Appartement La Ferme du Val Claret

8.9Fantastisch

• 8.5Inrichting
  • 8.4Hoeveelheid ruimte
  • 9.1Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor La Ferme du Val Claret voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

23 reviews over Appartement La Ferme du Val Claret

• 8O.S. Bohle17-03-2008

De 6-perssonsappartementen zijn verre weg te klein. Slapen op/in de bank is totaal geen optie.

Gereisd met vrienden in maart 2008

• 10Robin Schipper03-02-2008

Uit de beoordeling is wel duidelijk dat het ons hier super is bevallen!! Skigebied krijgt ook een hoog cijfer, groene pistes voor de kids en meer dan genoeg voor de gevorderde boarders/skieërs.

Gereisd met familie in februari 2008

• 9jenny29-01-2008

prima appartement,mooie kammers,ruim,schoon en gloedje nieuw.direct aan de pieste,niet gehoorig.echt een aanrader. personeel behulpzaam,[onze dochter was ziek geworden,ze hebben alles voor ons geregelt.]

Gereisd met familie in januari 2008

• 8Olaf11-07-2007

We zatten met 4 personen in het 3 kamer appartement voor 6 personen. Dan heb je voldoende ruimte, maar ik zou er zeker niet met 6 personen in willen zitten. Wij zaten aan de zon kant van het complex en dan kan je heerlijk tot zonsondergang op je zeer ruime balkon zitten. Vanuit de ski locker ski je zo naar de liften en 's middags kan je bijna de ski locker weer in skieën.

Gereisd met familie in maart 2007

• 7Tessa19-03-2007

Dit appartement geboekt vanwege de luxe. Het appartement heeft inderdaad alles wat je nodig hebt, al vond ik de inrichting minimaal ( wel een goed bed!) en de badkamer erg klein. Als je met 4 mensen in dit app. zou moeten kan je nergens je kleren kwijt en heb je 1 stoel te weinig aan de eettafel. Niet aan te raden dus, met zijn tweeen gaat het nog wel. Probeer er voor te zorgen dat je geen appartement in gedeelte A op de 2e verdieping krijgt. App A 11 heeft een groot vloer oppervlak, maar een schuine wand waardoor je een groot gedeelte niet kan gebruiken omdat je er niet kan staan! Heerlijk dat je zo de piste op stapt! Personeel was ok, maar niet super behulpzaam. Leuke vakantie gehad, maar ik zou niet terug gaan ( vooral door het schuine dak).

Gereisd met partner in maart 2007

• 9Marian14-02-2007

La Ferme du Val Claret is echt een heel mooi appartementencomplex. Het is wel aan te raden om een groter appartement te nemen dan nodig, maar dat is in Frankrijk eigenlijk altijd. Wij waren met z'n 4-en en hadden een 6 persoons app. Hadden we dit niet gedaan dan hadden we echt problemen gehad met het aantal zitplaatsen aan tafel en in de woonkamer. De ligging van het appartement tov de pistes/liften en het dorp is helemaal geweldig. Je zit overal dichtbij. Bij de receptie zijn ze alleen wel vergeetachtig: ze waren ons vergeten te bellen dat we al in het appartement konden en ze waren ook vergeten om de envelop van onze touroperator te geven, zodat we bijna te laat waren voor de skipassen te halen. Verder krijg je inderdaad maar 2 handdoeken pp voor een hele week. Afgezien van dat alles is het toch echt een topper!

Gereisd in februari 2007

• 9Hed14-02-2007

Mooie appartementen, ruim. Goede indeling en goed meubilair. Bovendien een alerte technische dienst die dingen snel en accuraat oplost als er problemen zijn.

Mooie, verwarmde, skilocker die op een goede plaats ligt, zodat je weinig met je skies aan het slepen bent.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in februari 2007

• 10Martine05-02-2007

Helemaal TOP! dat is pas genieten. Een authentieke accomodatie die pas 1 jaar oud is. Prachtige kamers, goede en grote keuken en de apres-ski en stapmogelijkheden zijn TOP in Tignes. Wij zijn elke middag en avond in het caz cafe geweest. En wie denkt dat er geen apres-ski is in Frankrijk komt meer dan bedrogen uit. Met de benen buiten en gelukkig niet veel "kinderen"

Gereisd met vrienden in januari 2007

• 8Yvonne25-03-2006

Mooi complex alleen helaas met kinderziektes. Was nog maar net paar maanden klaar. Deur die niet op slot gaat 1 dag niet kunnen douche ivb met lekkage lift die het een halve dag niet deed en bij vertrek papieren pas gekregen die we aan het begin hadden moeten hebben en bij vertrek bleek ook nog eens de isolatie van het dak van parkeergarare op onze auto te liggen dus schade . Verder super vriendelijk personeel super ligging aan de piste skieen tot aan het complex en appartementen ook erg mooi en compleet ingericht met voldoende ruimte. Dus ondanks alles zeker een complex om nog en keer naar terug te gaan.

Gereisd met familie in maart 2006

Appartement La Ferme du Val Claret info