Appartement Le Lac & Lavachet

0Tonen op kaart

4 Reviews over Le Lac & Lavachet

• 9jandechar22-03-2009

Ca fait 30 ans que j'y vais

Qualité extra mais cher. Vue magnifique sans vis-à-vis ! Ensoleillé de 10h à 16h30 en mars sur la terrasse, parfait pour bronzer Très bon club pour les enfants. Pour le ski : en 30 ans, toujours de la neige, et toujours extra !

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8Marc28-11-2008

Zeer goede budget optie

In het toch al dure skigebied van tignes is dit 1 van de goedkopere appartementen waar je ook redelijk wat voor terugkrijgt (kwa ruimte dan). De appartementen liggen verspreid over le lac en le lavachet. Het zijn vooral appartementen van particulieren die via een bureau worden verhuurd. Wij zaten in een voor 4 personen best ruim 2 kamer appartement.

Groot balkon, goed uitgeruste keuken met vaatwasser en voldoende servies. Helaas maar 1 3 zitsbank zodat 1 iemand altijd op een stoel erbij moest zitten.

Goede bedden en bij de entree een grote kast voor elk appartement waar makkelijk de skiuitrusting van 2 snowboarders en 2 skiers in past.

Op ongeveer 100 meter kun je afdalen naar de lift, de terugweg is ongeveer 300 meter lopen. Vlakbij supermarkt en zwembad.

Maar nogmaals, er zijn dus veel verschillen want veel versch complexen over het hele dorp verspreid.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 10wawaas24-02-2008

Zeker de moeite waard maar wel wat heel erg duur!!

• 3Ligging t.o.v. pistes
  • 8Jon Ragetli29-12-2004

Wij zaten met Touroperator in de accomodatie Le Lac & Lavachet. Volgens mij zijn dit verschillende accomodaties verspreid in de tegen elkaar liggende wijken Le Lac (tegen het meer aan) en Le Lavachet (iets verder van het meer). Weet dus niet of mijn beoordeling klopt voor alle accomodaties die vallen onder de naam Le Lac & Lavachet. Wij zaten met z'n 3en in het gebouw 'Savoy', in een 2 tot 4 p appartement. Voor 3 personen prima, niet voor meer. Het was een typisch Frans (klein) appartement, maar de inrichting was prima. Goede nieuwe keuken met vaatwasser, bedden prima, inrichting gezellig (veel houtwerk). 50 m van skilift; 100 m van centrum Lavachet en iets verder van centrum Le Lac.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Appartement Le Lac & Lavachet info