Thueyts (Ardeche)

We hebben een aantal aanbieders voor Thueyts (Ardeche) voor je op een rij gezet:

Reviews over Thueyts (Ardeche)

niet voor rustzoekers, veel auto's en honden

joga,
    9-9-2017

fijn zwembad, maar druk met auto's die niet zacht rijden en veel loslopende honden die ook hun behoefte overal doen..

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Bij toeval op een pareltje terecht gekomen.

Margriet,
    3-9-2017

De Ardeche staat bij menigeen nu niet bekend om de rustige plekjes. En toch; op camping Belos heb je niet het idee dat je in een toeristische menigte bent terecht gekomen. Bijzonder aardige eigenaren, heerlijk terras, prima zwembad, meer dan voldoende activiteiten om aan mee te kunnen doen, aan de rivier, mooie plekken, uitstekend sanitair en 's ochtends je bestelde brood op je eigen tafel vinden. Deze komt zeker op het lijstje van 'daar gaan we nog weer eens heen!'.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

geweldig

jolanda,
    2-9-2017

leuk hotel gelegen aan een gezellig plein. Ruime kamers, goed ontbijt. Mooie openbare ruimtes in hotel voor recreatie. tv kijken ed.

Mooi zwembad. centrale ligging en gratis parkeren voor de deur.

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastische camping zonder poespas

Astrid,
    31-8-2017

Het is niet super luxe en daar is de prijs ook naar. Restaurant is niet voor ons weggelegd maar de sfeer is er goed. Fransen en Nederlanders gaan goed en met respect met elkaar om. Nu 2de jaar en ga volgend jaar weer. De omgeving is fantastisch en zijn we nog niet op uitgekeken. De eigenaars van de camping zijn super behulpzaam en ook streng indien je je niet aan hun regels houdt en daardoor is er veel respect.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Vriendelijk personeel, heerlijk gegeten,

Mylène Hockers,
    6-8-2017

Hotel ligt aan een leuk typisch Frans pleintje, met uitzicht op de bergen, mooie omgeving, zwembad met lekkere ligstoelen, ontbijt is goed, mag wel wat meer afwisseling hebben van beleg.

Gereisd met partner in juli 2017
Thueyts (Ardeche) scoort een 9,6 uit 10, op basis van 37 reviews