Appartement La Ferme du Val Claret

8.9Fantastisch

• 8.5Inrichting
  • 8.4Hoeveelheid ruimte
  • 9.1Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor La Ferme du Val Claret voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

23 reviews over Appartement La Ferme du Val Claret

• 8heer Nijmeijer20-04-2015

Luxe accomodatie met alles erop en eraan

Zeer ruim en goed verzorgd. Als je luxe wilt skien is dit een echte aanrader! Skigebied is geweldig, maar neem de pas voor het hele gebied, alleen Tignes is echt te beperkt.

Gereisd met partner in maart 2015

• 9lupini26-10-2013

we gaan volgend jaar weer

wat een lekker Appartement was dit ,niets te klagen ,bedden lagen super ,genoeg ruimte ,ligging goed ,mensen aan de receptie aardig ! boeking voor 2014 is al weer gemaakt

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9Renate09-10-2012

Prima plek!

Wij zijn hier in januari 2012 geweest. We vonden het een mooi en ruim appartement. Inrichting ietwat oubollig, maar we waren ook erg verwend met het appartement van het jaar daarvoor (Résidence Almes 1 in Tignes le Lac). Het was goed schoon. Er is een parkeergarage onder het complex, erg fijn! Vanaf de piste kun je tot aan de achterdeur van het complex skiën, naar de prima ski-lockers. Ook de piste op is supergemakkelijk (ook met kinderen). In het centrum (even lopen vanaf het complex, met een (gewone) lift de berg op en je bent er) zijn meer winkels, een grotere supermartk, restaurantjes en een paar barretjes. Genoeg om je te vermaken! Het personeel van het complex is reuze vriendelijk. Al met al een aanrader! Wij hebben voor komend seizoen weer geboekt :-)

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 10Ridderkerk26-04-2011

Helemaal top

Super appartement. Locatie is centraal gelegen en nabij pistes. Service van receptie is zeer goed (Simone is zeer behulpzaam!!!) Inrichting is voorzien van alle benodigdheden. Perfect voor 4 personen in dit 6-pers. appartement. 6 is minder prettig, omdat er dan 2 in de leefruimte (woonkamer/keuken) moeten slapen. er zijn 2 slaapkamers en 2 badkamers (de 2 wc's in die badkamers).

Gereisd met vrienden in april 2011

• 9M en co18-03-2011

Heel erg prima!

6 pers app is prima voor 4 pers. Dan 2 badkamers, goeie bedden en genoeg ruimte. Skien tot de achterdeur!! Je stalt de auto bij aankomst en haalt hem op als je weggaat. Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 9Just15-02-2011

Wat een absolute aanrader!

Wij hebben een week doorgebracht in het gedeelte 'A' van het complex. Hadden een 4/6 persoons appartement met z'n vieren. Nou dat was dus echt een schot in de roos. We hadden wel wat geluk met onze 2 badkamers en 2 wc's, maar de algemene indruk was echt heel goed. Direct aan de piste, handige ski lockers naast de trap richting de piste, ontzettend aardige mensen bij de receptie, een fantastisch ski-gebied, kortom een absolute aanrader. Als er al een puntje zou zijn, dan is het gebrek aan apres-ski mogelijkheden, er is echt niets, iets waar je van te voren wel rekening mee moet houden.

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 9Joyce en Quintin25-04-2009

Aanrader

Goed bereikbaar met de auto, vriendelijk en behulpzaam personeel achter de balie en een mooi ingericht/ compleet appartement. De liften liggen op loopafstand en zijn niet al te druk. De omgeving is gezellig met winkeltjes en eetgelegenheden. Er rijdt een bus tussen Val Claret en het centrum van Tignes wat extra mogelijkheden geeft om je te vermaken. We hadden jammer genoeg een schuin dak. We waren met zijn tweeën waardoor het te doen was, maar met vier personen wordt het krap. Het was wel heel goed verzorgd en was echt waar voor ons geld. Volgende keer Tignes, dan zullen we zeker weer naar het residence kijken.

groet Joyce&Quintin

Gereisd met partner in januari 2009

• 8Francepiet30-03-2009

Aanrader

Dit appartement was goed te doen met 8 personen drie badkamers en drie toiletten,wat tegenviel was dat de eetbank kussens erg vies waren en dat er nog al veel dingen stuk waren gelukkig hadden handige mannen bij ons en wat gereedschap dus dat hebben we zelf opgelost, en de uitgang/ingang is het misschien handig om rubber matten neer te leggen,daar heb ik heel wat mensen zien vallen,voor de rest ligt het perfect gelegen aan de pistes toch wel een aanrader

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 10t c r-j w i en l08-03-2009

Voor Franse begrippen goed

Net terug gekomen van La Ferme du Val Claret. Een appartement wat voor Franse begrippen echt heel goed is. Met 6 personen in een 8-persoons appartement gezeten, met 8 personen heel onhandig en niet aan te raden. Het is vrij nieuw, van alle gemakken voorzien, schoon, goede bedden en heeft een ski-in/out. Een aanrader! Het gebied is mooi en ruim, maar heeft veel liften zonder kappen, dus in de sneeuw/wind. In Tignes is echt geen après-ski en de drankjes zijn vrij duur, het eten net als in NL en goed.

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 9Diederik08-02-2009

Super appartement!

Zoals altijd in Franse appartementen, is het aan te raden om een appartement met ruimte voor meer personen dan nodig te boeken.

Wij zaten met 7 personen in een 8 persoons appartement. De 7e persoon is een 1 jarige peuter en sliep op de kamer bij de ouders.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. appartementen zijn schoon genoeg en zien er qua styling erg leuk (en wat moderner dan normaal) uit.

Een aanrader dus!

• 8Ligging t.o.v. pistes