies dezelfde klachten rondliepen waar niets aan gedaan werd. Erg triest dat reisorganisaties met zulke verhuurders in zee gaan om mensen die voor hun genot op vakantie gaan teleur te stellen.

zeer klein

Sven
24-9-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer kleine kamers en een beetje afgeleefd. De ligging valt wel mee op 300m stappen van de liften.

Vrij Uit

erg klein en niet schoon

lupini
11-5-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

wij waren er in de eind week van April begin mei was zeker erg gezellig ,maar het app was erg klein met 5 personen ,in een 6 persoons

ook waren er veel dingetjes kapot en vies ,

Never agian

Guy lev ari
30-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

very old and not updated apartment

Not clean

Nice located

• Ligging t.o.v. pistes10

De kamer was vies en erg slecht onderhouden. De locatie daarentegen top! Boven op de piste. Lekker Skieen met veel drank lost een hoop op.

Sympa

Mo
2-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Appartement très bien situé, retour à la résidence en ski.

Un peu bruyant et les parties communes laissent à désirer (alarme au rez de chaussé qui a sonné pendant 1 semaine, de la vaisselle qui traînait au milieu d'un couloir, casiers à ski minuscules ...).

Mais l'appartement en lui même rien à redire, suffisamment grand, bien équipé, grand balcon avec vue sur les pistes,

ronduit slecht!

K & J
5-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

slechte bediening (als je het al bediening kan noemen) van de receptie!

orde en netheid staat niet in hun woordenboek.

zeer klein appartement qua prijs!

geprobeerd om ons een kleiner appartement aan te smeren dan waarvoor we betaald hadden, jammer genoeg mislukt!

om het kort te houden, geen aanrader!!!

Niet zo goed!

tinne_sels
15-5-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Studio's voor 2 personen zijn klein, niet zo proper en basis ingericht. De appartementen hebben echter een goede ligging ten opzichte van de pistes, winkels en bars.

Belle situation pas pratique

Weill
22-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

le fait d'avoir à prendre les clés de l'appartement dans la station"voisine" de Tignes lac lorsque l'on vient par le train, est tout à fait inadmissible lorsque l'on est prévenu aprés la réservation ferme.

C.Weill

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Rond Point Des Pistes in Tignes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Rond Point Des Pistes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Le Rond Point Des Pistes scoort een 3.52 uit 10 op basis van 21 reviews.