Tijdelijk €25 aanbetaling

Le Gentiana

8.6FantastischScore uit 10 reviews
  • 8.6Ligging t.o.v. pistes

• Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over Le Gentiana

• 10Raf Decaluwé28-02-2016

Excellent met persoonlijke attentie

Hotel Le Gentiana, is prijs kwaliteit heel goed vriendelijk, behulpzaam personeel verzorgde keuken kindvriendelijk, familiale sfeer. Ik voel mij thuis!

• 9Ronald03-03-2015

Prachtig hotel

Wij hebben reeds meermaals in dit hotel verbleven. Telkens weer prachtig om te verblijven, familiair, vriendelijk, lekker eten. Kortom, voor ons, tot volgend jaar!

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9kreuk28-01-2013

Fijn hotel met fantastische lekker eten

Kamers zijn eenvoudig maar schoon. Iedere dag schoongemaakt. Verwacht niet te veel van de kamer. Is wat gedateerd maar als je de fotos op internet hebt gezien weet je wat je kan verwachten. Is voor ons niet erg. Hotel ligt aan piste of 50 meter lopen voor grotere liften. Het eten was heerlijk. Keuze uit vis of vlees in voor en hoofdgerecht. Ook kaas en vlees fondu en visbuffet als voorgerecht. Goede wijnkaart. Goed ontbijt. Bij vertrek om 6.00 stond hele ontbij er al! Personeel erg vriendelijk. Wil je een goed hotel voor prima prijs met fantastich lekker eten is dit hotel geen slechte keuze!!

• 9Fam Beerens07-07-2011

Subliem, prijs kwaliteit super

We hadden een subliem mooi verlof, de hoteluitbaters deden al het onmogelijke om het ons zo aangenaam mogelijk te maken. De vroegere, soms negatieve reacties mogen gerust verwijderd worden. Misschien was het vroeger wel zo, maar nu....ongelooflijk. Kindvriendelijk en niet is teveel gevraagd, altijd met de glimlach. Fam Beerens

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 8Vincent16-01-2010

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Het enige 3-sterren aan Le Gentiana zijn de kamers. Klein, eenvoudig, netjes. Voor de (separate) badkamer geldt hetzelfde. De romanticus zal het leuk vinden dat ie nog ouderwets zittend moet douchen, de pragmaticus vindt het onhandig.

Voor het overige is Le Gentiana een uistekend hotel met als speerpunt de prima keuken. Iedere avond een 4-gangen diner dat zich kenmerkt door kwaliteit, originaliteit en afwisseling. Uiteraard ontbreekt de Savoyardse kaasfondue niet.

Het hotel is gelegen op 50 meter van de liften van Tignes le Lac.

Een aanrader!

• 7Judith04-03-2009

Prima maar opvallend vaak zieken

Wel heel opvallend dat er na een fondue avond meerdere personen last van buikloop en overgeven hebben. Volgens mij staat het vlees te lang op tafel!! Vrienden van ons hebben nl. hetzelfde meegemaakt.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 9Danielle27-01-2009

Super

Super hotel, prima kamers, heerlijk eten, fijne sauna, goede ligging t.o.v. de piste.

• 8Klaus Hellmuth18-01-2009

Sehr gutes Hotel

Hotel Le Gentiana wird sehr gut geführt, sehr sauber und eine hervorragende Küche. Zimmer könnten etwas größer sein als 215 bzw. 436

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 0steinmetz07-03-2008

Zeer goed eten en een goede wijnkaart. vriendelijk personeel goede gelegen ten aanzien van de piste

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9Tim van Werven23-12-2007

De kamers zijn wat oudbollig ingericht, het bad is te klein en de douche moet je vasthouden. Verder een top hotel. Het is slechts 3* maar het eten is bijzonder goed en de service is uitmuntend. Wij moesten door omstandigheden een dag eerder weg en hoefden die dag niet te betalen. Als je iets niet lust dan regelen ze wat anders. Ik was hier afgelopen week (met vriend) en vier jaar geleden met mijn zoontje en ze deden echt hun best om iets voor hem te regelen wat hij graag luste.

Hotel Le Gentiana info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Lac de Tignes, 73320