Aparthotel Le Bec Rouge

• Sauna
Meer aparthotel info

116 reviews over Aparthotel Le Bec Rouge

• 9anouschka 26-03-2015

Op de eerste rang voor een schappelijke prijs

Le bec rouge is niet mooi. Het is niet sjiek. Maar je zit op de eerste rang voor niet zo veel geld in een van de grootste skigebieden van Europa. En dat is waar het om gaat. Je krijgt te eten, te drinken en de mensen die er werken zijn altijd aardig en behulpzaam. Tuurlijk doet de lift het wel eens niet en ja soms zul je het eten wat ze serveren niet lekker vinden. Accepteer dat en je hebt de wintervakantie van je dromen. Alles wordt voor je gedaan. Je hoeft geen boodschappen te doen en je hoeft niet te koken, Sterker nog je hoeft helemaal niks, er staat altijd iemand achter de bar. Het hotel zit aan de piste. je gaat die berg af komt in de tuin van het hotel aan sjeezen en schopt je spullen uit gaat zitten op het terras met je drankje naar keuze in je hand. Heerlijk. En dat voor een spotprijs.

• 8yvonne16-03-2015

Fantastische week gehad!

Als je voor sfeer gaat en niet voor al te veel luxe,zit je bij le bec rouge prima! Wij hebben een fantastische week gehad om niet meer te vergeten. Genoten van het skiën en het iedere dag "thuiskomen" in het hotel!

Gereisd in maart 2015

• 5Catherine Adriaenssen16-03-2015

Nee dank u Gert...

Zeer onvriendelijke manager. Nog nooit zo vaak nee gehoord op hotel als daar... Gelukkig wat compensatie door vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima ligging. Hotel verouderd en schoonmaak laat te wensen over.

• 7de win16-03-2015

Touroperator shortski

shortski geboekt met touroperator, kleine prijs, dus de verwachting lag niet hoog.
    basic kamers, basic eten, basic wijn.
    Hele mooie ligging aan de piste, je kan afslagje nemen en gewoon aan de berging van het hotel aankomen glijden! Top!

onze ontvangst was in mineur. de manager (Gert) dramde zijn lijstje af dat hij waarschijnlijk 5 keer op een dag moet vertellen. We mochten wel onze spullen op de kamer zetten, maar ons ergens opfrissen na een lange nacht op de bus was ONmogelijk. En dat terwijl er beneden blijkbaar douches waren... de andere personeelsleden waren wel vriendelijk, behulpzaam en sympathiek, maar de manager lijkt wat uitgeblust te zijn...

de lunch in het hotel was erg basic, veel gefrituurde zaken, weinig groenten. 3 driehoekjes croque-monsieur p.p. is ook niet echt een lunch te noemen, zeker niet als je een hele dag sport! gelukkig was de rest van het personeel zo lief van ons wat extra te brengen, hoewel dat eigenlijk niet mocht.

basic en Ok, maar meer niet.

• 4Fam. Hensgens15-03-2015

Horrorhotel op fantastische plek

• een bouwval op geweldige locatie, direct aan de piste - personeel zeer slecht en ongeïnteresseerd - manager durft of wil niet met gasten praten - alles gedateerd - betonrot - kamers niet gepoetst - op 4 dagen 3 x kapotte lift - geen keuzemenu zeer low budget - LIDL merken -

Gereisd met partner in maart 2015

• 5Yvonne14-03-2015

Goed concept wat verpest wordt door personeel

Hotel le Bec Rouge ligt op een perfecte plek. Kamers zijn erg verouderd maar bedden zijn prima. Jammer dat kamers niet goed schoon worden gehouden. Eigenlijk is dat wat er mis gaat bij deze accommodatie. Het personeel is niet bekwaam genoeg om een goed concept (all-inclusive op goede locatie) te runnen. Het lijkt er op dat ze er slechts voor zich zelf zijn en niet voor de gasten. Dat hotel verouderd is klopt maar toch zou er veel meer van gemaakt kunnen worden. Daar is wel gekwalificeerd personeel voor nodig die het ziet dat er arriverende gasten staan te wachten om in te checken, die het terras voorzien van asbakken en de peuken van het terras opruimen, die de prullenbakken met peuken legen, die het trapje vanuit het skiruim schoonmaken zodat niet iedereen op zijn plaat gaat enz. enz. Tuurlijk kun je voor deze prijs geen vijfsterren verwachten maar met kleine dingen is het heel wat aangenamer te maken.

