Appartement Le Lac & Lavachet

Weer vandaag-4°-6°
Appartement Le Lac & Lavachet
8,8

• Ligging t.o.v. pistes6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Le Lac & Lavachet voor je op een rij gezet:

Laatste review

Zeer goede budget optie

Marc,
28-11-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

In het toch al dure skigebied van tignes is dit 1 van de goedkopere appartementen waar je ook redelijk wat voor terugkrijgt (kwa ruimte dan).

De appartementen liggen verspreid over le lac en le lavachet.

Het zijn vooral appartementen van particulieren die via een bureau worden verhuurd.

Wij zaten in een voor 4 personen best ruim 2 kamer appartement.

Groot balkon, goed uitgeruste keuken met vaatwasser en voldoende servies.

Helaas maar 1 3 zitsbank zodat 1 iemand altijd op een stoel erbij moest zitten.

Goede bedden en bij de entree een grote kast voor elk appartement waar makkelijk de skiuitrusting van 2 snowboarders en 2 skiers in past.

Op ongeveer 100 meter kun je afdalen naar de lift, de terugweg is ongeveer 300 meter lopen. Vlakbij supermarkt en zwembad.

Maar nogmaals, er zijn dus veel verschillen want veel versch complexen over het hele dorp verspreid.

3 reviews over Appartement Le Lac & Lavachet in het Nederlands

2008

Zeer goede budget optie

Marc
28-11-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

De appartementen liggen verspreid over le lac en le lavachet.

Wij zaten in een voor 4 personen best ruim 2 kamer appartement.

Groot balkon, goed uitgeruste keuken met vaatwasser en voldoende servies.

Helaas maar 1 3 zitsbank zodat 1 iemand altijd op een stoel erbij moest zitten.

Zeker de moeite waard maar wel wat heel erg duur!!

wawaas
24-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes3
  • Ligging t.o.v. pistes3

Zeker de moeite waard maar wel wat heel erg duur!!

2004
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zaten met Touroperator in de accomodatie Le Lac & Lavachet. Volgens mij zijn dit verschillende accomodaties verspreid in de tegen elkaar liggende wijken Le Lac (tegen het meer aan) en Le Lavachet (iets verder van het meer). Weet dus niet of mijn beoordeling klopt voor alle accomodaties die vallen onder de naam Le Lac & Lavachet. Wij zaten met z'n 3en in het gebouw 'Savoy', in een 2 tot 4 p appartement. Voor 3 personen prima, niet voor meer. Het was een typisch Frans (klein) appartement, maar de inrichting was prima. Goede nieuwe keuken met vaatwasser, bedden prima, inrichting gezellig (veel houtwerk). 50 m van skilift; 100 m van centrum Lavachet en iets verder van centrum Le Lac.

Vrij Uit
Vrij Uit
D-reizen
D-reizen
Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Lac & Lavachet in Tignes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Lac & Lavachet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.