Camping Du Pont de Mercier

8.9Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Thueyts (Ardeche)

8.9Fantastisch

• 7.9Eetgelegenheden

Meer camping info

29 reviews over Camping Du Pont de Mercier

• 9angela schuurkes14-08-2020

prachtig pareltje

Tweede keer geweest,, ik hou van deze camping, super gezellig ongedwongen en vriendelijke eigenaren die hun absolute best doen om het leuk te maken, je voelt je er meteen thuis., geen poespas, lekker eten ,goedkoop en goed. Pont du diable om de hoek. Hebben een week een huisje gehuurd en daarna een tent, prima ..Top...lieve mensen daar

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 7joga09-09-2017

niet voor rustzoekers, veel auto's en honden

fijn zwembad, maar druk met auto's die niet zacht rijden en veel loslopende honden die ook hun behoefte overal doen..

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Astrid31-08-2017

Fantastische camping zonder poespas

Het is niet super luxe en daar is de prijs ook naar. Restaurant is niet voor ons weggelegd maar de sfeer is er goed. Fransen en Nederlanders gaan goed en met respect met elkaar om. Nu 2de jaar en ga volgend jaar weer. De omgeving is fantastisch en zijn we nog niet op uitgekeken. De eigenaars van de camping zijn super behulpzaam en ook streng indien je je niet aan hun regels houdt en daardoor is er veel respect.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 8Miranda Kruithof Kremer10-05-2017

Charme camping in het mooiste stukje van frankrijk

Over het algemeen een rustige camping met een lekker zwembad om af te koelen. Op loopafstand kan je zwemmen in de Ardesch wat met de warmte een heerlijke afkoeling is. De kinderen hebben zich goed vermaakt. Geen kind aan ze gehad zeg maar.(-:

Je kan lekker eten bij het terras van de camping.

Nadeel is dat er niet echt een camping winkel is. Daarvoor moet je echt een stukje rijden.

Maar je kan wel heerlijke broodjes bestellen voor de volgende dag.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10angela raaijmakers03-08-2016

pareltje in de Ardeche

Lieve mensen, leuke camping, gezellig, schoon, geen poespas. Kleine camping voor een relaxte vakantie in prima sfeer. Je bent er echt te gast en voelt je meteen thuis. Prima verzorgd en gezellig. Aanrader voor mensen die van kleine campings houden met het echte franse sfeertje. Voelde me er meteen thuis. Rivier om de hoek en pont de Diable op 10 min lopen. Receptie, bar, restaurant en plek voor samenkomst allemaal in een . Heerlijk het middelpunt van de camping en altijd iets te doen. Centrale plek waar je de hele dag wel kunt blijven hangen met een lekker roseetje ! Lekkere maaltijden en niet duur. Aanrader!!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 6Anoniem27-07-2016

Heerlijke bijgekomen

Een heerlijke rustige camping met mooie plekken. De eigennaren zijn vriendelijk en proberen je zo goed mogelijk te begrijpen. De camping ligt in een mooie omgeving en er is veel te doen. Ideaal is de verhuur van de koelkast. Sanitair werd bij ons meerdere malen per dag goed schoongemaakt.

Er is geen duidelijk receptie aanwezig maar bij de bar/restaurant is altijd wel iemand te vinden van de camping.

Een minpuntje is dat de eigenaren slecht tot geen Engels spreken dus vaak is het lastig om iets duidelijk te maken of informatie aan te vragen.

• 5Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Gilbert korremans26-06-2016

Ouderwets gezellige familiecamping

Heerlijke vakantie gehad! Kinderen (5 en 6)hadden direct bij aankomst al vriendinnetjes. Veel gezinnen met jonge kinderen. Camping zoals ik hem herinner vanuit mijn eigen jeugd. Leuke eenvoudige animatie. Volleybaltoernooi, jeu de boules etc. Hele camping loopt dan uit. Rest is het rustig. Klein goed zwembad en riviertje op loopafstand. Mooie omgeving. Leuke bar welke het centrum vormt van de camping. Eenvoudige prima maaltijden in restaurant/terras v/d bar. Alles zeer betaalbaar en erg gastvrije beheerders. Vaste gasten proberen iedereen erbij te betrekken en vertellen vol passie over de omgeving. Geen groepsvorming van oud gasten. Kom niet graag 2x op dezelfde plek maar zou hier zo een uitzondering voor maken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8jeannette02-09-2015

gezellige camping

Mooi gelegen aan de rivier, jammer dat het water laag stond. mooie omgeving. Camping heeft prima bar/restaurantje. Voor de kinderen genoeg te doen.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Lizzy van den Broeke23-08-2014

Super camping!

Na een heerlijk verblijf in 2013, zijn wij ook dit jaar weer terug gegaan naar deze mooie camping. Dat doen we eigenlijk nooit maar het was zo goed bevallen dat we een uitzondering gemaakt hebben. En weer was het top, ondanks het matige weer, hebben we wederom een heerlijke vakantie gehad. Hele gastvrije eigenaars, goede prijs-kwaiteitverhouding, veel ruimte en er is in het hoogseizoen iedere dag wat doen zonder dat het van dat vervelende animatie-gebeuren wordt (aqua-joggen, petanque concours voor volwassenen en kinderen, voorstellingen en soiree). De eigenaar zorgt voor een goede mix tussen de Franse en Nederlandse gasten dus je staat niet alleen tussen de Nederlanders. De kinderen vermaken zich uitstekend aan de rivier, in het kleine zwembad, bij de ping-pong tafels, speeltuin of voetbalveldje en je hoeft niet bang te zijn dat ze kwijt lopen. Ze gingen bij ons zelf op pad (6 en 7 jaar) dus je kunt zelf relaxed bij je tent blijven. Een aanrader dus!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 10Bart24-08-2013

Gewoon thuis komen

Ik kom hier al 37 jaar dan moet het toch wel leuk zijn. De meeste gasten komen hier al langere tijd dat geeft een familie gevoel ik vind het altijd net thuiskomen.

Gereisd met partner in juli 2013

Camping Du Pont de Mercier info