Hotel L'Arbina

• Ligging t.o.v. pistes9,3

We hebben een aantal aanbieders voor L'Arbina voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel L'Arbina in het Nederlands

2008

Goed hotel, kamers iets aan de kleine kant (goede bedden,

B. Plat
16-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Goed hotel, kamers iets aan de kleine kant (goede bedden, weinig opbergruimte, weinig faciliteiten in kamer aanwezig en wij hadden geen balkon), maar ligging en het diner maakte hoop goed. Ontbijt is niet overvloedig maar voldoende, het diner is echt uitstekend! Heeft ook vermelding in de michelingids. De ontspanningsruimte met sauna, stoombad en wirlpool is echt super. Zo van hotel de piste op, de parkeergarage is om de hoek. Ligt t.o. het zwembad van tignes le lac. Alles bij de hand, echte aanrader! (geen lift aanwezig, dus geen aanrader voor mensen die slecht ter been zijn!)

Gereisd Familie in maart 2008
2006

Uitstekend en bovenal gezellig hotel, gerund door een We

E. Vink
15-6-2006
  • Ligging t.o.v. pistes9

Uitstekend en bovenal gezellig hotel, gerund door een familie. We waren erg te preken over de ligging, de sfeer in het hotel en de kwaliteit van het eten.

Gereisd Anders in juni 2006
2005

Dit is een prima hotel ,kamers zijn niet te groot maar de

Arnold
24-10-2005
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit is een prima hotel ,kamers zijn niet te groot maar verder prima voor de prijs die wij in jan betaalde was het gewoon goed,eten is was ook prima. het is leuk sfeer vol hotelletje.

Gereisd Anders in Mon Oct 24 2005 22:22:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor L'Arbina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel L'Arbina in Tignes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel L'Arbina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.