Appartement Home Club

FrankrijkRhône - AlpsTignes

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Home Club voor je op een rij gezet:

5.1MatigScore uit 10 reviews

Appartement info

0Tonen op kaart

10 Reviews over Home Club

• 3Stijn10-08-2009

waardeloze zooi!! sportura vs home club

We zijn afgelopen februarie met sportura naar Tignes geweest, nadat we eigenlijk hadden geboekt voor residence palafour, maar dit een veel te slecht half afgebroken appratement vonden, zijn we uiteindelijk naar home club verwezen. Dit was werkelijk waar geen cent beter. Gezien dit al het 3e waardeloze appartement was voor de rpijs die we ervoor hebben moeten betalen, hebben we ons die dag er maar even bij neer gelegt. De geweldige reisorganisatie (sportura) deed er namelijk niks voor om wel een goed alternatief te bieden. Het apparatement is oud en versleten. Goede ventilatie ontbreek, alsmede een afzuigkap, waardoor al het vet tegen de onderkant van de keuken kast slaat. Wat vervolgens terug in je eten drupt. Gezien er geen dekens aanwezig waren hebben we dit aan de eigenaar en organistaie gevraagd, maar nee geen enkele moeite doen ze voor je. De stomme franse eigenaar kan alleen maar stofzuigen en zeiken dat je niet met je skischoenen naar boven mag. Geloof me, DIT WIL JE NIET!!!!

• 2nvt02-03-2009

waardeloos hok voor die prijs

Compleet één oude gore rotzooi. Alles is smerig, vies en kapot. Service 0,0 als er iets mis is, maar wel gezeik krijgen als je met je skischoenen in de lift staat. Tignes is een super ski gebied, maar home club appartement is zelfs voor m`n hond nog te min

• 3Ligging t.o.v. pistes
  • 2Mike Boogaard19-04-2008

Aan de voorkant is het oke aan de achterkant is het oud en dan heb je nog de spelonken van Homeclub. In een daarvan zaten wij! Dit appartement staat wat mij betreft op de nominatie sloop. Alles was kapot en oud en vies, alleen het stapelbedje sliep wel aardig. Dus dat is het ook het enige wat wij in Homeclub hebben gedaan, slapen. Even een klein stukje naar de bushalte dan kan je daar tegenover meteen de piste op naar de liften en anders even de ski bus naar de andere kant, de bussen rijden 24 uur per dag ! wat wil je nog meer! Tignes is verbonden met Val d'Isere en echt een geweldig ski gebied met veel brede, lange blauwe pistes en veel off piste mogelijkheden.Prijzen zijn over het algemeen erg hoog, zeker in het jetset oord Val d'Isere. Nabij Homeclub een supermarkt (alhoewel in het centrum een grotere spar zit) bakkertje, engelse pub, afhaal pizzaria. Skieen tot aan de voordeur.

• 5Anoniempje14-04-2008

Homeclub ligt ver van de pistes in Tignes le lac (minstens 15 min lopen). Wij waren heel blij dat er gratis bussen reden... Appartement was oud en alles kapot, maar wat wil je ook voor zo'n frans klein hokje. Er waren 2 bedden in de woonkamer/keuken, een stapelbed op de gang en verder douche + aparte wc. Bij elkaar 10 m2, heel relaxt met 4 personen ;) Verder is er op 30 mtr een bakker en een supermarktje, dat was wel okay.

• 1Ligging t.o.v. pistes
  • 6A. Jonk31-01-2008

De appartementen van het gebouw de Home Club zijn allemaal verschillend van inrichting.Je kunt dus mazzel hebben maar ook vette pech. Wij zaten aan de achterkant van het gebouw en onze kamer was aan renovatie toe. Anderen van onze groep zaten in een kamer aan de voorkant van het gebouw en hun kamer was net gerenoveerd, die zaten dus helemaal top. De ruimte is voor 2 personen groot genoeg.Het is een klein stukje lopen naar de piste, en terug kun je bijna tot bij de deur skieen. Als je kijkt wat je hiervoor betaald moet je ook niet al te veel van je kamer verwachten. Het skigebied is in ieder geval super.

• 7capt.curley28-01-2008

app.is redelijk m.b.t.tot ruimte.we waren met 2 pers.in een 4.pers indeling is aan vervanging toe (gammele stoelen)geen inventarislijst.terugskien tot aan het app.is top!opstappen is 100 mtr.lopen supermarkt ,bakker,eng.pub.30mtr.

• 6A. Jonk28-01-2008

De appartementen in Le Home Club zijn allemaal verschillend.Sommigen zijn gerenoveerde en andere zijn hard aan renovatie toe. Wij hadden dus een oud appartement aan de achterkant van het gebouw wat een nogal depressieve indruk gaf. Anderen van onze groep zaten in een net gerenoveerd app. aan de voorkant van het gebouw, dat was dus gewoon prachtig, zeker als je met 2 personen bent is dat groot en mooi genoeg. Het gebouw ligt niet direct aan de piste maar het is ongeveer 100 meter lopen. Als je terugkeert van het skieen kun je wel bijna tot de voordeur komen. De bakker en de supermarkt zijn dichtbij. Tignes is een superskigebied zeker als je zoals wij heel mooi weer hebt. De gratis bus rijdt de hele dag naar Le Lac, maar het is ook wandelend wel te doen.

• 6A. Jonk28-01-2008

De Home Club heeft verschillende appartementen. Sommigen zijn echt aan renovatie toe, en anderen zijn al gerenoveerd. De gerenoveerde app. zijn heel leuk ingericht en zeker groot genoeg voor 2 personen. Wij hadden zelf een kamer aan de achterkant van het gebouw en een hele oude inrichting hetgeen samen een depressie indruk gaf. Het is ongeveer 100 meter lopen naar de piste, op de terugweg kun je nagenoeg totaan de voordeur skieen.De supermarkt en de bakker zijn heel dichtbij. De gratis bus rijdt de hele dag door naar Le Lac maar het is wandelend ook te doen. Het skigebied van Tignes is geweldig.

• 7alex en dj24-12-2007

tegenover de bushalte (naast parkeergarage) kan je via een paadje zo de piste op naar de liften. appartement wat wij hadden was relatief ruim voor franse begrippen met IKEA inrichting.

• 7Andre16-06-2006

Relatief ver van de piste en het dorp, maar er is wel een gratis bus. Net als andere apartementen in de Franse wintersportgebieden is de ruimte beperkt. Er zijn goede lockers met slot en er is een supermarkt. Tignes (Espace Killy) is een super wintersportgebied

foto: links-Home Club rechts-supermarkt

• 5Ligging t.o.v. pistes