• 6Traveler3007-02-2015

Denk goed na voor je dit boekt!

Afgelopen week in dit hotel geweest. Niet geheel naar tevredenheid. Pluspunten: de ligging, de bedden, de (all in) lunch, eventueel dagelijks schone handdoeken en de goede (warme) douche. Minpunten: het avond eten (was helaas niet altijd even goed), service (het team was geen team, manager heeft het ook niet helemaal begrepen), All-in concept (de drankjes komen uit flessen van de Lidl. In de koelkast staan de A merken, maar die zijn voor overdag €€€), De kamers zijn behoorlijk verouderd. Lampen waren kapot, na melding werd dit niet vervangen. Het ski-hok kon niet op slot! Na melding werd hier ook niets aan gedaan. Op de site staat dat er Wifi in de kamers is. Er is alleen Wifi in het restaurant (als het werkt!) Helaas...en dat in 2015! Kortom: er zijn heel wat punten te verbeteren. Het skigebied is echt super, maar kijk wel naar een andere accommodatie.

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 6els_meurrens11-01-2015

Matig hotel met uitstekende ligging

Als je tevreden bent met een basic keuken waar men af en toe ook al eens de bal grondig misslaat (lees avondmaal oneetbaar wegens veel te pikant en tegelijkertijd ook smakeloos, rauwe 'gekookte' eieren), als je het niet erg vindt dat de eenvoudige kamers tijdens de week niet worden gepoetst en als je geen nood hebt aan een werkende wifi op de kamer ook al wordt op de website aangekondigd dat dit wel het geval is, dan is dit een geschikt adres.

Veruit het grootste pluspunt van dit hotel is de ligging. Het is perfect gelegen op de piste en je skiet zeer vlot 's middags en op het einde van de dag terug naar het hotel.

Het aanwezige jonge personeel verdient ook zeker een pluim. Deze zijn altijd vriendelijk, aanspreekbaar en aanwezig, iets wat minder het geval was bij de manager.

Ondanks alle mankementen zou ik denk ik toch nog terugkomen, vooral dan omwille van de ligging.

Alleen gereisd in januari 2015

• 9ria elen10-01-2015

Top skivakantie

Prachtig skigebied. Hotel is in goei handen met Gert . Personeel super vriendelijk en de bediening prima . Enkel de kamers verouderd. Ligging op de piste , dus de max

Gereisd met partner in januari 2015

• 9ria elen19-07-2014

supper ltoffe vakantie

dit jaar valt alles weer tip-top mee.Gert doet het supper goe , is vriendelijk en help waar hij kan .Ook Guillaume is een toff gast en heel behulpzaam en vriendelijk.Iéva was ook Top . Bedankt voor de goeie vakantie

Gereisd met partner in juli 2014

4 tips over Aparthotel Le Bec Rouge

• ria elen, 19-07-2014 Rapporteren

De schoonste ski omgeving die er is ,en in de zomer overdonderde mooie wandelingen !!!

• Ben Heymans, 11-03-2013 Rapporteren

Als je echt voor het uitgaansleven er naartoe wilt gaan is deze niet echt een aanrader er is wel een goed aanbod maar het is niet zo ideaal

• Lisette Martens, 25-08-2012 Rapporteren

De gratis SportTignes is mooi meegenomen.

5 vragen over Aparthotel Le Bec Rouge

• Marenka, 26-05-2013 Rapporteren

Parkeerplaats

Hebben jullie al een goed alternatief gevonden voor het parkeren van de auto? Wij zijn heel benieuwd want ook wij vinden 90 euor veel te veel!

guy van gelderens, 18-08-2013

helaas, neen

• Walter Van Theemsche, 05-03-2013 Rapporteren

parking

Is er een goedkope en veilige manier om de wagen te parkeren nabij dit hotel, want ik heb gelezen dat ze 90 euro/dag vragen voor privé parking en dat vind ik wel wat veel.

Ben Heymans, 11-03-2013

Helaas kan ik hier niet op antwoorden wij zijn met de bus gegaan zodat je die kosten niet hebt.

• hoogendoorn, 29-01-2013 Rapporteren

wie weet waar de 3e en 4e persoon slapen?

Wie weet waar de 3e en 4e persoon slapen? Is dit aparte ruimte, of in ieder geval afgescheiden.

yvonne, 16-03-2015

Stapelbed in de kamer