Appartement Le Plein Soleil

Licht goed centraal t

Twan Hendriks
15-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Licht goed centraal t.o.v de pistes en het dorp. ski in ski out. als ik nog eens ga zou ik dit appartement wel weer kiezen

Gereisd Anders in maart 2007
2005

Het appartement ligt direkt aan de pistes, je skiet direkt

Huub Dijkstra
30-1-2005
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het appartement ligt direkt aan de pistes, je skiet direkt vanaf de voordeur de pistes op en bij het terugkomen ski je tot aan de voordeur. Het centrum van Tignes Val Claret ligt op nog geen vijf minuten lopen vanaf het appartement. Het appartement waar wij geweest zijn was keurig verzorgd en compleet. De service van de agence (Agence du Glacier) was uitstekend.

Gereisd Anders in Sun Jan 30 2005 13:02:29 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Plein Soleil in Tignes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Plein Soleil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.